znów BMW

Data: 2011-11-10 09:07:51
Autor: megrims
znów BMW
Data: 2011-11-10 09:21:33
Autor: megrims
znów BMW
Data: 2011-11-10 09:22:32
Autor: Witoldo
znów BMW
Tak siÄ™ rodzÄ… plotki. Gdzie jest mowa o 17-letnim sprawcy?

"17-letni pasażer BMW został lekko ranny i trafił do szpitala. Trwa ustalanie dokładnego przebiegu zdarzenia."

Witoldo

Data: 2011-11-10 09:43:19
Autor: Arek
znów BMW
W dniu 2011-11-10 09:07, megrims pisze:
http://tiny.pl/h1k6q

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/poznan/bmw-wjechalo-w-pieszych-dwie-osoby-nie-zyja,1,4903346,region-wiadomosc.html

17 latek sprawcÄ…. Tragedia dla kilku rodzin.

Ile takich wypadków dziennie ma miejsce w całej polsce? Sporo, dlaczego jarasz się tylko tą jedną markę?

A.

Data: 2011-11-10 10:20:40
Autor: megrims
znów BMW
W dniu 2011-11-10 09:43, Arek pisze:
[...]

jarasz siÄ™ tylko tÄ… jednÄ… markÄ™?

A.

Ja akurat nic nie mam do BMW i nie jaram siÄ™ ta markÄ…, ale jakiÅ›
czas temu na grupie co 2 dni było coś o BMW, więc.. chciałem
podtrzymać tradycje.

Data: 2011-11-10 11:04:18
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 10-11-2011 10:20, megrims pisze:

Ja akurat nic nie mam do BMW i nie jaram siê ta mark±, ale jaki¶
czas temu na grupie co 2 dni by³o co¶ o BMW, wiêc.. chcia³em
podtrzymaæ tradycje.

Pewnie cie to podnieca bo nie staæ ciê na BMW i je¼dzisz Daewoo!!!!!

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-11-10 12:02:53
Autor: Andy Niwiñski
znów BMW

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:j9g7kl$8ut$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ty za to je¼dzisz BMW? A g³upota bardzo boli?

Data: 2011-11-10 12:42:50
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 10-11-2011 12:02, Andy Niwiñski pisze:

Pewnie cie to podnieca bo nie staæ ciê na BMW i je¼dzisz Daewoo!!!!!
Ty za to je¼dzisz BMW? A g³upota bardzo boli?

Oczywi¶cie ¿e je¿d¿ê BMW a ty czym je¼dzisz???!!

Data: 2011-11-10 11:50:04
Autor: kamil
znów BMW
On 10/11/2011 11:42, DoQ wrote:
W dniu 10-11-2011 12:02, Andy Niwiñski pisze:

Pewnie cie to podnieca bo nie staæ ciê na BMW i je¼dzisz Daewoo!!!!!
Ty za to je¼dzisz BMW? A g³upota bardzo boli?

Oczywi¶cie ¿e je¿d¿ê BMW a ty czym je¼dzisz???!!

Ha! Wiedzia³em ¿e jeste¶ burakiem i pewnie paserem jeszcze!!!!!JEDEn!!

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-10 13:00:03
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 10-11-2011 12:50, kamil pisze:

Oczywi¶cie ¿e je¿d¿ê BMW a ty czym je¼dzisz???!!
Ha! Wiedzia³em ¿e jeste¶ burakiem i pewnie paserem jeszcze!!!!!JEDEn!!

Powiedz gdzie mieszkasz to przyjadê z bartkiem i wyja¶nimy sobie pewne rzeczy!!!!!1

Data: 2011-11-10 06:45:34
Autor: Bartek Kacprzak
znów BMW
On 10 Lis, 13:00, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

> Ha! Wiedzia³em ¿e jeste¶ burakiem i pewnie paserem jeszcze!!!!!JEDEn!!

Powiedz gdzie mieszkasz to przyjadê z bartkiem i wyja¶nimy sobie pewne
rzeczy!!!!!1

I nadal szczekasz zza klawiszy chlopczyku?
Pochwal sie  wszystkim jak podkuliles ogonek i ze strachu nawet nie
pokazales sie w umowionym miejscu :)

:)

Data: 2011-11-10 16:25:24
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 10-11-2011 15:45, Bartek Kacprzak pisze:

I nadal szczekasz zza klawiszy chlopczyku?

To ju¿ nie jestem u ciebie w KFie?

Pochwal sie  wszystkim jak podkuliles ogonek i ze strachu nawet nie
pokazales sie w umowionym miejscu :)

Nie ukrywam ¿e niespecjalnie widzê swój udzia³ w paradzie gejów, ale wierzê ci, ¿e by³o fajnie i ¿e ogonek stercza³ ci w zenicie :)

Data: 2011-11-10 23:06:19
Autor: to
znów BMW
begin DoQ
Nie ukrywam że niespecjalnie widzę swój udział w paradzie gejów, ale
wierzę ci, że było fajnie i że ogonek sterczał ci w zenicie :)

Ciekawe czy podawanie sobie ciasteczek do buzi znalazło się w harmonogramie imprezy...

Data: 2011-11-11 00:51:38
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 11-11-2011 00:06, to pisze:
Nie ukrywam ¿e niespecjalnie widzê swój udzia³ w paradzie gejów, ale
wierzê ci, ¿e by³o fajnie i ¿e ogonek stercza³ ci w zenicie :)
Ciekawe czy podawanie sobie ciasteczek do buzi znalaz³o siê w
harmonogramie imprezy...

Mo¿e siê pochwali, ja siê przestraszy³em i nie dosta³em ciasteczka.

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-11-11 01:14:41
Autor: to
znów BMW
begin DoQ
Może się pochwali

Dołączam się do prośby.

ja się przestraszyłem i nie dostałem ciasteczka.

Pewnie sam wszystkie wszamał. :>

Data: 2011-11-11 13:06:58
Autor: Bartek Kacprzak
znów BMW
On 10 Lis, 16:25, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
W dniu 10-11-2011 15:45, Bartek Kacprzak pisze:

> I nadal szczekasz zza klawiszy chlopczyku?

To ju¿ nie jestem u ciebie w KFie?
Jestes, jestes ale czasami czytam grupe nie ze swojego konta i czasami
niestety takie gowno jak ty z kibla wylazi.
BTW to mozesz sie pochwalic jaki jestes odwazny, gnoju bez honoru.
Szczekasz zza klawiszy ale w cztery oczy odwagi nie miales sie
spotkac.
Monitoringiem sie zaslaniales? Dobrze pamietam, obszczymurku?
Spierdalaj w podskokach gowniarzu do piaskownicy.

Data: 2011-11-11 22:18:39
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 11-11-2011 22:06, Bartek Kacprzak pisze:

Monitoringiem sie zaslaniales? Dobrze pamietam, obszczymurku?
Spierdalaj w podskokach gowniarzu do piaskownicy.

OK, daj adres do siebie + numer telefonu. Jak bêdê w £odzi to sobie pogadamy.

Data: 2011-11-12 03:51:06
Autor: Bartek Kacprzak
znów BMW
On 11 Lis, 22:18, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
> [...]

> Spierdalaj w podskokach gowniarzu do piaskownicy.

OK, daj adres do siebie + numer telefonu. Jak bêdê w £odzi to sobie

Zebys mnie w domu nachodzil? A moze ty sodomita jestes.
Napisz tutaj kiedy bedziesz w Lodzi :)

Data: 2011-11-12 16:40:06
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 12-11-2011 12:51, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Aha i kto tu mówi³ o odwadze.

Data: 2011-11-12 08:22:15
Autor: Bartek Kacprzak
znów BMW
On 12 Lis, 16:40, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

> Zebys mnie w domu nachodzil? A moze ty sodomita jestes.
> Napisz tutaj kiedy bedziesz w Lodzi :)

Aha i kto tu mówi³ o odwadze.

A ty szczylu podales adres domowy??
Podales nazwe ulicy, zeby sie potem wykrecic, ze nikogo nie bylo.
Chcesz sie spotkac? Masz adres mailowy w naglowku, nie umiesz napisac
maila?
Napisz na pms kiedy bedziesz w Lodzi, ja sie nie schowam za firanka :)

szczeniak jestes i tyle.

Data: 2011-11-12 17:29:36
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 12-11-2011 17:22, Bartek Kacprzak pisze:

Podales nazwe ulicy, zeby sie potem wykrecic, ze nikogo nie bylo.

No to co pieprzysz g³upoty ¿e by³e¶? Niby ¿e wsiad³e¶ i przyjecha³e¶ stokilkadziesi±t km maj±c tylko nazwê ulicy licz±c na to ¿e bêdê tam czeka³ 24h/7d? Takie bajki to cioci przy ciasteczku opowiadaj.

Chcesz sie spotkac? Masz adres mailowy w naglowku, nie umiesz napisac
maila?
Napisz na pms kiedy bedziesz w Lodzi, ja sie nie schowam za firanka :)
szczeniak jestes i tyle.

Mo¿e i skoñczy³e¶ 21lat, ale pusty jeste¶ jak bêben rolling stonesów.

Data: 2011-11-13 02:01:56
Autor: Bartek Kacprzak
znów BMW
On 12 Lis, 17:29, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
> [...]

> szczeniak jestes i tyle.

Mo¿e i skoñczy³e¶ 21lat, ale pusty jeste¶ jak bêben rolling stonesów.

Czyli tak jak myslalem :)
Tchorzliwy gowniarz.

won do kibla, szkoda na ciebie czasu
A jakbys sie namyslil : Milionowa 21 zawsze od 8.oo, budynek C

Data: 2011-11-13 13:58:47
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 13-11-2011 11:01, Bartek Kacprzak pisze:

Czyli tak jak myslalem :)
Tchorzliwy gowniarz.

Ciasteczkowy k³amczuszek.

won do kibla, szkoda na ciebie czasu
A jakbys sie namyslil : Milionowa 21 zawsze od 8.oo, budynek C

Koledzy z firmy bêd± pomagaæ?

--
Pawe³

Data: 2011-11-13 05:50:34
Autor: Bartek Kacprzak
znów BMW
On 13 Lis, 13:58, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
W dniu 13-11-2011 11:01, Bartek Kacprzak pisze:

> Czyli tak jak myslalem :)
> Tchorzliwy gowniarz.

Ciasteczkowy k³amczuszek.

> won do kibla, szkoda na ciebie czasu
> A jakbys sie namyslil : Milionowa 21 zawsze od 8.oo, budynek C

Koledzy z firmy bêd± pomagaæ?

--
Pawe³

Na takiego fiuta jak ty?
Nie warty jestes spluniecia.
Zegnam gnoja.

Data: 2011-11-13 15:15:00
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 13-11-2011 14:50, Bartek Kacprzak pisze:

A jakbys sie namyslil : Milionowa 21 zawsze od 8.oo, budynek C
Koledzy z firmy bêd± pomagaæ?
Na takiego fiuta jak ty?

Do pracy gdzie koledzy pomog± adres podajesz, ale do domu gdzie bêdziesz sam ju¿ niechêtnie. I taki fajter z ciebie niby.

Data: 2011-11-11 22:21:06
Autor: Artur Ma¶l±g
znów BMW
W dniu 2011-11-11 22:06, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Napieraj:) Te t³umaczenia rodem z piaskownicy...

[...]

Có¿, Ty masz problem, poniewa¿ nie przyjecha³e¶.

Data: 2011-11-12 03:49:17
Autor: Bartek Kacprzak
znów BMW
On 11 Lis, 22:21, Artur Ma¶l±g <futr...@polbox.com> wrote:

> [...]

> Spierdalaj w podskokach gowniarzu do piaskownicy.

Có¿, Ty masz problem, poniewa¿ nie przyjecha³e¶.

Klamiesz :)

Data: 2011-11-12 18:31:16
Autor: Artur Ma¶l±g
znów BMW
W dniu 2011-11-12 12:49, Bartek Kacprzak pisze:
(...)
Có¿, Ty masz problem, poniewa¿ nie przyjecha³e¶.

Klamiesz :)

Ja nie mam takowej potrzeby - w przeciwieñstwie do Ciebie.
Odpowiedzia³bym klasykiem, ale Twoje krêtactwa mnie jako¶
nie interesuj±.

Data: 2011-11-13 01:59:22
Autor: Bartek Kacprzak
znów BMW
On 12 Lis, 18:31, Artur Ma¶l±g <futr...@polbox.com> wrote:
> [...]

Ja nie mam takowej potrzeby - w przeciwieñstwie do Ciebie.
Odpowiedzia³bym klasykiem, ale Twoje krêtactwa mnie jako¶

Klamiesz, a jesli nie udowodnij, ze mnie nie bylo kretaczu.

Data: 2011-11-13 14:00:11
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 13-11-2011 10:59, Bartek Kacprzak pisze:

Klamiesz, a jesli nie udowodnij, ze mnie nie bylo kretaczu.

Czyli chcesz na si³ê udowadniaæ ¿e jeste¶ idiot±, który robi ponad 100km ¿eby postaæ na ulicy, nie maj±c adresu ani umówionego terminu spotkania?

--
Pawe³

Data: 2011-11-13 05:49:42
Autor: Bartek Kacprzak
znów BMW
On 13 Lis, 14:00, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
> [...]

Czyli chcesz na si³ê udowadniaæ ¿e jeste¶ idiot±, który robi ponad 100km
¿eby postaæ na ulicy, nie maj±c adresu ani umówionego terminu spotkania?

Glupi, pieprzony cwel bez honoru.
Tylko ci w pysk napluc.

Spierdalaj.

Data: 2011-11-13 15:12:55
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 13-11-2011 14:49, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Przynajmniej prawid³owo siê przedstawiasz.

Data: 2011-11-13 16:56:22
Autor: Artur Ma¶l±g
znów BMW
W dniu 2011-11-13 14:49, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Bardzo Ciebie lubimy :) Z ka¿dym zdaniem bardziej :) Stajesz siê coraz
bardziej wiarygodny, kulturalny i godny u¶ci¶niêcia d³oni :)

Tylko ci w pysk napluc.

Spierdalaj.

Napisz nam, czy nie jeste¶ jednym ze zdegradowanych moderatorów
którego¶ z for motoryzacyjnych ;)

Data: 2011-11-12 03:52:11
Autor: Bartek Kacprzak
znów BMW
> [...]

> Spierdalaj w podskokach gowniarzu do piaskownicy.

Có¿, Ty masz problem, poniewa¿ nie przyjecha³e¶.

BTW to ilu was tam bylo? Bo jeszcze tej trzeciej szczekaczki brakuje,
zza firanki patrzyliscie?

Data: 2011-11-10 13:32:09
Autor: kamil
znów BMW
On 10/11/2011 12:00, DoQ wrote:
[...]

Mo¿emy umówiæ sie po meczu w lesie!!!!!!11!!

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-10 15:07:40
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 10-11-2011 14:32, kamil pisze:

Powiedz gdzie mieszkasz to przyjadê z bartkiem i wyja¶nimy sobie pewne
rzeczy!!!!!1
Mo¿emy umówiæ sie po meczu w lesie!!!!!!11!!

Solówa?? Dobra!! za chat± so³tysa na lewo w zagajniku!!!111

Data: 2011-11-10 14:50:55
Autor: kamil
znów BMW
On 10/11/2011 14:07, DoQ wrote:
[...]

Na go³e klaty!!!!11!!!!!

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-10 17:03:20
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 10-11-2011 15:50, kamil pisze:

[...]

Kto wygrywa ten je rosu³!!!1

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-11-10 16:20:45
Autor: kamil
znów BMW
On 10/11/2011 16:03, DoQ wrote:
[...]

Mój team jest do dupy i mia³em lagi, a poza tym to myszka mi siê zacina!!!!11!!!!!

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-10 17:28:13
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 10-11-2011 17:20, kamil pisze:

Kto wygrywa ten je rosu³!!!1
Mój team jest do dupy i mia³em lagi, a poza tym to myszka mi siê
zacina!!!!11!!!!!

Dostaniesz ciasteczko na pocieszenie, zgadnij od kogo.. !!

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-11-10 23:05:25
Autor: to
znów BMW
begin DoQ
Dostaniesz ciasteczko na pocieszenie, zgadnij od kogo.. !!

Od "ciasteczkowego potwora" Bartka?

Data: 2011-11-11 00:50:32
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 11-11-2011 00:05, to pisze:
Dostaniesz ciasteczko na pocieszenie, zgadnij od kogo.. !!
Od "ciasteczkowego potwora" Bartka?

Nie inaczej: http://stylio.pl/members/pictures/586/586669_l.jpg

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-11-11 01:15:45
Autor: to
znów BMW
begin DoQ
Nie inaczej: http://stylio.pl/members/pictures/586/586669_l.jpg

A słyszałeś, że podobno mu się motorek połamał? Pewnie wiózł za duży ładunek ciasteczek i spawy puściły z wrażenia.

Data: 2011-11-11 10:36:25
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 11-11-2011 02:15, to pisze:
Nie inaczej: http://stylio.pl/members/pictures/586/586669_l.jpg
A s³ysza³e¶, ¿e podobno mu siê motorek po³ama³? Pewnie wióz³ za du¿y
³adunek ciasteczek i spawy pu¶ci³y z wra¿enia.

Nie s³ysza³em.. przykra sprawa. Mo¿e na paradzie wzi±³ kogo¶ na ramê??

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-11-11 11:30:08
Autor: to
znów BMW
begin DoQ
Nie słyszałem.. przykra sprawa. Może na paradzie wziął kogoś na ramę??

Najlepiej jakby sam zainteresowany się w tej sprawie wypowiedział. ;-)

Data: 2011-11-10 12:05:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
znów BMW
Hello DoQ,

Thursday, November 10, 2011, 11:04:18 AM, you wrote:

[...]

Zapomnia³e¶ dopisaæ "1" za wykrzyknikami.

--
Best regards,

Data: 2011-11-10 12:42:13
Autor: DoQ
znów BMW

Zapomnia³e¶ dopisaæ "1" za wykrzyknikami.

!11111jedenjedn!

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-11-10 15:40:23
Autor: Grejon
znów BMW
[...]

Skod±. :P

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-11-10 16:30:50
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 10-1> W dniu 2011-11-10 11:04, DoQ pisze:
[...]

Widzia³em !!! I to pewnie t±.. jak jej tam E.T!

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-11-10 17:37:47
Autor: megrims
znów BMW
W dniu 2011-11-10 15:40, Grejon pisze:
[...]

Zaraz zaraz! Skod± Yeti to je¼dzi Pani Megrimsowa.

Data: 2011-11-10 23:04:09
Autor: to
znów BMW
begin DoQ
Ja akurat nic nie mam do BMW i nie jaram siÄ™ ta markÄ…, ale jakiÅ› czas
temu na grupie co 2 dni było coś o BMW, więc.. chciałem podtrzymać
tradycje.

Pewnie cie to podnieca bo nie stać cię na BMW i jeździsz Daewoo!!!!!

Zgadzam się w 100%. Pewnie marzy o takim E36, ale go nie stać i dorabia ideologię.

Data: 2011-11-10 16:11:10
Autor: Irokez
znów BMW
Użytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisał w wiadomości news:j9g2r7$la1$1inews.gazeta.pl...

17 latek sprawcÄ…. Tragedia dla kilku rodzin.

Ile takich wypadków dziennie ma miejsce w całej polsce? Sporo, dlaczego jarasz się tylko tą jedną markę?

Różne auta powodują wypadki, ale jakoś ta marka robi to z jedyną w swoim rodzaju finezją i ekstrawagancją co ma nad wyraz spektakularny wynik. Przewyższają ja chyba tylko wypadki tirów i samolotów.

--
Irokez

Data: 2011-11-10 15:13:36
Autor: kamil
znów BMW
On 10/11/2011 15:11, Irokez wrote:
U¿ytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

17 latek sprawc±. Tragedia dla kilku rodzin.

Ile takich wypadków dziennie ma miejsce w ca³ej polsce? Sporo,
dlaczego jarasz siê tylko t± jedn± markê?

Ró¿ne auta powoduj± wypadki, ale jako¶ ta marka robi to z jedyn± w swoim
rodzaju finezj± i ekstrawagancj± co ma nad wyraz spektakularny wynik.
Przewy¿szaj± ja chyba tylko wypadki tirów i samolotów.

Wiadomo, to w BMW 318 sadza siê robotników na deskach i wyprzedza we mgle.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-10 20:59:46
Autor: Cavallino
znów BMW
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:j9g0ok$qoe$1usenet.news.interia.pl...
http://tiny.pl/h1k6q

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/poznan/bmw-wjechalo-w-pieszych-dwie-osoby-nie-zyja,1,4903346,region-wiadomosc.html

17 latek sprawcÄ…. Tragedia dla kilku rodzin.

Nie tylko jedno.
Drugie na Franowie popołudniu zakorkowało cały Poznań.
 Skutkiem byÅ‚a zakorkowana autostrada i katowicka, do Ronda Rataje wÅ‚Ä…cznie.

znów BMW