znikające środki w Plus na Kartę

Data: 2017-12-26 05:31:11
Autor: sdd.edysk
znikające środki w Plus na Kartę
W dniu wtorek, 26 grudnia 2017 09:58:37 UTC+1 użytkownik zhbick napisał:
Od jakiegoś czasu w Plus na Kartę (z włączonym pakietem ja + rozmowy do wszystkich sms mms i 6gb) po każdym doładowaniu zaczynam dostawać lawinę smsów z rzekomo darmowego numeru 80750

On nie jest rzekomo darmowy - tylko naprawdę darmowy.
Ty nie płacisz za SMSa, tylko za prenumeratę, którą uruchomiłeś.

Nie było kiedyś takiej sytuacji, że wchodzisz na jakąś stronę w Internecie a tam, dla rzekomej "weryfikacji" kazali Ci podać numer telefonu. A potem wpisać kod otrzymany SMSem.
W ten sposób zafundowałeś sobie cotygodniowy albo codzienny wydatek.

Ciesz się, że nie masz abonamentu, bo by Cie wydoili na kilkaset zł/m-c albo i na kilka tysięcy.

Trzeba uważać, co się robi i MYSLEĆ!!! - w XXI wieku trzeba MYSLEĆ!!! - tego nie zrobi za Ciebie ani smartfon ani Google - tylko Ty sam!

Data: 2017-12-26 16:59:51
Autor: zhbick
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e15a1fe-cfb7-46f4-a191-934f6bce3b2e@googlegroups.com...

Ciesz się, że nie masz abonamentu, bo by Cie wydoili na kilkaset zł/m-c albo i na kilka tysięcy.

Właśnie dlatego siedzę dalej na prepaidzie

Data: 2017-12-26 18:16:20
Autor: J.F.
Dnia Tue, 26 Dec 2017 16:59:51 +0100, zhbick napisał(a):
[...]

Ale wtedy mozesz nie zaplacic :-)

Obecnie chyba najlepiej zaczac od zalozenia blokad na takie uslugi -
tylko wlaczajac takze te MT.

J.

Data: 2017-12-26 18:48:19
Autor: zhbick
Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:vyt24tfova67.w5sq4c0knc0j.dlg@40tude.net...

Obecnie chyba najlepiej zaczac od zalozenia blokad na takie uslugi -
tylko wlaczajac takze te MT.

Blokada jest włączona:
https://www.dropbox.com/s/dczgzognlg1mip7/limit%20MT.png?dl=0

Data: 2017-12-27 13:01:07
Autor: J.F.
Dnia Tue, 26 Dec 2017 18:48:19 +0100, zhbick napisał(a):
[...]

Teraz wlaczona, czy kiedys dawniej, a dalej obciaza ?

Ponawiam przepis - magnetofon, rozmowa, reklamacja, urzad ... juz
dawno powinni tego zabronic, ale potrzeba skargi.

J.

Data: 2017-12-27 15:16:04
Autor: zhbick
Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:stu9d5y8e288.1mp1i3x9ns2dh.dlg@40tude.net...

Ponawiam przepis - magnetofon, rozmowa, reklamacja, urzad ... juz
dawno powinni tego zabronic, ale potrzeba skargi.

Poszło pismo w punkcie stacjonarnym. Pani zaczęła najpierw się bronić, że 80750 to nie Plus i Plus za to nie odpowiada. Ale na szczęście dla niej samej, spojrzała na minę i umilkła.

Data: 2017-12-27 06:44:39
Autor: Kris
W dniu środa, 27 grudnia 2017 15:16:04 UTC+1 użytkownik zhbick napisał:
> [...]

Poszło pismo w punkcie stacjonarnym. Pani zaczęła najpierw się bronić, że 80750 to nie Plus i Plus za to nie odpowiada. Ale na szczęście dla niej samej, spojrzała na minę i umilkła.

"Era milionera " czy jakoś tak ze dwa lata temu była.
Abonamenty mam w tmobile naście lat już i patrze a jednego miesiaca ponad stówę więcej na fakturze. Dzwonie na infolinie a oni nże dziełem udział w konkursie "era milionera" Pytam jak się tam zapisałem to mi odpowiadają ze automat zadzwonił i osoba która odebrała nacisnęła "1" akceptując warunki konkursu.
Reklamacja do tmobile, odpisali że nie ich sprawa ze konkurs organizuje firma zewnętrzna. Ponowna reklamacja do Tmobile ze jednak oni mają to mi wyjaśnić ew udowodnić ze zgodziłemm się na warunki konkursu, ze dwa kolejne meile i napisali coś w stylu "nie nasza wina ale w ramach dalszej współpracy anulujemy naliczone opłaty"
Mi się chciało z nimi droczyć, kolega olał sprawę i zapłacił im coś koło 80zł

Data: 2017-12-27 17:09:30
Autor: J.F.
Dnia Wed, 27 Dec 2017 06:44:39 -0800 (PST), Kris napisał(a):
[...]

I zakonczyli udzial w konkursie ?

Bo ja bym ich tak co miesiac, to moze by doszli do wniosku, ze to sie
nie oplaca.

A jesli zakonczyli ... to jakim prawem, przeciez to inna firma :-)

J.

Data: 2017-12-27 09:54:51
Autor: Kris
znikające środki w Plus na Kartę
El dimecres, 27 desembre de 2017 17:09:22 UTC+1, J.F. va escriure:

I zakonczyli udzial w konkursie ?

Bo ja bym ich tak co miesiac, to moze by doszli do wniosku, ze to sie
nie oplaca.

A jesli zakonczyli ... to jakim prawem, przeciez to inna firma :-)

Wpisz w google "era milionera"(jeśli dobrze zapamiętałem)
Jakis pozew zbiorowy nawet przeciwko tmobile szykowali

Data: 2017-12-27 12:28:23
Autor: przemek.jedrzejczak
znikające środki w Plus na Kartę
Lista blokad, ochrona przed nękaniem itp nie wklepanie tam numeru przy recydywie to czyste lenistwo ;-)

Data: 2017-12-27 15:54:09
Autor: J.F.
Dnia Wed, 27 Dec 2017 15:16:04 +0100, zhbick napisał(a):
[...]

Tu nie chodzi o to, aby oni uznali reklamacje za 5 zl.
Tu chodzi o to, aby urzad nalozyl na nich 100 tys kary, za to, ze
obciazaja i nie wiadomo za co.

A ze to jest na ich fakturze, to nie widze powodu aby mowic "to nie
my" :-)

J.

Data: 2017-12-29 15:03:46
Autor: Tomaszek
W dniu 2017-12-26 o 16:59, zhbick pisze:
Właśnie dlatego siedzę dalej na prepaidzie

Popieram. W życiu żadnego abonamentu. Nie przy tym chorym rynku telekomunikacyjnym.

--
t0maszek

Data: 2017-12-26 17:52:29
Autor: J.F.
znikające środki w Plus na Kartę
Dnia Tue, 26 Dec 2017 05:31:11 -0800 (PST), sdd.edysk@gmail.com
[...]

W Polsce trzeba.
A w inych krajach ... ciekaw jestem - tez trzeba, czy tam jednak
wymiar sprawwiedliwosci dziala sprawniej i po jednym takim wydojeniu
organizator skonczy w kajdankach ...
Ale czasem takiemu UOKiK sie chce - imo nie zawsze tak czysto slusznie

J.

Data: 2017-12-26 20:26:12
Autor: xxx
znikające środki w Plus na Kartę
Ale o co chodzi? Jakiś Janusz biznesu wysłał sms-a niby darmowego który go obciążał i nie wiedział dlaczego mu kasę z konta ściągają? Hehe. Dobre.

-- -

znikające środki w Plus na Kartę