Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   znĂłw BMW

znĂłw BMW

Data: 2012-03-02 07:21:46
Autor: megrims
znĂłw BMW
Tym razem zrobiło zajebistego diesla.

R6 3.0 litra, 740 Nm, i 381 KM, 3 turbiny.

http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc

Data: 2012-03-02 09:03:59
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 02-03-2012 07:21, megrims pisze:
R6 3.0 litra, 740 Nm, i 381 KM, 3 turbiny.
http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc

Tyle niutków panie, a do 100km/h trzeba 3 biegów, do 140 aż 4. Gdzie ta elastyczność?


--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-02 09:08:49
Autor: AZ
znów BMW
On 03/02/2012 09:03 AM, DoQ wrote:
W dniu 02-03-2012 07:21, megrims pisze:
R6 3.0 litra, 740 Nm, i 381 KM, 3 turbiny.
http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc

Tyle niutków panie, a do 100km/h trzeba 3 biegów, do 140 aż 4. Gdzie ta
elastyczność?

Bo prędkośc się z niutków nie bierze :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-02 09:12:27
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 02-03-2012 09:08, AZ pisze:
Tyle niutków panie, a do 100km/h trzeba 3 biegów, do 140 aż 4. Gdzie ta
elastyczność?
Bo prędkośc się z niutków nie bierze :-)

No co ty? Przecież dużo njutków dizlu to fantastyczna elastyczność.


--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-02 09:16:41
Autor: AZ
znów BMW
On 03/02/2012 09:12 AM, DoQ wrote:

No co ty? Przecież dużo njutków dizlu to fantastyczna elastyczność.

No elastycznośc fantastyczna bo ciągnie od dołu aż do samych 2,5krpm ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-02 09:21:23
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 02-03-2012 09:16, AZ pisze:
No co ty? Przecież dużo njutków dizlu to fantastyczna elastyczność.
No elastycznośc fantastyczna bo ciągnie od dołu aż do samych 2,5krpm ;-)

LOL :)


--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-02 16:32:07
Autor: kamil
znów BMW
On 02/03/2012 08:21, DoQ wrote:
W dniu 02-03-2012 09:16, AZ pisze:
No co ty? Przecież dużo njutków dizlu to fantastyczna elastyczność.
No elastycznośc fantastyczna bo ciągnie od dołu aż do samych 2,5krpm ;-)

LOL :)

Teraz się śmiejesz a jak chciałem ścignonć cię moim tedekiem w ksenonach to rześ nie przyjehał na hotdoga i zlocik!!!!!111!!





--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-03-02 17:37:08
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 02-03-2012 17:32, kamil pisze:

No co ty? Przecież dużo njutków dizlu to fantastyczna elastyczność.
No elastycznośc fantastyczna bo ciągnie od dołu aż do samych 2,5krpm ;-)
LOL :)
Teraz się śmiejesz a jak chciałem ścignonć cię moim tedekiem w ksenonach
to rześ nie przyjehał na hotdoga i zlocik!!!!!111!!

Nie chciałem ci robić fstydu!!!1


--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-02 13:05:27
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
znów BMW
On 2012-03-02 09:03, DoQ wrote:
W dniu 02-03-2012 07:21, megrims pisze:
R6 3.0 litra, 740 Nm, i 381 KM, 3 turbiny.
http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc

Tyle niutków panie, a do 100km/h trzeba 3 biegów, do 140 aż 4. Gdzie ta
elastyczność?

Pacz pan, wurc też ma ogromną elastyczność.. po kija mu te wszystkie biegi ? ;-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-03-02 14:33:59
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 02-03-2012 13:05, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

Pacz pan, wurc też ma ogromną elastyczność.. po kija mu te wszystkie
biegi ? ;-)

Te wurce to wszystkie diesle już są?


--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-02 15:44:47
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
znów BMW
On 2012-03-02 14:33, DoQ wrote:
W dniu 02-03-2012 13:05, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

Pacz pan, wurc też ma ogromną elastyczność.. po kija mu te wszystkie
biegi ? ;-)

Te wurce to wszystkie diesle już są?

Widzialeś kiedys ch-ke silnika z wurca ? :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-03-02 15:57:55
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 02-03-2012 15:44, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

Te wurce to wszystkie diesle już są?
Widzialeś kiedys ch-ke silnika z wurca ? :-)

Ale co mnie wurce obchodzą? Temat dotyczy diesla w BMW.


--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-02 16:26:14
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
znów BMW
On 2012-03-02 15:57, DoQ wrote:
W dniu 02-03-2012 15:44, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

Te wurce to wszystkie diesle już są?
Widzialeś kiedys ch-ke silnika z wurca ? :-)

Ale co mnie wurce obchodzą? Temat dotyczy diesla w BMW.

Powinny obchodzic Cie jak wyglada ch-ka, ponieważ pijesz bez zrozumienia tematu :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-03-02 16:49:45
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 02-03-2012 16:26, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

Ale co mnie wurce obchodzą? Temat dotyczy diesla w BMW.
Powinny obchodzic Cie jak wyglada ch-ka, ponieważ pijesz bez zrozumienia
tematu :-)

Zainteresuj się tym:
http://przegubowiec.com/katalog-autobusow-2/berliety-i-ikarusy/319-ikarus-28070



--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-02 17:11:25
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
znów BMW
On 2012-03-02 16:49, DoQ wrote:
W dniu 02-03-2012 16:26, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

Ale co mnie wurce obchodzą? Temat dotyczy diesla w BMW.
Powinny obchodzic Cie jak wyglada ch-ka, ponieważ pijesz bez zrozumienia
tematu :-)

Zainteresuj się tym:
http://przegubowiec.com/katalog-autobusow-2/berliety-i-ikarusy/319-ikarus-28070

A tym tym:
http://www.lakeside.pl/noclegi_kaszuby/images/cartride.jpg

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-03-02 17:26:30
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 02-03-2012 17:11, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

A tym tym:
http://www.lakeside.pl/noclegi_kaszuby/images/cartride.jpg

a gdzie ten wurc ma ch-ka?




--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-02 17:16:30
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
znów BMW
On 2012-03-02 17:26, DoQ wrote:
W dniu 02-03-2012 17:11, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

A tym tym:
http://www.lakeside.pl/noclegi_kaszuby/images/cartride.jpg

a gdzie ten wurc ma ch-ka?

Lampa na nim wisi.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-03-02 13:17:09
Autor: daro
znów BMW
DoQ pisze:
W dniu 02-03-2012 07:21, megrims pisze:
R6 3.0 litra, 740 Nm, i 381 KM, 3 turbiny.
http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc

Tyle niutków panie, a do 100km/h trzeba 3 biegów, do 140 aż 4. Gdzie ta elastyczność?

To automat, więc niech ma biegów ile chce.

Data: 2012-03-02 14:32:08
Autor: DoQ
znów BMW
W dniu 02-03-2012 13:17, daro pisze:

Tyle niutków panie, a do 100km/h trzeba 3 biegów, do 140 aż 4. Gdzie
ta elastyczność?
To automat, więc niech ma biegów ile chce.

Skoro jest taki elastyczny to po co mu tyle?


--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-02 16:25:16
Autor: kamil
znów BMW
On 02/03/2012 06:21, megrims wrote:
Tym razem zrobiło zajebistego diesla.

R6 3.0 litra, 740 Nm, i 381 KM, 3 turbiny.

http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc

Z tyłu brzmi poprawnie, bo wydech. W środku przyzwoicie. Z przodu to już niewiele się od 1.9TDI różni.




--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-03-02 18:34:53
Autor: Michał
znów BMW
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
Tym razem zrobiło zajebistego diesla.

R6 3.0 litra, 740 Nm, i 381 KM, 3 turbiny.

http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc

To teraz każdy dres w 730d mi odjedzie spod świateł ?


btw. szybsze toto będzie niż 745iL E65 ?

--


Data: 2012-03-03 08:12:21
Autor: megrims
znów BMW
W dniu 2012-03-02 19:34,  Michał pisze:
megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisał(a):

Tym razem zrobiło zajebistego diesla.

R6 3.0 litra, 740 Nm, i 381 KM, 3 turbiny.

http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc

To teraz każdy dres w 730d mi odjedzie spod świateł ?


btw. szybsze toto będzie niż 745iL E65 ?


Kiedyś miąłem okazje ścigać się spod świateł
C63 z A8 4.2 TDI. Było co robić.

A co do porównania z 745iL, to to 745 nie ma szans.
M550d jest o ponad sekundę szybsze.

http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_7/e65/e65long/384/e65_745il.html

Data: 2012-03-03 14:22:35
Autor: Michał
znów BMW
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
W dniu 2012-03-02 19:34,  Michał pisze:
> megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisał(a):
>
>> Tym razem zrobiło zajebistego diesla.
>>
>> R6 3.0 litra, 740 Nm, i 381 KM, 3 turbiny.
>>
>> http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc
>
> To teraz każdy dres w 730d mi odjedzie spod świateł ?
>
>
> btw. szybsze toto będzie niż 745iL E65 ?
>

Kiedyś miąłem okazje ścigać się spod świateł
C63 z A8 4.2 TDI. Było co robić.

To ja z A8 4.2TDi nie mam szans, ale w firmowej reno rakietce - "testowałem" ten silnik w Q7
tylko i wyłącznie pomiędzy 160..210km/h szybciej, lub tak samo.

Z pod świateł FWD vs 4x4 nie bardzo, dopiero jak jest zakręt (najlepiej z koleinami wypełnionymi wodą)
to można pojeździć :)


A co do porównania z 745iL, to to 745 nie ma szans.
M550d jest o ponad sekundę szybsze.

http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_7/e65/e65long/384/e65_745il.html

Sobie nie kliknąłem w pierwszy link i myślałem że ten silnik to w 730d i 530d wsadzą (chyba że wsadzą tylko bez turbin) - a tu nazwa: M550d !

jak by to było M550d GT to nawet mogło by mi się podobać ;)

--


Data: 2012-03-03 15:46:46
Autor: megrims
znów BMW
W dniu 2012-03-03 15:22,  Michał pisze:
megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisał(a):

W dniu 2012-03-02 19:34,  Michał pisze:
megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>   napisał(a):

Tym razem zrobiło zajebistego diesla.

R6 3.0 litra, 740 Nm, i 381 KM, 3 turbiny.

http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc

To teraz każdy dres w 730d mi odjedzie spod świateł ?


btw. szybsze toto będzie niż 745iL E65 ?


Kiedyś miąłem okazje ścigać się spod świateł
C63 z A8 4.2 TDI. Było co robić.

To ja z A8 4.2TDi nie mam szans, ale w firmowej
reno rakietce - "testowałem" ten silnik w Q7
tylko i wyłącznie pomiędzy 160..210km/h szybciej,
lub tak samo.

Z pod świateł FWD vs 4x4 nie bardzo, dopiero jak
jest zakręt (najlepiej z koleinami wypełnionymi wodą)
to można pojeździć :)

Ostatnio ścigałem się spod świateł jak był śnieg.
Ja byłem Yeti 2.0 TDI 140 KM z DSG, a drugie auto,
to 530d. No i wyszło na to, że takie Yeti wygrało.

Data: 2012-03-03 15:08:53
Autor: Michał
znów BMW
> Z pod świateł FWD vs 4x4 nie bardzo, dopiero jak
> jest zakręt (najlepiej z koleinami wypełnionymi wodą)
> to można pojeździć :)

Ostatnio ścigałem się spod świateł jak był śnieg.
Ja byłem Yeti 2.0 TDI 140 KM z DSG, a drugie auto,
to 530d. No i wyszło na to, że takie Yeti wygrało.

a to akurat dziwne, na suchym to rozumie bo masa mała i mocy starczy - nie ruszy pierwsze ale po chwili może i wyprzedzi ale na śniegu RWD powinno mieć bardzo znaczna przewagę
dłużej

chyba że tak dobre to DSG + elektonika w YETI że tylko gaz do dechy a bmw5 dziobie i się ślizga



--


Data: 2012-03-04 03:56:53
Autor: megrims
znów BMW
W dniu 2012-03-03 16:08,  Michał pisze:
Z pod świateł FWD vs 4x4 nie bardzo, dopiero jak
jest zakręt (najlepiej z koleinami wypełnionymi wodą)
to można pojeździć :)

Ostatnio ścigałem się spod świateł jak był śnieg.
Ja byłem Yeti 2.0 TDI 140 KM z DSG, a drugie auto,
to 530d. No i wyszło na to, że takie Yeti wygrało.

a to akurat dziwne, na suchym to rozumie bo masa mała i mocy
starczy - nie ruszy pierwsze ale po chwili może i wyprzedzi
ale na śniegu RWD powinno mieć bardzo znaczna przewagę
dłużej

chyba że tak dobre to DSG + elektonika w YETI że tylko gaz
do dechy a bmw5 dziobie i się ślizga




Yeti z napędem 4x4. Nie wszystkie mają. Ogólnie bardzo fajne
auto. Oczywiście powyżej pewnej prędkości, to wiadomo.. :)

znĂłw BMW

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona