znikla polska czarna skrzynka (pewnie tusk zakosil i trzyma w sejfie...)

Data: 2010-07-21 04:14:20
Autor: D.J.MC Donald Musk
znikla polska czarna skrzynka (pewnie tusk zakosil i trzyma w sejfie...)
Prokuratura  nie wie, co się stało z polskim rejestratorem
podwyższonych parametrów lotu, który był badany w Polsce. - Jest to
zakres badania Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa
Państwowego i Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego z siedzib± w
Moskwie, które działaj± niezależnie od prokuratury.

http://smolensk-2010.pl/2010-07-09-sledczym-zginal-rejestrator.html

Data: 2010-07-21 05:00:47
Autor: HaMMeR
On 21 Lip, 13:14, "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> wrote:
[...]

No prosze, 'zapomnieli', ze odeslali ja spowrotem do Rosji!!!
A teraz pala glupa i to tak beznadziejnie!!

Data: 2010-07-21 05:03:14
Autor: HaMMeR

http://www.pluszaczek.com/2010/05/09/trzecia-czarna-skrzynka-odeslana-do-rosji/

Data: 2010-07-21 05:05:30
Autor: HaMMeR
> [...]

No prosze, 'zapomnieli', ze odeslali ja spowrotem do Rosji!!!
A teraz pala glupa i to tak beznadziejnie!!

I jeszczo raz:
http://www.rp.pl/artykul/2,472324.html

Data: 2010-07-21 05:05:48
Autor: DJ MC Donald Musk
> [...]

No prosze, 'zapomnieli', ze odeslali ja spowrotem do Rosji!!!
A teraz pala glupa i to tak beznadziejnie!!

a chociaz zczytalli co na niej bylo?
jak znam Tuska to pewnie nie -przeciez ma do ruskich niezwykle
zaufanie...

Data: 2010-07-21 14:17:55
Autor: Bogdan Idzikowski
znikla polska czarna skrzynka (pewnie tusk zakosil i trzyma w sejfie...)

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:725afcad-5925-4ce9-8e0a-a2faf4c8c568j8g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

A teraz pala glupa i to tak beznadziejnie!!

a chociaz zczytalli co na niej bylo?
jak znam Tuska to pewnie nie -przeciez ma do ruskich niezwykle

Jak znam życie, to ty jeszcze nie wiesz, że prokuratura jest tworem całkowicie niezależnym.

Data: 2010-07-21 14:57:27
Autor: PesTYcyD
znikla polska czarna skrzynka (pewnie tusk zakosil i trzyma w sejfie...)
Jak znam życie, to ty jeszcze nie wiesz, że prokuratura jest tworem
całkowicie niezależnym.

Nie psuj mu obrazu ¶wiata. On my¶li że Tusk siedzi w kapciach na kanapie i knuje jakby tutaj sprzedać nas Moskwie.

znikla polska czarna skrzynka (pewnie tusk zakosil i trzyma w sejfie...)