znak stop - mo¿e to i g³upie pytanie

Data: 2009-08-03 21:56:36
Autor: masti
znak stop - mo¿e to i g³upie pytanie
Dnia pięknego Mon, 03 Aug 2009 23:33:33 +0200, osobnik zwany Piotr
Woszczyñski wystukał:

Witam
Nasz³y mnie co¶ ostatnio nieco filozoficzne w±tpliwo¶ciu w interpretacji
znaku STOP.
Je¶li jadê za jakim¶ pojazdem, który siê zatrzymuje przed tym znakiem,
automatycznie te¿ siê zatrzymujê, choæby i po to by temu przede mn± nie
wjechaæ w kufer. Czy jak przyjdzie kolej na mnie, bo tamten ju¿
przejecha³ skrzy¿owanie/przejazd, ja powinienem siê jeszcze zatrzymaæ
(wiem ¿e nic nie jedzie, droga wolna), czy formalnie rzecz bior±c mam
ju¿ to "stopniêcie" zaliczone?

nie. --
Ford Mondeo 1.8, Jeep Grand Cherokee 3.0
mst <at> gazeta <.> pl

znak stop - mo¿e to i g³upie pytanie