znikaja ludzie zadajacy niewygodne pytania

Data: 2013-07-16 19:36:24
Autor: macso
znikaja ludzie zadajacy niewygodne pytania

Użytkownik "hiki o!" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomości news:ks395v$f68$1node1.news.atman.pl...
Tusk przyjeżdża do gimnazjum na spotkanie z dziećmi. Przychodzi moment zadawania pytań, Jasio podnosi rekę
- Jakie masz do mnie pytanie? -pyta Tusk

za Gomułki było o górnikach z kopalni Bytom

macso

Data: 2013-07-16 19:57:26
Autor: Roman Stachowiak
W dniu 2013-07-16 19:36, macso pisze:

[...]

Chyba już jednak za Gierka

--
RomanS

Data: 2013-07-16 20:05:59
Autor: macso
znikaja ludzie zadajacy niewygodne pytania

Użytkownik "Roman Stachowiak" <

[...]

za Gierka to były odgrzewane kotlety, i co odważniejsi opowiadali to głośno

macso

znikaja ludzie zadajacy niewygodne pytania