znajde cos podobnego do e-pakietu fortisa sprzed podwyzek?

Data: 2009-06-02 17:24:55
Autor: Końrad\(o\)
znajde cos podobnego do e-pakietu fortisa sprzed podwyzek?
czy jest na rynku konto podobne do e-pakietu fortis banku? e-pakietu sprzed podwyżek?

e-pakiet dogadzał mnie, bo via www robiłem dużo przelewów za darmo, i miałem electronke do każdego atm'a w pl i kazdej wypłaty bez opat.

cena do 15 czerwac była 7konto+1karta = 8pln.

czy któryś bank oferuje coś podobnego, czy zostaje mi tylko łączenie produktów i korzystanie z dwóch-trzech kont na raz? (wolałbym jedno)

Data: 2009-06-02 08:37:20
Autor: macka
On 2 Cze, 17:24, "Końrad\(o\)" <najswi...@op.pl> wrote:

czy któryś bank oferuje coś podobnego, czy zostaje mi tylko łączenie
produktów i korzystanie z dwóch-trzech kont na raz? (wolałbym jedno)

Mozesz sprobowac Multi Aquarius. Przy odpowiednich wlywach nie ma
oplaty za prowadzenie, a KK Aquarius daje mozliwosc bezprowizyjnego
wyplacania kasy z dowolnego bankomatu w PL. Trzeba tylko pamietac zeby
dokonac splaty tego samego dnia i ze limity wyplat gotowkowych to 50%
przyznanego limitu kredytowego.

MK

Data: 2009-06-02 18:28:23
Autor: Marcin Mokrzycki
On Tue, 2 Jun 2009 17:24:55 +0200, Końrad(o) wrote:

[...]

Proponuję rozważyć następujące:
- Nordea Spektrum - koszt karty 1,50 zł/m-c, przelewy darmowe, płacisz za
token (po 20 zł przez 12 miesięcy bodajże) albo korzystasz ze "zdrapek"
(chyba przy każdym logowaniu),
- Alior - koszt karty 3 zł/m-c, przelewy darmowe, ale jest limit
bezpłatnych kodów sms-owych (10 szt. na miesiąc), ROR całkiem nieźle
oprocentowany (3,25% z dzienną kapitalizacją),
- VW Bank direct - bankomaty darmowe przy wypłatach 400 zł lub więcej
(aktualnie trwa chyba jeszcze promocja bez tego limitu).

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-06-02 19:36:08
Autor: Beniowa

Użytkownik "Końrad(o)" <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości news:h03g72$k7u$1opal.icpnet.pl...
[...]

No wlasnie ja tez mam podobny problem, z tym ze mnie mniej rozwala prowizja (i to %) od wypłat z bankomatow obcych, a bardziej jakas zaporowa oplata za internetowe przelewy, w kazdym razie w tym miesiacu umocze na tym wszystkim pewnie z dodatkowe 20 zl (zlecenia stale, ktore mam trzy - 1,5 zl za jedno...).

Opcja: bezplatne przelewy plus bezplatne bankomaty plus niska oplata; znalazlem kilka rozwiazan:

1) Nordea Spectrum (koszt moze wyniesc nawet 1,5 zł miesiecznie przy odpowiednich wplywach);
2) Alior (3 zl, jednak tylko 10 bezplatnych przelewow - dla migrujacych z Fortisa mila niespodzianka - prawie identyczny interface);
3) ING Konto z Lwem Komfort - koszt to 15 zl miesiecznie, ale maja promocje i obecnie 7,5 zl (byle tylko nie okazalo sie to konto z Lwem R.);
4) BOS Konto wyjatkowe - oplata 19,99 zl miesiecznie;
5) BZWBK Konto 24 Prestiz, koszt chyba tez ok. 16 zl, ale nie pamietam jak jest z bezplatnoscia przelewow;

6) konta takie ma jeszcze AllianzBank (ale koszt bodaj 60 zl miesiecznie) i jakas wersja Aquariusa w Multi (koszt chyba 40 zl), no i CitiGold.

Natomiast od 1 czerwca 2009 r. nie jest juz takim Konto Mobilne w Raj Waj Zenie (wprowadzili oplaty za wyplaty z obcych bankomatow).

Czy o czyms zapomnialem ?
W miare mozliwosci korzystajacych z tych produktow prosze o opinie (bo na liscie to slychac glownie o Aliorze i Nordei :-))

Pozdrawiam, Grzegorz

Data: 2009-06-02 20:30:33
Autor: xbartx
znajde cos podobnego do e-pakietu fortisa sprzed podwyzek?
On Tue, 2 Jun 2009 19:36:08 +0200
"Beniowa" <prosze.o.odpowiedz@in.public> wrote:

2) Alior (3 zl, jednak tylko 10 bezplatnych przelewow - dla
migrujacych z Fortisa mila niespodzianka - prawie identyczny
interface);

Stałe przelewy możesz zrobić jako zaufane i wtedy kodu sms nie
potrzeba. Można mieć dwa konta do jednego podpięta kartę debetową i
trzymać tam tyle co potrzeba do wypłat a na drugim koncie całą resztę i
z niego robić przelewy - bardzo bezpieczne rozwiązanie w razie
"kompromitacji" debetĂłwki ;)

Xenocide

Data: 2009-06-03 11:41:03
Autor: blad
znajde cos podobnego do e-pakietu fortisa sprzed podwyzek?
Użytkownik "Beniowa"
[...]

zapomniales o Toyota Banku - ROR + konto oszczednosciowe darmo
przelewy i zlecenia stale - darmo
placisz jedynie raz na rok za karte Visa Classic 30 zl- mozna nia robic w bankomatach do trzech wyplat na miesiac darmo

U mnie to konto będzie chyba wspolpracowac z Aliorem, gdzie wiecej wyplat bankomatowych bede mog sobie robic
*** blad ***

Data: 2009-06-03 11:39:16
Autor: Beniowa
znajde cos podobnego do e-pakietu fortisa sprzed podwyzek?
blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał(a):
Użytkownik "Beniowa"

[...]

Nie zapomnialem. Mam juz Toyote od lutego, ale te trzy wyplaty w miesiacu to
stanowczo za malo, tym bardziej, ze nie maja zadnych bankomatow "wlasnych".

Pozdrawiam, Beniowa - uciekinier z Fortis Banku

Data: 2009-06-12 23:39:04
Autor: MK
"Końrad(o)" <najswiezy@op.pl> wrote in message news:h03g72$k7u$1opal.icpnet.pl...

e-pakiet dogadzał mnie, bo via www robiłem dużo przelewów za darmo, i miałem electronke do każdego atm'a w pl i kazdej wypłaty bez opat.

cena do 15 czerwac była 7konto+1karta = 8pln.

Zerknij na nowa TOiP Citi, konto CitiOne. Przy wplywach powyzej 5000PLN konto gratis, oplata za karte 5,99PLN, ale wszystkie wyplaty z bankowatow  w PLN gratis. Do tego mozliwosc podpiecia karty pod rachunek walutowy i dokonywania transakcji walutowych bez przewalutowania, o ile ma sie rachunek w tej walucie :).

MK

Data: 2009-06-15 08:32:43
Autor: Norbert Edward Krolog
MK <macka@interia.pl> napisał(a):
[...]

Heh, ja juz rachunek w Citi z darmowymi bankomatami mialem i nienerwowo w maju
2001 r. ograniczyli mi te darmowosc do Euronetu i bankomatow wlasnych (czyli
ex handlobanku). Ta nowa taryfa jest tak naprawde pewnie promocyjna i jak
nabiora (doslownie i w przenosni) troche klientow, to znowu te gratisowosc
ogranicza. Jakos tak do Citi to niemialbym zaufania...

Beniowa

--

znajde cos podobnego do e-pakietu fortisa sprzed podwyzek?