znieslawienie w internecie, wybijanie szyb, uszkadzanie samochodu

Data: 2012-01-23 23:03:18
Autor: nekany
znieslawienie w internecie, wybijanie szyb, uszkadzanie samochodu
Od pewnego czasu jestem ofiara dzialania grupy kilku osób (jestem w stanie ich wskazać) polegającego na:
- umieszczaniu w Internecie pomawiających i zniesławiających a nawet grożących tekstów na mój temat,
- wybijaniu mi szyb w domu,
- obserwowaniu,
- uszkodzeniu pojazdu - przebijanie wszystkich opon i rysowanie lakieru.

O wszystkich incydentach wie policja i prowadzone sa postepowania traktujace jednak kazdy z tych czynow z osobna.
Co powinnam zrobic aby te fakty powiazano ze soba? Jak z nimi walczyc?

Data: 2012-01-24 00:32:23
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "nekany" <nekany@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f1dd926$0$1212$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Złożyć zawiadomienie o przestępstwie z art. 190a kk. W zawiadomieniu pasuje wskazać prowadzone postępowania. Wykazać powiązania pomiędzy tymi osobami. No i złozyć wniosek o połączenie prowadzonych postępowań. Najprościej byłoby zrobić to pisemnie na adres prokuratury, która pierwsza wszczęła postępowanie, które nie zostało jeszcze zakończone.

Data: 2012-01-24 01:18:22
Autor: moon
Dnia Mon, 23 Jan 2012 23:03:18 +0100, nekany napisał(a):

[...]

policja jest beznadziejna w tych sprawach.
mnie wandalizowali samochody chyba ze 6 razy, a raz, pod samym
komisariatem, w trakcie kiedy właśnie składałem zeznania na jedengo z
dupków! No to od razu poszedłem z powrotem składać je drugi raz:)).
Pomimo danych, nawet nagrania, oraz wielokrotności czynów, jedyne co
robili, to przesłuchiwali mnie, a głównego podejrzanego nawet dzielnicowy
"nie mógł zastać, to pogadał z jego matką". Co za dyletanci... Jakoś udało
mi się w końcu wymusić sprawę sądową, ale powiem ci, że to nie jest lekka
sprawa z winy samej policji, która olewa to. Jak złapią staruszkę, która ukradnie bułkę, to jej zrobią sprawę, a jak
tobie zwandalizują mienie na dzisiątki tysięcy, to się wypną i oczekują, że
sam kogoś złapiesz, doprowadzisz i jeszcze go nagrasz na video. Coś, co
przypomina wnioskowanie, poszlaki, dowody pośrednie, w ogóle jest polskiej
policji nieznane.
powodzenia, tak czy inaczej.

moon

Data: 2012-01-24 07:35:51
Autor: Massai
moon wrote:

[...]

Ech, mam takie umorzenie postępowania gdzie w uzasadnieniu stoi "z
powodu niewskazania sprawców".

Nie "niewykrycia" tylko "niewskazania".

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-01-24 10:21:47
Autor: Azotox Moon
Massai wrote:
moon wrote:

[...]

Wierzę ci. A ja im wskazałem, ale i tak g...
moon

Data: 2012-01-24 13:55:07
Autor:
Użytkownik "moon" napisał:
[...]

to pewnie twoi pracownicy co ich okradłeś z ich własności intelektualnej i praw autorskich do dział na które nie nie miałeś podpisanych umów, oni pewnie też to zgłaszali a policja olała, więc wzięli sprawy we własne ręce, ha ha ha.

Data: 2012-01-24 11:12:26
Autor: _ąćęłńóśźż.
znieslawienie w internecie, wybijanie szyb, uszkadzanie samochodu
Iść do Sejmu?

-- -- -
nekany <nekany@interia.pl> napisał(a):
Co powinnam zrobic

--

znieslawienie w internecie, wybijanie szyb, uszkadzanie samochodu