znikające środki w Plus na Kartę

Data: 2017-12-26 09:58:36
Autor: zhbick
znikające środki w Plus na Kartę
Od jakiegoś czasu w Plus na Kartę (z włączonym pakietem ja + rozmowy do wszystkich sms mms i 6gb) po każdym doładowaniu zaczynam dostawać lawinę smsów z rzekomo darmowego numeru 80750 o ilości wprost proporcjonalnej do wysokości kwoty, jaką zasiliłem konto i w krótkim czasie zostaję bez środków na koncie.
Usługa okradania mnie z kasy nie ma nazwy i widać ją na poniższym screenie:
https://www.dropbox.com/s/3yozrrlvf5tyqp4/Screenshot_20171225-180201.png?dl=0

Co zrobiłem do tej pory:

zgłosiłem sprawę w kilku stacjonarnych punktach Plusa (nie mają możliwości nic z tym zrobić, kazali dzwonić na infolinię)

zadzwoniłem na infolinię, została włączona blokada Premium (twierdzą, że wszystko u nich w porządku i umywają ręce)

powiadomiłem na oficjalnym profilu facebookowym Plus GSM

Pytanie do Was: co jeszcze mogę zrobić, by ukrócić te złodziejskie praktyki? Pozdrawiam!

Data: 2017-12-26 05:31:11
Autor: sdd.edysk
W dniu wtorek, 26 grudnia 2017 09:58:37 UTC+1 użytkownik zhbick napisał:
Od jakiegoś czasu w Plus na Kartę (z włączonym pakietem ja + rozmowy do wszystkich sms mms i 6gb) po każdym doładowaniu zaczynam dostawać lawinę smsów z rzekomo darmowego numeru 80750

On nie jest rzekomo darmowy - tylko naprawdę darmowy.
Ty nie płacisz za SMSa, tylko za prenumeratę, którą uruchomiłeś.

Nie było kiedyś takiej sytuacji, że wchodzisz na jakąś stronę w Internecie a tam, dla rzekomej "weryfikacji" kazali Ci podać numer telefonu. A potem wpisać kod otrzymany SMSem.
W ten sposób zafundowałeś sobie cotygodniowy albo codzienny wydatek.

Ciesz się, że nie masz abonamentu, bo by Cie wydoili na kilkaset zł/m-c albo i na kilka tysięcy.

Trzeba uważać, co się robi i MYSLEĆ!!! - w XXI wieku trzeba MYSLEĆ!!! - tego nie zrobi za Ciebie ani smartfon ani Google - tylko Ty sam!

Data: 2017-12-26 16:59:51
Autor: zhbick
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e15a1fe-cfb7-46f4-a191-934f6bce3b2e@googlegroups.com...

Ciesz się, że nie masz abonamentu, bo by Cie wydoili na kilkaset zł/m-c albo i na kilka tysięcy.

Właśnie dlatego siedzę dalej na prepaidzie

Data: 2017-12-26 18:16:20
Autor: J.F.
Dnia Tue, 26 Dec 2017 16:59:51 +0100, zhbick napisał(a):
[...]

Ale wtedy mozesz nie zaplacic :-)

Obecnie chyba najlepiej zaczac od zalozenia blokad na takie uslugi -
tylko wlaczajac takze te MT.

J.

Data: 2017-12-26 18:48:19
Autor: zhbick
Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:vyt24tfova67.w5sq4c0knc0j.dlg@40tude.net...

Obecnie chyba najlepiej zaczac od zalozenia blokad na takie uslugi -
tylko wlaczajac takze te MT.

Blokada jest włączona:
https://www.dropbox.com/s/dczgzognlg1mip7/limit%20MT.png?dl=0

Data: 2017-12-27 13:01:07
Autor: J.F.
Dnia Tue, 26 Dec 2017 18:48:19 +0100, zhbick napisał(a):
[...]

Teraz wlaczona, czy kiedys dawniej, a dalej obciaza ?

Ponawiam przepis - magnetofon, rozmowa, reklamacja, urzad ... juz
dawno powinni tego zabronic, ale potrzeba skargi.

J.

Data: 2017-12-27 15:16:04
Autor: zhbick
Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:stu9d5y8e288.1mp1i3x9ns2dh.dlg@40tude.net...

Ponawiam przepis - magnetofon, rozmowa, reklamacja, urzad ... juz
dawno powinni tego zabronic, ale potrzeba skargi.

Poszło pismo w punkcie stacjonarnym. Pani zaczęła najpierw się bronić, że 80750 to nie Plus i Plus za to nie odpowiada. Ale na szczęście dla niej samej, spojrzała na minę i umilkła.

Data: 2017-12-27 06:44:39
Autor: Kris
W dniu środa, 27 grudnia 2017 15:16:04 UTC+1 użytkownik zhbick napisał:
> [...]

Poszło pismo w punkcie stacjonarnym. Pani zaczęła najpierw się bronić, że 80750 to nie Plus i Plus za to nie odpowiada. Ale na szczęście dla niej samej, spojrzała na minę i umilkła.

"Era milionera " czy jakoś tak ze dwa lata temu była.
Abonamenty mam w tmobile naście lat już i patrze a jednego miesiaca ponad stówę więcej na fakturze. Dzwonie na infolinie a oni nże dziełem udział w konkursie "era milionera" Pytam jak się tam zapisałem to mi odpowiadają ze automat zadzwonił i osoba która odebrała nacisnęła "1" akceptując warunki konkursu.
Reklamacja do tmobile, odpisali że nie ich sprawa ze konkurs organizuje firma zewnętrzna. Ponowna reklamacja do Tmobile ze jednak oni mają to mi wyjaśnić ew udowodnić ze zgodziłemm się na warunki konkursu, ze dwa kolejne meile i napisali coś w stylu "nie nasza wina ale w ramach dalszej współpracy anulujemy naliczone opłaty"
Mi się chciało z nimi droczyć, kolega olał sprawę i zapłacił im coś koło 80zł

Data: 2017-12-27 17:09:30
Autor: J.F.
Dnia Wed, 27 Dec 2017 06:44:39 -0800 (PST), Kris napisał(a):
[...]

I zakonczyli udzial w konkursie ?

Bo ja bym ich tak co miesiac, to moze by doszli do wniosku, ze to sie
nie oplaca.

A jesli zakonczyli ... to jakim prawem, przeciez to inna firma :-)

J.

Data: 2017-12-27 09:54:51
Autor: Kris
znikające środki w Plus na Kartę
El dimecres, 27 desembre de 2017 17:09:22 UTC+1, J.F. va escriure:

I zakonczyli udzial w konkursie ?

Bo ja bym ich tak co miesiac, to moze by doszli do wniosku, ze to sie
nie oplaca.

A jesli zakonczyli ... to jakim prawem, przeciez to inna firma :-)

Wpisz w google "era milionera"(jeśli dobrze zapamiętałem)
Jakis pozew zbiorowy nawet przeciwko tmobile szykowali

Data: 2017-12-27 12:28:23
Autor: przemek.jedrzejczak
znikające środki w Plus na Kartę
Lista blokad, ochrona przed nękaniem itp nie wklepanie tam numeru przy recydywie to czyste lenistwo ;-)

Data: 2017-12-27 15:54:09
Autor: J.F.
Dnia Wed, 27 Dec 2017 15:16:04 +0100, zhbick napisał(a):
[...]

Tu nie chodzi o to, aby oni uznali reklamacje za 5 zl.
Tu chodzi o to, aby urzad nalozyl na nich 100 tys kary, za to, ze
obciazaja i nie wiadomo za co.

A ze to jest na ich fakturze, to nie widze powodu aby mowic "to nie
my" :-)

J.

Data: 2017-12-29 15:03:46
Autor: Tomaszek
W dniu 2017-12-26 o 16:59, zhbick pisze:
Właśnie dlatego siedzę dalej na prepaidzie

Popieram. W życiu żadnego abonamentu. Nie przy tym chorym rynku telekomunikacyjnym.

--
t0maszek

Data: 2017-12-26 17:52:29
Autor: J.F.
znikające środki w Plus na Kartę
Dnia Tue, 26 Dec 2017 05:31:11 -0800 (PST), sdd.edysk@gmail.com
[...]

W Polsce trzeba.
A w inych krajach ... ciekaw jestem - tez trzeba, czy tam jednak
wymiar sprawwiedliwosci dziala sprawniej i po jednym takim wydojeniu
organizator skonczy w kajdankach ...
Ale czasem takiemu UOKiK sie chce - imo nie zawsze tak czysto slusznie

J.

Data: 2017-12-26 20:26:12
Autor: xxx
znikające środki w Plus na Kartę
Ale o co chodzi? Jakiś Janusz biznesu wysłał sms-a niby darmowego który go obciążał i nie wiedział dlaczego mu kasę z konta ściągają? Hehe. Dobre.

-- -

Data: 2017-12-26 10:37:45
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2017-12-26 o 09:58, zhbick pisze:
[...]

Wyłączyć usługę. :-)

"KONIEC na numer 80750 (0zl). Zakończenie korzystania z Usługi, do której Użytkownik zarejestrował
się poprzez wysłanie SMS o treści CZATER na numer 80750 (0zł). Użytkownik wysyła bezpłatny SMS
na 80750 o treści KONIEC tym samym zakończając swój udział w Usłudze. "

http://czat.czater.bemobi.pl

Robert

Data: 2017-12-26 10:58:00
Autor: J.F.
Dnia Tue, 26 Dec 2017 09:58:36 +0100, zhbick napisał(a):
[...]

Hm, a co tam widac ? To jakas apka plusa ?
To rozmowy, sms, wychodzace, przychodzace, czy nie wiadomo co ?

Pewnie sie zapisales na jakas "subskrypcje", tzw MT / Mobile
Terminated

https://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/std_adp.php?p_faqid=4621&

Nie ma na to w plusie osobnej blokady ?

[...]

Wlacz magnetofon, zadzwon jeszcze raz, napisz skarge do UOKiK/UKE,
moze im przyp* kare. Za brak pomocy sie nalezy, tylko musisz jednak napisac !

J.

Data: 2017-12-26 17:03:19
Autor: zhbick

Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:wx54w9igknvj$.ed1co3dp1gri.dlg@40tude.net...

Hm, a co tam widac ? To jakas apka plusa ?

To apka Plusa wyświetlająca biling. Widać, że w grudniu 6,15 zeżarło nie wiadomo, za co (zżera każdą kwotę, jaką zasilam konto, od sierpnia się nazbierało trochę tej kasy, więc w grudniu na próbę zasiliłem za kilka PLN). Plus GSM też nie wie, za co.

To rozmowy, sms, wychodzace, przychodzace, czy nie wiadomo co ?

No właśnie nie wiadomo, co. Plus też nie wie nic poza tym, że coś zeżarło kasę z konta.

Data: 2017-12-26 23:34:07
Autor: przemek.jedrzejczak
znikające środki w Plus na Kartę
Plus kłamie że nie wie bo wszystkie obciążenia przechodzą przez operatora. Jak prepaid to do kibla i nowy lub spróbuj przenieść jak jesteś do numeru przywiązany.

Data: 2017-12-26 16:54:40
Autor: zhbick
Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a421868$0$15196

[...]

Właśnie od wysłania polecenia kończącego zaczęło się naliczanie opłat za to dziadostwo! Polecenie to - uwaga - zakończyło okres DEMO bezpłatnego otrzymywania sms i rozpoczęło okres PŁATNY

Data: 2017-12-26 17:48:56
Autor: J.F.
Dnia Tue, 26 Dec 2017 16:54:40 +0100, zhbick napisał(a):
[...]

To na moj gust:
-pisz reklamacje do Plusa,
-pisz skarge do UOKiK/UKE na Plusa, ze nie podaja -pisz starge do UOKiK na organizatora powyzszego, -na koniec pisz do Ziobry albo Szydla, albo do Prezesa :-)

J.

Data: 2017-12-26 18:20:46
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2017-12-26 o 16:54, zhbick pisze:
[...]

Ale dalej w przytoczonym pdf-ie stoi:

"ZAKONCZ Zakończenie korzystania z Usługi, do której Użytkownik zarejestrował się poprzez wysłanie
SMS o treści CZAT lub FLIRT lub RANDKA na numer 80750 (0zł). Użytkownik wysyła bezpłatny SMS na
80750 o treści ZAKONCZ tym samym zakończając swój udział w Serwisie. "

Ile czasu trzeba, aby dogłębnie poznać sens zawarty w tym regulaminie? Same pułapki.

Wszędzie czai się niebezpieczeństwo naciągnięcia chociaż na kilka zł.

Podobnie jest z usługą "oddzwoń do mnie". Jak ktoś nie ma kasy to uruchamia tą usługę. Dostaje informację odbiorca, że będzie połączenie na jego koszt. Oczywiście droższe niż wynika z jego taryfy.
Może odrzucić i samemu oddzwonić za cenę połączenia swojej taryfy.
Ale operator nie odpuści. Co chwila następne połączenia, że może ciebie połączyć, odrzucasz ofertę :-) a za chwilę znowu dzwoni.
Oczywiście dzwoniący już drugi i enty raz nie użył tej usługi.

Robert

Data: 2017-12-26 09:43:46
Autor: sdd.edysk
W dniu wtorek, 26 grudnia 2017 18:20:47 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

> Właśnie od wysłania polecenia kończącego zaczęło się naliczanie opłat za

Wszędzie czai się niebezpieczeństwo naciągnięcia chociaż na kilka zł.

Takie rzeczy najlepiej wyłączyć w serwisie www operatora.

W Play każdą prenumeratę, jaką aktywuję, mogę wyłączyć w Play24, bez wgłębiania się w regulaminowe zasady wyłączania określone przez usługodawcę.

Zaznaczam, że chcę wyłączyć prenumeratę i już. W Plusie, być może, jest to samo, choć wszystko, co pochodzi od Pana S. to potencjalny wałek.

Ja mam pamięć i wiem, jak w latach 90-tych oszukał ludzi, sprzedając dekodery drożej niż Wizja TC i Canal Plus Cyfrowy, bo miało być bez abonamentu, po czym abonament wprowadził.
Mnie to jedno raz na zawsze nauczyło, że od Pana S. się nic nie bierze.

Data: 2017-12-26 18:47:25
Autor: zhbick
Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a4284ec$0$15208$65785112@news.neostrada.pl...

SMS o treści CZAT lub FLIRT lub RANDKA na numer 80750 (0zł).

Nie wysyłałem żadnego smsa o takiej treści. Sporadycznie dostawałem różne smsy typu "zlokalizuj znajomych" albo "czat w okolicy" które ignorowałem. Jednak pewnej niedzieli nad ranem obudziła mnie seria takich smsów i na wpół śpiąco wysłałem sms ZAKONCZ mający zakończyć te zabawy.
Zakończył okres DEMO i aktywował płatne otrzymywanie tego samego gówna, które dotychczas przychodziło za darmo.

Data: 2017-12-26 20:41:14
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2017-12-26 o 18:47, zhbick pisze:
[...]

Co nie oznacza, że nie bierzesz w tej zabawie udziału. :-)
Co Ci szkodzi wysłać rezygnację?

Robert

Data: 2017-12-26 20:56:01
Autor: zhbick
Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a42a5d9$0$5148$65785112@news.neostrada.pl...

Co Ci szkodzi wysłać rezygnację?

Wysłałem. Parę razy. Efekt jak poniżej:
https://www.dropbox.com/s/e8pn3aaxcs4w1m9/zakoncz.png?dl=0

Data: 2017-12-26 21:10:05
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2017-12-26 o 20:56, zhbick pisze:
[...]

Ciekawe jak rozumieć ten zapis:
"Mimo braku subskrypcji do Użytkownika mogą być
wysyłane tzw. przypominacze, (wiadomości SMS) pochodzące od innych Użytkowników, które będą
przesyłane z numeru 80750. "

O zgrozo!

Robert

Data: 2017-12-26 21:23:50
Autor: Robert Wańkowski
[...]

Może trzeba wielkimi literami? :-)

Wyszukując słowa klucze "rezygnacja" w tym pdf-ie to...

Rezygnacja z
Usługi przez wysłanie wiadomości SMS o treści USUN na numer 80750, koszt 0zł

  Użytkownik może
zrezygnować z Usługi w każdym czasie przez wysłanie wiadomości SMS: o treści STOP CZATER na
numer 60255 (koszt wiadomości 0zł)

Użytkownik może zrezygnować z Usługi w każdym czasie przez wysłanie wiadomości SMS:
KONIEC na 80750 (koszt wiadomości 0zł).

  Użytkownik może zrezygnować z Usługi w
każdym czasie przez wysłanie wiadomości SMS: o treści STOP CZAT na numer 60255 (koszt
wiadomości 0zł).

I bądź tu mądry. :-)

Robert

Data: 2017-12-26 21:28:43
Autor: zhbick
Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a42afd5$0$654$65785112@news.neostrada.pl...

Może trzeba wielkimi literami? :-)

Wyszukując słowa klucze "rezygnacja" w tym pdf-ie to...

Wielkimi też było :)
Powtarzam: jest to co prawda rezygnacja, ale rezygnacja z trybu DEMO, co oznacza automatycznie zgodę na tryb płatny.

Data: 2017-12-27 08:45:26
Autor: Big Jack
znikające środki w Plus na Kartę
W wiadomości
*Robert Wańkowski* napisał(-a):

SMS o treści CZAT lub FLIRT lub RANDKA na numer 80750 (0zł).

Nie wysyłałem żadnego smsa o takiej treści.
Co nie oznacza, że nie bierzesz w tej zabawie udziału. :-)

Rzecz w tym, że dlaczego trzeba się wypisywać z jakiegos gówna, skoro do niego się nie zapisywało? Sam tak miałem, na szczęście kompletnie bezkosztowo. Raz w m-cu dostawałem jakiegoś SMS-a z psychomanipulacją, bo inaczej tego nazwać nie można. Znudzony kilkoma takimi SMS-ami dotarłem do ichniego regulaminu i wypisałem się z gówna, do którego się nie zapisywałem. Tylko, że mnie to nie kosztowało ani grosza, ale nie zawsze tak jest, czego dowodem jest ten wątek.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-12-27 08:49:55
Autor: Liwiusz
*Robert Wańkowski* napisał(-a):

[...]

Oczywiście nie można wykluczyć błędu systemu, ale już bardziej (i całkiem) prawdopodobne jest to, że w jakiś sposób się zapisałeś, albo ktoś cię zapisał.

Jest wiele afer z tymi numerami premium, ale generalnie skupiają się one na tym, że ktoś się przypadkowo zapisuje - czy to przez telefon, czy przez internet (można chyba się zapisać przez samo kliknięcie odpowiedniego okna w przeglądarce w telefonie), w najgorszym przypadku -   Tmobile - że tym zapisaniem było olanie smsa z informacją o włączeniu subskrypcji i możliwością wypisania się, a nie słychać o aferach, aby takie akcje były włączane zupełnie bezwiednie i na przypadkowych numerach.

--
Liwiusz

Data: 2017-12-27 09:04:17
Autor: Big Jack
*Liwiusz* napisał(-a):

Oczywiście nie można wykluczyć błędu systemu, ale już bardziej (i
całkiem) prawdopodobne jest to, że w jakiś sposób się zapisałeś, albo
ktoś cię zapisał.

"Się" na pewno nie. Ktoś mnie zapisał? To uznałbym za możliwe, o ile dopuszczalne by to było bez mojej zgody. Gdybym za to coś zapłacił, to poświeciłbym czas i energię żeby dowiedzieć się w jaki sposób zostałem wciągnięty do "zabawy"

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-12-27 12:55:25
Autor: J.F.
Dnia Wed, 27 Dec 2017 08:49:55 +0100, Liwiusz napisał(a):
[...]

Raczej nie mozna, z reguly te serwisy wymagaja dosc swiadomego
dzialania. Co prawda teraz te smartfony takie inteligentne ze byle aplikacja moze
sama zapisac ... ale tego nie robi.

w najgorszym przypadku -   Tmobile - że tym zapisaniem było olanie smsa z informacją o włączeniu subskrypcji i możliwością wypisania się,

Plus nie przeczytac umowy/regulaminu promocji, i to nawet niedlugiej.

a nie słychać o aferach, aby takie akcje były włączane zupełnie bezwiednie i na przypadkowych numerach.

tak jest.

J.

Data: 2017-12-27 13:45:39
Autor: Big Jack
*J.F.* napisał(-a):

w najgorszym przypadku -
  Tmobile - że tym zapisaniem było olanie smsa z informacją o
włączeniu subskrypcji i możliwością wypisania się,

Plus nie przeczytac umowy/regulaminu promocji, i to nawet niedlugiej.

Zdaje się, że nie można kogoś (tu abonenta będącego osobą fizyczną) wciągnąć w płatne gówno przez milczący akcept.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-12-27 14:47:29
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-12-27 o 13:45, Big Jack pisze:

[...]

Owszem, zdaje ci się.
http://di.com.pl/umowe-z-tymi-serwisami-zawrzesz-wyswietlajac-strone-uwaga-na-internetowe-rankingi-fryzjerow-kwiaciarni-itd-53809

Pozdrawiam

Data: 2017-12-27 17:53:32
Autor: Big Jack
*RadoslawF* napisał(-a):

Owszem, zdaje ci się.
http://di.com.pl/umowe-z-tymi-serwisami-zawrzesz-wyswietlajac-strone-uwaga-na-internetowe-rankingi-fryzjerow-kwiaciarni-itd-53809

Albo dalej mi się zdaje, albo żeby w wymienionych serwisach coś zapłacić trzeba najpierw się w nich zarejestrować, co jest czynnością świadomą (mam nadzieję) i z milczącą zgodą nie ma nic wspólnego.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-12-28 04:09:38
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-12-27 o 17:53, Big Jack pisze:

[...]

Żeby wiedzieli z kogo ściągnąć trzeba się zarejestrować.
Żeby zgodzić się na umowę nie trzeba. Doczytaj dokładnie i
ze zrozumieniem.

Pozdrawiam

Data: 2017-12-28 15:48:04
Autor: Big Jack
*RadoslawF* napisał(-a):

[...]

Czy ja coś innego wyżej napisałem?

Żeby zgodzić się na umowę nie trzeba. Doczytaj dokładnie i
ze zrozumieniem.

Samo wejście na strone implikuje zgodę na umowę (i to jest bzdura), ale nie na płacenie. Zrozumiałem coś inaczej niż Ty?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-12-29 03:57:52
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-12-28 o 15:48, Big Jack pisze:

[...]

Płacenie jest konsekwencją "zawarcia" umowy. A że umowa na odległość
na bardzo dziwnych (może i nielegalnych) zasadach to przed płaceniem
chroni brak danych osobowych, jeśli ich nie podasz.

Pozdrawiam

Data: 2017-12-29 09:58:24
Autor: zhbick
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p24avo$23c$1@node1.news.atman.pl...

Płacenie jest konsekwencją "zawarcia" umowy. A że umowa na odległość
na bardzo dziwnych (może i nielegalnych) zasadach to przed płaceniem
chroni brak danych osobowych, jeśli ich nie podasz.

I tej zalety prepaidy już niestety nie posiadają.

Data: 2017-12-27 15:58:24
Autor: J.F.
*J.F.* napisał(-a):

[...]

Trudno to nazwac milczacym akceptem - klient chce zawrzec umowe w
promocji XXX, a tam normalnym drukiem i na drugiej stronie zapisano
"klientowi wlacza sie usluge XXX, platna 2zl dziennie".

J.

Data: 2017-12-27 17:57:16
Autor: Big Jack
*J.F.* napisał(-a):

Trudno to nazwac milczacym akceptem - klient chce zawrzec umowe w
promocji XXX, a tam normalnym drukiem i na drugiej stronie zapisano
"klientowi wlacza sie usluge XXX, platna 2zl dziennie".

Ale kiedy i gdzie oświadcza, że chce zawrzeć umowę? I to pytanie raczej do *zhbick* i jego przypadku.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-12-27 23:54:35
Autor: J.F.
*J.F.* napisał(-a):

[...]

Zeszlo na praktyki Ery/T-mobile, tam tak bylo - umowa z bonusikiem :-)

J.

Data: 2017-12-29 14:57:41
Autor: Tomaszek
[...]

Też w sieci Minus?

--
t0maszek

Data: 2017-12-29 18:40:07
Autor: Big Jack
znikające środki w Plus na Kartę
W wiadomości
*Tomaszek* napisał(-a):

Też w sieci Minus?

Tak, choć nie wiem czy ma to związek z tym akurat operatorem.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-12-29 19:35:39
Autor: Tomaszek
W dniu 2017-12-29 o 18:40, Big Jack pisze:
Tak, choć nie wiem czy ma to związek z tym akurat operatorem.

Parę razy już kasowałem znajomym i rodzinie różne gówna, które nie były przez nikogo zamawiane (akurat nie to co Ty masz) i to zawsze była sieć Minus. Zawsze. Oni standardowo oczywiście nie przyznają się do tego, że to ich. I być może nawet nie jest ich usługa, ale na pewno za ich wiedzą i zgodą.

Anulowania takich subskrypcji zawsze dokonywałem poniższymi sposobami:
1. Wyszukanie do kogo należy numer (nazwa złodzieja) i wysłanie smsa opisanego w regulaminie przeznaczonego do anulowania subskrypcji (STOP, ANULUJ itp.) To najczęściej pomagało, ale u Ciebie zdaje się nie daje rady, więc czytaj dalej:)

2. Zadzwonienie na infolinię złodzieja (często gęsto jest jakiś numer przy adresie w regulaminie) i kategoryczne zażądanie usunięcie numeru z bazy danych. Oczywiście niezależnie od stanu faktycznego informujemy ludzką amebę po drugiej stronie, że rozmowa jest nagrywana po tym jak się przedstawi, jeśli powie niewyraźnie nazwisko to prosimy i powtórzenie. Swoje dane podajemy oczywiście nieprawdziwe (chyba, że faktycznie się rejestrowaliśmy i podaliśmy dane prawdziwe) Tu padną dodatkowe pytania, więc musimy być przygotowani, że ameba zada pytanie jak nazywa się usługa, którą włączyliśmy rzekomo, więc warto mieć regulamin złodzieja otwarty podczas rozmowy. Żądamy podania daty, kiedy nasz numer zostanie usunięty z bazy (co jest jednoznaczne z anulowaniem wszystkich usług na nim aktywnych u złodzieja)

3. Jak w punkcie 2, tylko ustalić nazwę złodzieja i cofnąć zgody marketingowe.

Takie ciekawostki na koniec:
Kiedyś jak numery nie były rejestrowane, to kupiłem specjalnie pod zabawy ze złodziejami numer prepaid w sieci Minus, specjalnie aktywowałem paręnaście takich gówienek i czekałem. Saldo zjechało do -25zł(nie restartowałem telefonu przez miesiąc) i wyłączyli numer:))) Z paru usług udało mi się zrezygnować(zanim skasowali numer), ale inaczej niż sposobem opisanymi w regulaminie. Po prostu wysyłałem sobie smsy aktywacyjne(bezpłatne) na jakiś tam numer, ale... przez 3 godziny non stop:)) Tak sobie kciuk ćwiczyłem na "wyślij" w starej Nokii 3330:) Wypieprzyli mnie z bazy danych (nawet przysłali info: z powodu naruszenia zasad regulaminu numer został usunięty z naszej bazy danych)
No tak, ale kiedyś człowiek miał lżejszą pracę i mógł się w tej pracy obijać:))

Powodzenia:)

--
t0maszek

Data: 2017-12-29 19:42:43
Autor: Michal Jankowski
W dniu 2017-12-29 o 19:35, Tomaszek pisze:

[...]

Ja myślę, że on po prostu nie znalazł właściwego zaklęcia. Jeśli "KONIEC" kończy okres darmowy, to może "USUŃ" albo "ANULUJ" zadziała. Albo coś tam, pewnie jednak jest w regulaminie...

   MJ

Data: 2017-12-29 20:40:14
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2017-12-29 o 19:42, Michal Jankowski pisze:
nie znalazł właściwego zaklęcia.
KONIEC
KONlEC

Może taki trik zastosowali? :-)

Robert

Data: 2017-12-29 20:50:26
Autor: Big Jack
*Tomaszek* napisał(-a):

[...]

Skąd wniosek, że coś u mnie nie dało rady??

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-12-31 12:08:01
Autor: Tomaszek
W dniu 2017-12-29 o 20:50, Big Jack pisze:
[...]

Bo dalej prowadzisz wątek, stąd wniosek. Udało Ci się wyłączyć złodziei?
To pochwal się dla potomności, który sposób zadziałał:)

--
t0maszek

Data: 2017-12-31 18:38:01
Autor: Big Jack
*Tomaszek* napisał(-a):

Bo dalej prowadzisz wątek, stąd wniosek. Udało Ci się wyłączyć
złodziei? To pochwal się dla potomności, który sposób zadziałał:)

hehe, to nie mój wątek żebymn go prowadził. Jakbyś przeczytał pierwszy w nim mój post to byś to wiedział i wiedziałbyś jak sobie poradziłem  :)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

znikające środki w Plus na Kartę