znikające kanały

Data: 2009-12-07 20:35:36
Autor: Ktos
znikające kanały
Użytkownik "Cezary sp7ukl" <clibert@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hfj3uq$suh$1inews.gazeta.pl...
Witam
Od kilku tygodni stopniowo zanikają mi kanały (platforma C+, dekoder
pvr) -
okolice 11.9 GHz. - dekoder pokazuje "brak sygnału sprawdź antenę".

Witam,
A czy możesz (tak dla naszej wiedzy) podać, o jakie chodzi dokładnie TP?
I czy może orientujesz się , co do lokalizacji tej zakłócającej radiolinii w
stosunku do Twojej anteny SAT? (czy np. miejsce jest tak niefortunne, że
antena SAT akurat 'patrzy' przez antenę radiolinii lub punkt odbioru leży w
wiązce z niej emitowanej).
Do tej pory spotykałem się stosunkowo często  z problemem zakłóceń, ale na
'pośredniej' IF , czyli już po konwerterze, przez telefony DECT.

Tutaj, jak wchodzi bezpośrednio na antenę, mimo dużej kierunkowości zarówno
anteny sat, jak i tej z radiolnii, to rzeczywiście dziwna sprawa (chyba, że
radiolinia ma skopany system antenowy i 'sieje' na boki).

znikające kanały