znaleziono układ

Data: 2019-12-02 10:56:53
Autor: obserwator1434
znaleziono układ
użytkownik Olin napisał:

"- Czy wiem, który sędzia przyjmował korzyści majątkowe, który
współpracował i miał znajomych w Platformie Obywatelskiej, który pracował
przy reprywatyzacji - mieli pytać śledczy

Ale że co? Wszyscy czyli całe 50 osób pisy niesłusznie zamknęły i tylko ta księgowa niewinna, czy jak?

https://youtu.be/IkmaHIQM_K8?t=6

Data: 2019-12-03 12:45:13
Autor: Olin
znaleziono układ
Dnia Mon, 2 Dec 2019 10:56:53 -0800 (PST), obserwator1434@gmail.com
napisał(a):

Ale że co? Wszyscy czyli całe 50 osób pisy niesłusznie zamknęły i tylko ta księgowa niewinna, czy jak?

Wystarczy, że zapoda haki na kastę i już jest kryształowa.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-12-03 15:23:41
Autor: u2
znaleziono układ
napisał(a):

Ale że co? Wszyscy czyli całe 50 osób pisy niesłusznie zamknęły i tylko ta
księgowa niewinna, czy jak?

Wystarczy, że zapoda haki na kastę i już jest kryształowa.

zabawny ten sracz, to zrozumiałe, że jeśli świadek, czy osoba podejrzana współpracuje z prorokami to może liczyć na mniejszy wyrok lub całkowite uniewinnienie, sracz z UB woli kafkowskie klimaty i skazywanie w wyrokach zaocznych jak red. Michalkiewicza:)))))))))

znaleziono układ