znĂłw BMW

Data: 2019-11-06 21:21:46
Autor: Shrek
znĂłw BMW
Data: 2019-11-06 22:16:04
Autor: ąćęłńóśźż
znów BMW
Data: 2019-11-07 08:01:10
Autor: przemek.jedrzejczak
znów BMW
Przejście dla pieszych to nie chodnik. Jak cie auto goni po chodniku to albo czubek albo zamach :-) szare bmw rejestracja wpi (reszta do znalezienia na fejsie) ja bym tym autem jakiś czas nie jeździł albo pożyczył np teściowej :-)

Data: 2019-11-07 17:02:10
Autor: T.
znów BMW
W dniu 2019-11-06 o 21:21, Shrek pisze:
https://warszawawpigulce.pl/mamy-odpowiedz-do-ojca-dwulatka-ktory-mogl-zostac-zabity-przez-bmw-na-chodniku/ Mam nadzieję, ze to fejk, ale...

Mnie kiedyś prawie po stopach przejechał cierpiarz, który stał drugi w kolejce do prawoskrętu, ale nie chciało mu się czekać, więc skracał drogę chodnikiem. Mówiąc kolokwialnie "jebłem" mu w lusterko - pan wyskoczył z taryfy jak oparzony z pyskiem do mnie. Zaproponowałem zatem przywołanie policji, której to służbie pan kieroffca opowie, jak to pieszy potrącił jego samochód na chodniku... Jakoś nie bardzo chciał... :-)
T.

Data: 2019-11-10 17:40:42
Autor: Irokez
znów BMW
W dniu 2019-11-06 o 21:21, Shrek pisze:
https://warszawawpigulce.pl/mamy-odpowiedz-do-ojca-dwulatka-ktory-mogl-zostac-zabity-przez-bmw-na-chodniku/ Mam nadzieję, ze to fejk, ale...

Mało prawdopodobne że to fejk. Taki jest stan umysłu, taka marka, nawet po wypadku na Sokratesa, BMW Polska na facebooku reklamowała podobne kolorystycznie z tekstem "w kolorach jesieni"
Tak, niech ludzie padają na drogach jak liście z drzew bo BMW jedzie..

A tu kolejny wymysł BMW ściganie się z pociągiem:

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bmw-po-krytycznych-komentarzach-usuwa-spot-z-samochodem-scigajacym-sie-z-pociagiem-to-wymyslony-fikcyjny-swiat-wideo

Marka namawiająca do agresywnych zachowań... Jakaś inna tak robi?

PS. wczoraj sobie jadę, zwężka, znak/tablica jazdy na zamek, ładna jazda na zamek, ale za mną koleś z wioski w swoim BMW oczywiście się wpierdala przed auto przed które ja miałem wskoczyć i jedzie wciska się mi w bok twardo nawet nie patrząc w moją stronę.
Nienawidzę BMW.

--
Irokez

Data: 2019-11-10 11:02:15
Autor: przemek.jedrzejczak
znów BMW
Czyli wraca pozycjonowanie BMW jako auta dla aroganckich prymitywów.

To pewnie przypadek ale dziś jadę sobie i widzę X5 stojące na ścieżce rowerowej na awaryjnych. Włączam kierunek i mijam a ten kołek nagle rusza ;-)

Radość z jazdy a wszystkim innym chwd ;-)

Data: 2019-11-11 11:00:07
Autor: Irokez
znów BMW
W dniu 2019-11-10 o 20:02, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Czyli wraca pozycjonowanie BMW jako auta dla aroganckich prymitywów.

A czy kiedykolwiek to odeszło?
Raczej to się nasiliło na ulicach jak i samych spotach reklamowych jak widać.

To pewnie przypadek ale dziś jadę sobie i widzę X5 stojące na ścieżce rowerowej na awaryjnych. Włączam kierunek i mijam a ten kołek nagle rusza ;-)

oj tam przypadek... nie oszukuj Siebie bo to do niczego dobrego nie doprowadzi.

Radość z jazdy a wszystkim innym chwd ;-)

I takie hasło na głównej myślę w pełni odzwierciedlało by rzeczywistość.

--
Irokez

Data: 2019-11-11 19:49:48
Autor: ąćęłńóśźż
znów BMW
Data: 2019-11-11 12:54:58
Autor: Zenek Kapelinder
znów BMW
Starsze niż roczne informacje też masz. To było w grudniu 2018.

Data: 2019-11-12 09:41:19
Autor: przemek.jedrzejczak
znów BMW
Data: 2019-11-11 21:30:05
Autor: Irokez
znów BMW
W dniu 2019-11-11 o 19:49, ąćęłńóśźż pisze:
https://torun.wyborcza.pl/torun/7,48723,24318038,bmw-wjechalo-na-pasy-dla-pieszych-nie-zyja-matka-z-corka.html

Już nawet gazety nie mają poszanowania dla tej marki - w tytule "bmw" z małych liter. Ciekawe z czym się ścigał? Pociągiem? Tramwajem?

--
Irokez

Data: 2019-11-11 21:48:59
Autor: Irokez
znów BMW
W dniu 2019-11-11 o 19:49, ąćęłńóśźż pisze:
https://torun.wyborcza.pl/torun/7,48723,24318038,bmw-wjechalo-na-pasy-dla-pieszych-nie-zyja-matka-z-corka.html

PS. tak czytam wypowiedzi pod artykułem i jeden prenumerator napisał:
"DLACZEGO w PL wszyscy muszą iść do aresztu? Naprawdę rozumiem zabójstwo, oszustwa finansowe, terroryzm ale tutaj? Wszystkich oskarżonych aresztujemy. Nawet jeśli było to nieumyslne działanie (ale z umyslnym łamaniem przepisów) ten kierowca przecież celowo nie chciał zabić""

Nie prenumeruję, więc tam odpowiedzieć nie mogę.

Ale no cóż, pewnie dlatego że to jest POLSKA i życie pieszego jest tak niewiele warte dla Państwa Polskiego, że z reguły wypuszcza się na wolność a czasami aresztuje.. czasami.
Tymczasem w Niemczech ścigających się po mieście skazali na dożywocie:
"Kto siada za kierownicą samochodu mającego setki koni mechanicznych i z wyjącym silnikiem rusza na dzikie polowanie, ten wie, co czyni. Nie ma znaczenia, że chce zabić umyślnie czy nie. Liczy się ze śmiertelnym przebiegiem, to zupełnie wystarcza" - czytamy w "Die Welt".
W rękach tych młodych ludzi samochód jest bronią. Kto nią zabija, posługuje się 'środkiem niebezpiecznym dla ogółu', jak mówią prawnicy, co jest atrybutem morderstwa"

i kolejny artykuł z Niemiec:

"Dożywocie dla sprawcy wypadku. Sąd uznał go za mordercę"
"..24-letni wówczas mężczyzna ukradł w Hamburgu taksówkę, po czym, uciekając przed policją, doprowadził do czołowego zderzenia, w którym zginęła jedna osoba, a dwie zostały ciężko ranne.

Mężczyzna prowadząc pojazd był pijany, nie miał też prawa jazdy. Uciekając przez centrum Hamburga jechał momentami z prędkością ponad 150 km/h. Mężczyzna prowadził samochód pod prąd i nie zatrzymywał się na światłach. Gdy doszło do zderzenia z innym samochodem, na liczniku miał co najmniej 130 km/h. Sąd w Hamburgu skazał sprawcę za zabójstwo oraz podwójne usiłowanie zabójstwa. Sąd uznał, że mężczyzna, prowadząc samochód w ten sposób, musiał liczyć się z tym, że zabije innych. Skazano go na dożywotnie więzienie."

Także ten tego... trochę nam brakuje do właściwego wymierzania kary za zapierdalanie po mieście i zabijanie ludzi co ostatnio ma miejsce w Polsce.

--
Irokez

Data: 2019-11-13 18:07:19
Autor: kk
znów BMW
On 2019-11-11 21:48, Irokez wrote:
[...]

To nie wiadomo ile miał???

Data: 2019-11-13 18:22:18
Autor: Irokez
znów BMW
On 2019-11-11 21:48, Irokez wrote:

i kolejny artykuł z Niemiec:

[...]

Wiadomo. Ponad 130km/h
W czym widzisz problem?

Czy za zabójstwo nożem o ostrzu długości 13cm jest inna kara niż za zabójstwo nożem o ostrzu długości 15cm?

--
Irokez

Data: 2019-11-13 18:42:44
Autor: kk
znów BMW
On 2019-11-11 21:48, Irokez wrote:

i kolejny artykuł z Niemiec:

[...]

Gdyby było wiadomo to by stało "na liczniku miał więcej niż 130km/h". "Conajmniej" to się pisze jak się nie wie ile tylko z d..y wymyśla.

Czy za zabójstwo nożem o ostrzu długości 13cm jest inna kara niż za zabójstwo nożem o ostrzu długości 15cm?

Nie wiem. Idź zapytaj na pl.rec.spać.nie.mogę

Data: 2019-11-13 18:16:44
Autor: Janusz
znów BMW
W dniu 2019-11-11 o 21:48, Irokez pisze:
[...]

Jestem za, skrajne przypadki powinny byś bardzo surowo karane.

Także ten tego... trochę nam brakuje do właściwego wymierzania kary za zapierdalanie po mieście i zabijanie ludzi co ostatnio ma miejsce w Polsce.
U nas by pewnie dostał 8-12 lat z czego po 6-8 by pewnie wyszedł za dobre sprawowanie.

--
Janusz

Data: 2019-11-13 18:43:33
Autor: kk
znów BMW
On 2019-11-13 18:16, Janusz wrote:
[...]

A zapłaciłbyś za jego utrzymanie?

Data: 2019-11-13 19:12:30
Autor: Irokez
znów BMW
On 2019-11-13 18:16, Janusz wrote:

Jestem za, skrajne przypadki powinny byś bardzo surowo karane.

A zapłaciłbyś za jego utrzymanie?

Czyli jesteś za karą śmierci. No ok...

--
Irokez

Data: 2019-11-13 23:04:50
Autor: Janusz
znów BMW
On 2019-11-13 18:16, Janusz wrote:
[...]

A ty myślisz że nie płacisz za więźniów?
Szczególnie siedzących za duperelne przestępstwa które spokojnie mogliby
odsiedzieć w domu?

--
Janusz

Data: 2019-11-13 23:55:00
Autor: kk
znów BMW
On 2019-11-13 18:16, Janusz wrote:
[...]

To właśnie mówię, że musiałbym za niego zapłacić a nie chcę. Jak tak chce karać to niech chociaż zastanowi się ile to go będzie kosztować.

Szczególnie siedzących za duperelne przestępstwa które spokojnie mogliby
odsiedzieć w domu?

I co z tego?

Data: 2019-11-17 17:12:50
Autor: Irokez
znów BMW
W dniu 2019-11-06 o 21:21, Shrek pisze:
https://warszawawpigulce.pl/mamy-odpowiedz-do-ojca-dwulatka-ktory-mogl-zostac-zabity-przez-bmw-na-chodniku/ Mam nadzieję, ze to fejk, ale...

No i znów BMW

"W nocy z soboty na niedzielę w jednym z hoteli w Karpaczu znaleziono ciało 43-letniej kobiety. Ciało kobiety znaleziono na balkonie hotelowego pokoju. Jak podaje RMF FM, zatrzymany to rówieśnik ofiary - 43-letni mężczyzna, który odjechał sprzed hotelu samochodem marki BMW"

https://wiadomosci.wp.pl/karpacz-tajemnicza-smierc-kobiety-w-hotelu-6447083832572033a

--
Irokez

Data: 2019-11-17 08:32:32
Autor: przemek.jedrzejczak
znów BMW
Jak podaje RMF FM, zatrzymany to rówieśnik ofiary - 43-letni mężczyzna, który odjechał sprzed hotelu samochodem marki BMW na angielskich numerach rejestracyjnych.

Suweren powrócił że zmywaka ;-) ide o zakład że po brexicie przestępczość w Polsce wzrośnie.

Data: 2019-11-17 18:31:18
Autor: J.F.
znów BMW
Dnia Sun, 17 Nov 2019 08:32:32 -0800 (PST),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a):

[...]

Mowisz, ze tamci wroca, czy ze ich wyrzuca ?

Bo na razie to ciekawostka - na sachsy, to do nas
http://wgospodarce.pl/informacje/68853-jestesmy-swiatowym-liderem-emigracji-zarobkowej

Z wyprzedzeniem USA to chyba nieprawda - podejrzewam, ze maja spora
imigracje nielegalna.
Z wyprzedzeniem Niemiec ... ciekawe. A moze klucz w tych "12 miesiecy" ... przyjezdzaja i wyjezdzaja.
A z Niemiec nie wyjezdzaja :-)

W kazdy badz razie ukrainski (a moze rosyjski) slysze bardzo czesto.

J.

Data: 2019-11-19 11:30:00
Autor: przemek.jedrzejczak
znów BMW
-- w kazdy badz razie ukrainski (a moze rosyjski) slysze bardzo czesto

Wystarczy zabić kilka tysięcy cywilów żeby miliony uciekły. Co prawda zamiast 2 milionów inżynierów i lekarzy mamy 2 miliony sprzątaczek, mechaników samochodowych czy fryzjerek ale zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie ;-)

Data: 2019-11-19 22:17:48
Autor: Irokez
znów BMW
W dniu 2019-11-06 o 21:21, Shrek pisze:
https://warszawawpigulce.pl/mamy-odpowiedz-do-ojca-dwulatka-ktory-mogl-zostac-zabity-przez-bmw-na-chodniku/ Mam nadzieję, ze to fejk, ale...

"Policjanci zwracają się z apelem do osób, które były świadkami wypadku, do którego doszło w Dorohuczy. Proszą o pomoc także osoby, które posiadają kamerkę samochodową i przemieszczały się trasą K12 Chełm - Lublin w godz. 9-11. Nagrania mogą pomóc w ustaleniu kierującego samochodem, który nie pozwolił się wyprzedzić, kierującemu Audi. W rezultacie uderzył on w nadjeżdżającą z naprzeciwka Dacię.

Funkcjonariusze w szczególności proszą o kontakt osoby, które posiadają wiedzę na temat ciemnego pojazdu najprawdopodobniej marki BMW lub Audi o tablicy rejestracyjnej zaczynającej się od litery ,,W". Kierujący poruszał się w kierunku Chełma i nie pozwalał na wyprzedzenie.

Policjanci proszą o kontakt pod nr tel. 81 749 42 10 lub 112, można też zgłaszać się do najbliższej jednostki policji."

Stawiam 99,999999% że to BMW.

--
Irokez

Data: 2019-11-23 11:51:11
Autor: Irokez
znów BMW
W dniu 2019-11-06 o 21:21, Shrek pisze:
No i znowu BMW...

"Na rok więzienia w zawieszeniu na cztery lata skazał w piątek Sąd Rejonowy w Stargardzie (Zachodniopomorskie) 19-latka, który w ub. r. wjechał samochodem w pieszych. Do potrącenia doszło prawdopodobnie podczas nielegalnych zawodów. Młody mężczyzna dostał też 10-letni zakaz prowadzenia pojazdów. "

Czyli można wjechać BMW na pełnej piździe w 8 pieszych i cieszyć się wolnością.

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wyrok-w-zawieszeniu-dla-kierowcy-ktory-wjechal-w-pieszych/f6t1jvg

--
Irokez

Data: 2019-11-23 12:43:46
Autor: Zenek Kapelinder
znów BMW
A Ciebie za moment będą jebali na funty i kasowali za to że nie zatrzymałes się przed przejsciem bo jakiś pieszy stal na chodniku i gadal przez telefon.

Data: 2019-11-23 22:15:12
Autor: Irokez
znów BMW
A Ciebie za moment będą jebali na funty i kasowali za to że nie zatrzymałes się przed przejsciem bo jakiś pieszy stal na chodniku i gadal przez telefon.

Jak ustalą będę w nich wjeżdżał, oczywiście kupię wtedy auto jedynej słusznej marki. Wprawdzie grozi mi wtedy aż zabranie prawka na 10 lat, ale po pierwsze nie oznacza to wcale że nie mogę jeździć, po drugie jak nie dam się złapać kontroli to nawet nikt nie zauważy (kurcze, nie pamiętam kiedy ostatnio mnie kontrolowali.. chyba ponad 2 lata temu jak przekroczyłem prędkość o 30 na pustej dwupasmówce w polu między miastami). Po trzecie za niemanie prawka przy sobie 50 złotych bez punktów i jedziesz dalej?

--
Irokez

Data: 2019-11-23 13:25:37
Autor: Zenek Kapelinder
znów BMW
Za niemanie pj zebranego troche wiecej niz 50 zlotych. Złamanie zakazu sądowego w skrajnym przypadku moze być destrukcyjne dla dziury w dupie.

Data: 2019-11-23 22:30:32
Autor: Irokez
znów BMW
Za niemanie pj zebranego troche wiecej niz 50 zlotych. Złamanie zakazu sądowego w skrajnym przypadku moze być destrukcyjne dla dziury w dupie.

Były poseł PiS Artur Zawisza o jeździe bez prawa jazdy. "To nie jest zbrodnia"
tak więc no...

--
Irokez

Data: 2019-11-23 13:56:30