znaki diaktryczne

Data: 2014-06-22 05:15:07
Autor: Adam Rokicki
znaki diaktryczne
Witam,
Od jakiego czasu wywietlane wtki s u mnie widoczne bez znakw diaktrycznych. Nie wiem,czy jest to wina mojego komputera, czy dotyczy to wszystkich uytkownikw. Prosz o pomoc
Pozdrawiam
adamer

Data: 2014-06-22 14:37:47
Autor: ZakonSpirowany
znaki diaktryczne
W dniu 22-06-2014 14:15, Adam Rokicki pisze:
Witam,
Od jakiegoś czasu wyświetlane wątki są u mnie widoczne bez znaków diaktrycznych. Nie wiem,czy jest to wina mojego komputera, czy dotyczy to wszystkich użytkowników. Proszę o pomoc

Poza tym, że takie znaki nie istnieją,
(http://ksiazki.onet.pl/prof-bralczyk-znaki-diakrytyczne-sa-nam-potrzebne-do-szczescia/9rr9n)
jest to kwestia ustawień Twojego czytnika.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-22 06:59:10
Autor: Adam Rokicki
znaki diaktryczne
W dniu niedziela, 22 czerwca 2014 14:37:47 UTC+2 użytkownik ZakonSpirowany napisał:
> [...]

(http://ksiazki.onet.pl/prof-bralczyk-znaki-diakrytyczne-sa-nam-potrzebne-do-szczescia/9rr9n)

jest to kwestia ustawień Twojego czytnika.

-- ╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Zasięgnąłem opinii fachowca. Jednak nie jest to wina moich ustawień czytnika, ponieważ ja nie czytam wątków przez czytnik, lecz przez stronę internetową. Powiedziano mi, że wina leży niestety po stronie niektórych (wcale nie, nielicznych) użytkowników) - to oni mają coś źle ustawione - w efekcie znaki diakrytyczne (tym razem prawidłowo) pokazują się b. zniekształcone, co niesamowicie utrudnia czytanie. I tu moja gorąca prośba do tych użytkowników, aby w miarę możliwości poprawili ten problem
adamer

Data: 2014-06-22 17:13:17
Autor: Zbynek Ltd.
znaki diaktryczne
Elo

Adam Rokicki napisał(a) :
> [...]

Zasięgnąłem opinii fachowca. Jednak nie jest to wina moich ustawień czytnika, ponieważ ja nie czytam wątków przez czytnik, lecz przez stronę internetową. Powiedziano mi, że wina leży niestety po stronie niektórych (wcale nie, nielicznych) użytkowników) - to oni mają coś źle ustawione - w efekcie znaki diakrytyczne (tym razem prawidłowo) pokazują się b. zniekształcone, co niesamowicie utrudnia czytanie. I tu moja gorąca prośba do tych użytkowników, aby w miarę możliwości poprawili ten problem

Ten, pożałowania godny "fachowiec", ma wiedzę, że o kant d... rozbić. Problem leży w tym, że korzystasz z usenetu w niewłaściwy sposób - poprzez bramkę www obsługiwaną przez gogle.

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2014-06-22 20:51:21
Autor: ZakonSpirowany
znaki diaktryczne
W dniu 22-06-2014 17:13, Zbynek Ltd. pisze:
poprzez bramkę www obsługiwaną przez gogle.

Google, kiepie.

--

Data: 2014-06-22 22:14:27
Autor: borsuk
znaki diaktryczne
W dniu 2014-06-22 20:51, ZakonSpirowany pisze:
W dniu 22-06-2014 17:13, Zbynek Ltd. pisze:
poprzez bramkę www obsługiwaną przez gogle.

Google, kiepie.

jeśli już, to kpie, kpie ;)

znaki diaktryczne