znalazlem swoja rzecz na allegro

Data: 2010-06-15 11:58:32
Autor: Robert Tomasik
znalazlem swoja rzecz na allegro

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:hv7fnd$13k$1news.onet.pl...
W nocy z niedzieli na poniedziek ukradziono mi znaczek z tylu auta. Auto to lexus. Znaczki te dosc rzadko sa sprzedawane, wiec zaprenumerowalem sobie aukcje z allegro. Salon zyczy sobie za niego 150zl. I co? Wczoraj pojawila sie aukcja jakiegos gowniarza z Krakowa, ktory sprzedaje kilka znaczkow w tym prawdopodobnie moj. Domyslam sie, ze to moj, poniewaz juz od kilku miesiecy nie bylo na allegro takiego znaczka z Krakowa (a tu pierwszy dzien po kradziezy od razu). Co z tym zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale gosc podaje numer telefonu, email i gadu.

Zamiast tu pisać i być może go ostrzec, to powinieneś iść na Policję. Tylko oni są w stanie tu pomóc.

Data: 2010-06-15 12:28:23
Autor: Liwiusz
Robert Tomasik pisze:

Zamiast tu pisać i być może go ostrzec, to powinieneś iść na Policję. Tylko oni są w stanie tu pomóc.

   Niby jak mogli by pomóc, skoro nie mają czasu na poważniejsze sprawy?

--
Liwiusz

Data: 2010-06-15 12:35:58
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv7kk8$e9g$1news.onet.pl...
Robert Tomasik pisze:

Zamiast tu pisać i być może go ostrzec, to powinieneś iść na Policję. Tylko oni są w stanie tu pomóc.

  Niby jak mogli by pomóc, skoro nie mają czasu na poważniejsze sprawy?

Ta wbrew pozorom też jest poważna, bo istnieje spora pewność, ze to nie pojedynczy wybryk, tylko paserka albo sam złodziej tym handluje.

Data: 2010-06-15 12:43:01
Autor: Liwiusz
Robert Tomasik pisze:

Ta wbrew pozorom też jest poważna, bo istnieje spora pewność, ze to nie pojedynczy wybryk, tylko paserka albo sam złodziej tym handluje.

   Tym bardziej nic policja nie pomoże, bo wiadomo, że złodziej się nie przyzna, a w domu nie trzyma czegoś, co by go wydało. Zresztą i tak nie zaczęło by się od przeszukania. Policja nic nie pomoże, chyba że ktoś lubi takie sprawy - pieczątki, pisma, przesłuchania, odwołania, udawanie, że coś się dzieje itp. - przynajmniej ja mam takie doświadczenie.

--
Liwiusz

Data: 2010-06-15 07:52:28
Autor: witek
Liwiusz wrote:

  Tym bardziej nic policja nie pomoże, bo wiadomo, że złodziej się nie przyzna, a w domu nie trzyma czegoś, co by go wydało.

Byś się zdziwił.

Data: 2010-06-15 14:12:39
Autor: Piotr [trzykoty]
[...]

Nie przyzna się tym razem, będzie następny. Nawet jeśli teraz go nie oskarżą, to chyba lepiej, aby jego dane się przewijały przez policyjne akta, nie...? Oprócz dochodzeń Policja też może pracować operacyjnie, pamiętaj o tym.

Data: 2010-06-15 22:01:41
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv7lfo$hd7$1news.onet.pl...
Robert Tomasik pisze:

[...]

Przykro mi, ze masz takie złe doświadczenia w tym wypadku, ale uwierz, ze niekoniecznie tak musi być.

Data: 2010-06-15 16:09:31
Autor: mvoicem

Robert Tomasik pisze:

[...]

A równie dobrze naprawdę mógł znaleźć.

Mi kiedyś "nieznani sprawcy" urwali tablicę rejestracyjną i porzucili
trochę dalej. Pewnie stałem za bardzo na szlaku między knajpą a barem.

Równie dobrze ktoś mógł urwać znaczek, ktoś inny znalazł ...

p. m.

Data: 2010-06-15 16:12:55
Autor: neoniusz
Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c17898a$0$19169$65785112news.neostrada.pl...
Mi kiedyś "nieznani sprawcy" urwali tablicę rejestracyjną i porzucili
trochę dalej. Pewnie stałem za bardzo na szlaku między knajpą a barem.

Równie dobrze ktoś mógł urwać znaczek, ktoś inny znalazł ...

Ten nie znalazl, ukradl - przyznal sie przez telefon. Mam nagranie.

Data: 2010-06-15 17:17:05
Autor: Ramzes
znalazlem swoja rzecz na allegro
Na allegro ma jeszcze jedno konto : malibu411

Znaczki sprzedaje rowniez na Gumtree itp

Trzeba go dobrze sprawdzić.

Data: 2010-06-15 23:25:46
Autor: robertcb
Robert Tomasik pisze:

> Zamiast tu pisać i być może go ostrzec, to powinieneś iść na Policję. > Tylko oni są w stanie tu pomóc.

   Niby jak mogli by pomóc, skoro nie mają czasu na poważniejsze sprawy?

Skoro mają czas na ściganie rowerzystów jezdzących po chodnikach, to na to tymbardziej.

--

znalazlem swoja rzecz na allegro