znak B4/B6 - jaki ma sens?

Data: 2011-09-01 16:45:47
Autor: PM
znak B4/B6 - jaki ma sens?
witam

jak moze być przyczyna ustawienie "łamańca" B4/B6
czyli zakaz ruchu motocykili i ciagników?
jest to odcinek drogi w miescie, 2 pasy w jednym kierunku (Garbary Poznań) zakaz obowiazuje na jakichś ostatnich 300m tej ulicy.

i pytanie uzupełniające
czy B4 działa równiez na motorowery czyli tak jak B10??

Data: 2011-09-01 18:15:05
Autor: scobowski
znak B4/B6 - jaki ma sens?
W dniu 2011-09-01 16:45, PM pisze:
[...]

do tego jest tam ograniczenie prędkości.
dysgóóglia i dysmózgia..?

http://maps.google.pl/maps?q=garbary+15,+pozna%C5%84&hl=pl&ie=UTF8&ll=52.40199,16.936052&spn=0.002582,0.004823&sll=52.49616,16.77063&sspn=2.555207,4.938354&vpsrc=6&t=h&z=18

Poszukaj, co tam jest, i po co one znaki być mogą..?

> i pytanie uzupełniające
> czy B4 działa równiez na motorowery czyli tak jak B10??

a na to, to ci już odpowie kodeks drogowy?

Data: 2011-09-01 18:39:01
Autor: PM
znak B4/B6 - jaki ma sens?
?

do tego jest tam ograniczenie prędkości.
dysgóóglia i dysmózgia..?

Nie wiem, obstawiłbym zwykłe chamstwo.

Poszukaj, co tam jest, i po co one znaki być mogą..?

stowarzyszenie inspektorów ochrony radiologicznej?
motocykle i ciągniki promieniują?
;-)

Sugerujesz, że chodzi o hałas?
....no dobra jakiś pomysł w tym jest, a wyszło jak zwykle -
ciężarówki śmieciarki oraz skutery mogą sobie zakłócać ciszę do woli.

> i pytanie uzupełniające
> czy B4 działa równiez na motorowery czyli tak jak B10??
a na to, to ci już odpowie kodeks drogowy?

nie wiem,  odpowie?

Data: 2011-09-01 20:00:43
Autor: SDD
znak B4/B6 - jaki ma sens?

Użytkownik "PM" <xpm_zonk_@wp.pl> napisał w wiadomości news:j3ocfc$lnp$1news.icpnet.pl...

stowarzyszenie inspektorów ochrony radiologicznej?
motocykle i ciągniki promieniują?
;-)

A moze latwiej jest samemu zostac napromieniowanym jadac motocyklem czy ciagnikiem?
Powinien tez byc zakaz dla kabrioletow :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-09-01 20:05:57
Autor: PM
znak B4/B6 - jaki ma sens?
?> A moze latwiej jest samemu zostac napromieniowanym jadac motocyklem czy
ciagnikiem?
Powinien tez byc zakaz dla kabrioletow :)

no to teraz mnie zdemotywowałeś bardziej niż wszystkie znaki zakazu
będę ubierał garnek na łeb i wkładał bilon do kieszeni.

Data: 2011-09-01 21:23:57
Autor: scobowski
znak B4/B6 - jaki ma sens?
W dniu 2011-09-01 18:39, PM pisze:
?

[...]

ano, pewnie taki był właśnie pomysł zarządcy drogi - daj w ciszy i spokoju dogorywać klientom centrum onkologii.
Podobne znaki stoją w pobliżu paru innych szpitali - np. na pewno na Krysiewicza.

Data: 2011-09-02 11:57:30
Autor: Andrzej Lawa
znak B4/B6 - jaki ma sens?
W dniu 01.09.2011 16:45, PM pisze:
[...]

Bo jakiś matoł uważa, że każdy motocykl musi być głośny, a każdy
samochód będzie cichy.

Niedorozwinięty umysłowo decydent najwyraźniej ignoruje rzeczywistość i
motocykle z nierozprutymi wydechami oraz "sportowe" dresowozy, które
oprócz dziurawych tłumików mają też umcy-umcy.

i pytanie uzupełniające
czy B4 działa równiez na motorowery czyli tak jak B10??

A weź przeczytaj rozporządzenie...

znak B4/B6 - jaki ma sens?