znaczy sie, kuz wiem za co premie dostaje urzednicy warszawki

Data: 2009-04-23 08:38:23
Autor: Mariusz Merta
znaczy sie, kuz wiem za co premie dostaje urzednicy warszawki
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Cudo-za-4-zl-podbije-Warszawe,wid,11062972,wiadomosc.html
j.w.
a ja naiwnie myslalem, ze urzedasy ma ja sluzyc obywatelom a tu tak
niespodziewanka...wymyslaja ciastka z kremem za cztery zety...
no wlatz niech zyje, niech zyje, niech zyje...na tych ciastakch, rzecz
jasna...
Mariusz Merta

znaczy sie, kuz wiem za co premie dostaje urzednicy warszawki