znacie jakiegoś "zaufanego" sprowadzacza?:)

Data: 2012-06-26 13:55:56
Autor: =Marcos=
znacie jakiegoś "zaufanego" sprowadzacza?:)
znacie kogoś, kto sprowadza auta, i można mu zaufać - powiedzieć, czego się szuka itp?
np z włoch?

Nawet zaufany sprowadzacz cudu nie dokona, bo auta w dobrym stanie za granicą są wręcz droższe niż w Polsce, co łatwo sprawdzić na eBay, mobile.eu itp...

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2012-06-26 14:53:07
Autor: Robert_J
znacie jakiegoś "zaufanego" sprowadzacza?:)
... auta w dobrym stanie za granicą są wręcz droższe niż w Polsce, co łatwo sprawdzić na eBay, mobile.eu itp...

Od jakiegoś czasu jest dokładnie jak mówisz. Mam znajomych, którzy od lat sprowadzają auta, mają wielu zadowolonych klientów, jakąś renomę... Ostatnio z nimi rozmawiałem i to samo mówili, że auto zadbane, nie kręcone, w dobrym stanie kosztuje więcej niż w Polsce. Jak doliczą koszty sprowadzenia, rejestracji itd. to ciężko sprzedać. Ostatnio sprowadzają pod konkretnego klienta, dokładnie to co ktoś chce. Ja poleciłem ich już 4 czy 5 znajomym i wszyscy są bardzo zadowoleni :-). Ale faktem jest że robi się coraz trudniej...

Data: 2012-06-27 09:00:13
Autor: Bartek
Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w wiadomości news:jsc7v0$6as$1inews.gazeta.pl...
[...]

znasz jakiegoś sprowadzacza? bo o to pytałem, nie o porady czy warto sprowadzać czy nie warto.

do mobile.eu czy autoscout naszczęście dostęp mają wszyscy i potrafię sobie sprawdzić co ile kosztuje.

szukam auta które u nas jest nie popularne, widzę ile kosztuje, ale sam po nie nie pojade.

--
Pozdrawiam, Bartek

znacie jakiegoś "zaufanego" sprowadzacza?:)