znaleziono jety XXL

Data: 2010-09-07 20:08:31
Autor: in for
znaleziono jety XXL
W weekend po gościach bazy pozostały czarne płetwy made in taiwan, XXL, ze
sprężynami, są na nich inicjały oraz imię.

Właściciela proszę o telefon:

513-129-887

(jest też do odebrania kołowrotek z bojką, zguba sprzed dwóch tygodni)

Jacek

Data: 2010-09-07 20:17:05
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
znaleziono jety XXL
On 2010-09-07 20:08, in_for@vp.pl wrote:
[...]

Czy nie sadzisz,ze Twoi goście za dozo pija?
Co robisz aby powstrzymać pijaństwo W Twojej bazie?

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-09-07 18:45:00
Autor: jacekplacek
znaleziono jety XXL
WWW.SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
On 2010-09-07 20:08, in_for@vp.pl wrote:
> [...]
>
> Jacek

Czy nie sadzisz,ze Twoi goście za dozo pija?
Co robisz aby powstrzymać pijaństwo W Twojej bazie?

A byłeś tam kiedy na trzeźwo? No to nie pytaj..., nie da się :))

Ps. Mam nadzieję, że ten tekst będzie potraktowany "z przymrużeniem oka, twarde i szorstkie, zimne i dosadne tak jak sport, który wszyscy tak mocno pokochaliśmy..." :))

--

znaleziono jety XXL