znalazłem licznik szukam właściciela - Warszawa

Data: 2009-07-14 09:56:48
Autor: Piotr Nowaczek
znalazłem licznik szukam właściciela - Warszawa
W ostatni piątek czyli 10 lipca na przejściu dla pieszych (skrzyżowanie Kasprzaka i Prymasa Tysiąclecia w Warszawie) znalazłem licznik rowerowy. Jeśli ktoś zgubił albo zna kogoś kto zgubił proszę o kontakt tel. 793603439 albo mail sloniacz@op.pl

Licze na to, że własciciel zna model licznika i zgrubsza zna stan całkowitego przebiegu :)

Pozdrawiam

Piotr

znalazłem licznik szukam właściciela - Warszawa