znalazlem auto..

Data: 2009-07-08 06:20:22
Autor: kaszpir
znalazlem auto..
On 7 Lip, 14:34, "fajnefele" <fajnef...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Jakis czas temu zaczynajac poszukiwania samochodu pytalem szanowne grono o

Hmmm ...

Szukałes miniVana  a kupiłeś sedana/kombii ??

Trochę nie rozumię ;)

Ja nie miałem problemu. Nie szukałem na "siłę" i na "zaraz" ...
Przeglądałem sobie spokojnie ogłoszenia na OtoMoto ...
Miałem bardzo duże wymagania (kwota do 20000zł , pierwszy prawdziwy
właściciel , kupiony w PL , serwisowany w ASO , z pełną dokumentacją ,
bezwypadkowy , diesle lub benzyna z LPG , w wersji Exclusive (lub
wyższej) z jasną tapicerką i z "miedzianym" kokpitem). Czyli spore
wymagania i musiał być niedaleko mojego miejsca zamieszkania ...

No i pojawiło się takie ogłoszenie , pojechałem i samochodem
przyjechałem :)

PS. Miesiąc szukania to nic ....

Data: 2009-07-08 18:08:40
Autor: fajnefele
znalazlem auto..
Szukałes miniVana  a kupiłeś sedana/kombii ??
Trochę nie rozumię ;)

Wczesniej jezdzilem dlugi czas Twingo i przyzwyczilem sie do pozycji za kierownica jak na krzesle za stolem, stad pomysl na Scenica i Picasso. A z dugiej strony czym różni sie kombi od takiego rozrosnietego w gore kompakta? Pozycja za za fajera i dlugoscia nadwozia.. Kwota ok 20kzl okazala sie jak widac za mala na taki samochod w wieku (>2002r) i stanie jaki sobie zalozylem, a Lagune da sie kupic b. tanio bo to po pierwsze "francuz" ,po drugie nie "w tedeji" no i po trzecie "Laguna o jezus maria". :-D I tak zaplacilem sporo jak za ten rocznik, ale niczego innego sie nie spodziewalem ogladajac wszystkie okazje z neta, "igły w stogu siana", "renaulty jakich szukasz", "jeden dzien w kraju", itp.

Data: 2009-07-08 23:33:25
Autor: kaszpir
znalazlem auto..
dugiej strony czym różni sie kombi od takiego rozrosnietego w gore kompakta?

Różni się ...

- wysokość - czyli sproo łatwiej się wkłada dziecko do fotelika
- trzy zupełnie niezależnie fotele z tyłu , każdy z własnymi pasami
- wszystkie fotele zupełnie demontowane (bardzo szybki demontaż) ,
składane i przesuwane
- zupełnie płaska podłoga
- mnóstwo schowków , także pod podłogą
- wbudowane stoliki
- drugie gniazdo zapalniczki w bagażniku (np. do podłączenia lodówki).
- fotele kapitańskie (czyli każdy z własnymi podłokietnikami) ,
szerokie

Miałem kombii i różnice widać :)

Ja z miniVana jestem zachwycony. Byliśmy ostatnio z rodzinką nad
morzem (2+2) i zahaczyliśmy pod drodze o IKEA i dzięki mozliwości
przesuwania foteli i ich demontażu wyjęliśmy jeden fotel środowy i
mimo mogliśmy mimo załadowanego na maxa samochodu przewieść jeszcze
szafkę o długości około 1,4metra :)

znalazlem auto..