znieslawienie w internecie, wybijanie szyb, uszkadzanie samochodu

Data: 2012-01-24 00:32:23
Autor: Robert Tomasik
znieslawienie w internecie, wybijanie szyb, uszkadzanie samochodu
Użytkownik "nekany" <nekany@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f1dd926$0$1212$65785112news.neostrada.pl...
Od pewnego czasu jestem ofiara dzialania grupy kilku osób (jestem w stanie
ich wskazać) polegającego na:
- umieszczaniu w Internecie pomawiających i zniesławiających a nawet
grożących tekstów na mój temat,
- wybijaniu mi szyb w domu,
- obserwowaniu,
- uszkodzeniu pojazdu - przebijanie wszystkich opon i rysowanie lakieru.

O wszystkich incydentach wie policja i prowadzone sa postepowania traktujace
jednak kazdy z tych czynow z osobna.
Co powinnam zrobic aby te fakty powiazano ze soba? Jak z nimi walczyc?

Złożyć zawiadomienie o przestępstwie z art. 190a kk. W zawiadomieniu pasuje wskazać prowadzone postępowania. Wykazać powiązania pomiędzy tymi osobami. No i złozyć wniosek o połączenie prowadzonych postępowań. Najprościej byłoby zrobić to pisemnie na adres prokuratury, która pierwsza wszczęła postępowanie, które nie zostało jeszcze zakończone.

znieslawienie w internecie, wybijanie szyb, uszkadzanie samochodu