Data: 2018-02-01 13:54:01 | |
Autor: J.F. | |
zna kto¶ jak±¶ wróżke elektryczn±. | |
Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:8f52a3c0-db1c-4df9-9389-7e9ba06760f2@googlegroups.com...
Pod koniec stycznie jak na mnie dużo jeżdziłem po autostradzie. Moze jednak swiatla ? Niekoniecznie te glowne - uchylone drzwi i jakies lampki w srodku. Wlaczone radio. Jesli dobrze licze - jakies 4 doby, 100h, wystarczy pol ampera, chyba ze diesel z wielkim aku. Nawet i cwierc mogloby wystarczyc ... ale akumulator na zlom, jesli po roku stracil pol pojemnosci. Kamera, nawigacja, telefon ... nie, telefonu bys nie zapomnial :-) Pobor pradu spoczynkowy mierzyl ? Moze kluczyk sie daje wyjac bez wylaczenia wszystkiego. Albo alarm pare razy sie uruchomil. Pożyczam od s±siada marketowy prostownik 12V 6A na noc. Czyli co - za male napiecie na akumulatorze ? Po nocy ladowania powinno byc w sam raz. Moze zwarcie w jednej celi ? No i kup sobie woltomierz do zapalniczki - bywaja smieszne uszkodzenia alternatora - raz dziala, a raz nie. J. |
|
Data: 2018-02-01 05:45:16 | |
Autor: Bolko | |
zna ktoś jakąś wróżke elektryczną. | |
Moze jednak swiatla ? Niekoniecznie te glowne - uchylone drzwi i jakies lampki w srodku. przy poprzednim akumlatorze tak miałem okazało się że wyłacznik klapy w bagażniku nie wył±czała ¶wiatła sprawa załatwiona Jesli dobrze licze - jakies 4 doby, 100h, wystarczy pol ampera, chyba ze diesel z wielkim aku. Z kluczykiem w kieszeni zamknięty miał 0,01A poboru Albo alarm pare razy sie uruchomil. na opakowaniu pisze 6A na wskaĽniku wskazuje 2A |
|
Data: 2018-02-02 14:35:19 | |
Autor: Adam Wysocki | |
zna kto¶ jak±¶ wróżke elektryczn±. | |
Bolko <suryga@gmail.com> wrote:
Z kluczykiem w kieszeni zamknięty miał 0,01A poboru 10mA... większo¶ć tego pewnie ci±gnie radio dla podtrzymania. -- [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ] [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ] [ a@b a=grp b=chmurka.net http://www.chmurka.net/ ] |
|
Data: 2018-02-03 08:57:44 | |
Autor: J.F. | |
zna kto¶ jak±¶ wróżke elektryczn±. | |
Dnia Thu, 1 Feb 2018 05:45:16 -0800 (PST), Bolko napisał(a):
Pożyczam od s±siada marketowy prostownik 12V 6A na noc. Normalne. 6A to prad nominalny, w miare ladowania bedzie spadac, na poczatku moze dawac nawet wiecej. Chyba ze 2A miales na poczatku .. -akumulator byl naladowany, a nie palil z innego powodu, ale chyba mozemy wykluczyc, skoro elektryk mowi, ze niedoladowany. -akumulator kompletnie rozladowany, wtedy prad poczatkowy niski, -brudne klemy ... ale takie rzeczy to tylko we Fiatach :-) -bardzo chinski ten prostownik. J. |
|
Data: 2018-02-03 11:17:42 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
zna ktoś jakąś wróżke elektryczną. | |
Elektryk rowniez radzil ze trzeba ladowac 6A przez 18 godzin. Z niego taki elektryk jak ze mnie kosmonauta.
|
|
Data: 2018-02-02 14:34:14 | |
Autor: Adam Wysocki | |
zna kto¶ jak±¶ wróżke elektryczn±. | |
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Akumlator nie doładowany. Z jakiego¶ (nieznanego mi jeszcze) powodu akumulator w motorze, mimo prawidłowego napięcia ładowania (ok. 14.5V), zawsze mam niedoładowany... IMO w 15-20 minut jazdy spokojnie powinien się doładować po 1-1.5s kręcenia rozrusznikiem. No i kup sobie woltomierz do zapalniczki - bywaja smieszne uszkodzenia alternatora - raz dziala, a raz nie. Tym bardziej, że kontrolka nie zawsze się zapala. Jak mi się zrobiło zwarcie uzwojenia do masy (w Yarisce), to nie ¶wieciła. Zorientowałem się, że nie ma ładowania, po wentylatorze nawiewu. Pracował nieco wolniej niż normalnie, a na najwyższym biegu nie przyspieszał po dodaniu gazu (normalnie odrobinę przyspiesza). Kontrolka oczywi¶cie zapalała się na zgaszonym silniku, ale gasła po odpaleniu tak, jakby było ładowanie. -- [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ] [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ] [ a@b a=grp b=chmurka.net http://www.chmurka.net/ ] |
|
Data: 2018-02-05 22:38:32 | |
Autor: jerzu.xyz | |
zna kto¶ jak±¶ wróżke elektryczn±. | |
On Thu, 1 Feb 2018 13:54:01 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: No i kup sobie woltomierz do zapalniczki - bywaja smieszne uszkodzenia alternatora - raz dziala, a raz nie. Woltomierz do zapalniczki to pokazuje u mnie napięcie 13,7 V (Renault) albo 13,9V (Ford). Napięcie mierzone na zaciskach alternatora to odpowiedni 14,4V i 14,7V. To samo podaje odczyt przez OBD. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t |