zna ktos sklonowana owce od czerwonej Pandy GA 6259N ?

Data: 2012-02-13 18:17:54
Autor: Jackare
zna ktos sklonowana owce od czerwonej Pandy GA 6259N ?
U¿ytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f394347$1news.home.net.pl...
...bardzo bym z t± owc± chcia³ porozmawiaæ na temat parkowania w sposób uniemo¿liwiaj±cy wej¶cie komu¶ do pojazdu i dlaczego nie nale¿y tego robiæ.

Ja znam. To dwóch sympatycznych go¶ci którzy zawsze je¿d¿± razem. Zreszt± mam nawet zdjêcie ich dwóch z trzecim go¶ciem któego ostatnio pouczyli by nie komentowa³ ich techniki parkowania
http://tiny.pl/s2xq

Data: 2012-02-13 18:53:01
Autor: Jackare
zna ktos sklonowana owce od czerwonej Pandy GA 6259N ?
U¿ytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f39468anews.home.net.pl...

Twoja rodzina? ;->

Nie. To ja sam, tyle ¿e w trzech osobach.

Data: 2012-02-13 18:54:52
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 13.02.2012 18:53, Jackare pisze:
U¿ytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisa³
w wiadomo¶ci news:4f39468anews.home.net.pl...

Twoja rodzina? ;->

Nie. To ja sam, tyle ¿e w trzech osobach.

O, Bo¿e! ;->

Jezusa ³atwo rozpoznaæ (ten zakrwawiony) ale która postaæ do Duch ¦wiêty? ;->

A powa¿niej - generalnie chodzi o oszczêdno¶æ czasu, bo osobê i tak stra¿ namierzy...

Data: 2012-02-13 18:44:49
Autor: to
zna ktos sklonowana owce od czerwonej Pandy GA 6259N ?
begin Andrzej Lawa
A poważniej - generalnie chodzi o oszczędność czasu, bo osobę i tak
straż namierzy...

Jaki Ty jesteś twardy i męski!

Data: 2012-02-14 15:14:02
Autor: gizmo
W dniu 2012-02-13 19:44, to pisze:

Jaki Ty jesteś twardy i męski!

To chyba o nim było:

– Kiedy mówię, zawsze patrzę prosto w oczy. Nigdy nie wykonuję niepotrzebnych ruchów. Wystarczy mi dziesięć pierwszych słów, pięć pierwszych gestów jakiegokolwiek koleżki i już wiem, że w jego psychice czai się strach. On jeszcze nie zdaje sobie sprawy, że wkrótce będzie miał pełne portki. A wiesz, dlaczego? Dlatego, że jego słaba psychika już wysłała mu maila do nadciągającej kupy, że spotkanie jest w spodniach.

g.

Data: 2012-02-14 15:23:02
Autor: Lewis
W dniu 2012-02-14 15:14, gizmo pisze:
[...]

Zapomniałeś o "yhhh, muszę do klopa..."

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-02-14 16:56:07
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 14.02.2012 15:23, Lewis pisze:
[...]

Ty też.

zna ktos sklonowana owce od czerwonej Pandy GA 6259N ?