znalezione akcje PGE :)

Data: 2012-01-24 08:09:10
Autor: EM
znalezione akcje PGE :)

Użytkownik "Adam" <adam64@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f1d5eb7$0$26684$65785112news.neostrada.pl...
witam,
wlasnie zadzwonila do mnie znajoma, ze znalazla w szafie papier,
ze ma kilka tys. akcji PGE.
Podpowiedzcie co teraz robic?
Zalozyc rachunek w BM - dac papier, przepisza na rachunk - tak?
Co z dywidenda za poprzednie lata? - to niezle pieniadze :)
Adam

Hmm, skoro ma papier, że ma akcje, to one gdzieś są. Czyli pewnie rachunek inwestycyjny istnieje i tam są naliczne zarówno dywidendy i opłaty.
EM

Data: 2012-01-24 15:29:09
Autor: kigam
znalezione akcje PGE :)

[...]