zniknęło mi konto

Data: 2020-04-18 11:26:57
Autor: cef
zniknęło mi konto
W dniu 2020-04-17 o 22:45, pueblo pisze:
Konto BNP. Zalogowałem się normalnie dzisiaj wieczorem(rano było ok) i
powitała mnie informacja "nie posiadasz kont". Za to posiadam nadal
kartę do konta, którego nie ma. Moge też otworzyć konto. Sprawdziłem -
nie ma żadnych prac konserwacyjnych, na innej przeglądarce to samo.
Na szczęscie nie miałem tam prawie nic.
Pół godziny później konto wróciło na miejsce. Jak mogłem w to zwątpić?
Nic podobnego, nigdy, w żadnym innym banku, mi sie nie zdarzyło.

W tymże banku (i nie tyko) różne cuda się dzieją w czasie przetwarzania.
Kiedyś miałem tam lokatę i zalogowałem się w okolicy jej odnowienia
i zdziwiło mnie, ze nie mam żadnych środków.
Napisałem coś tam pocztą wewnętrzną, zalecili cierpliwość.
Wróciło następnego dnia do normy.

Data: 2020-04-18 11:11:53
Autor: Bischoop
zniknęło mi konto
On 2020-04-18, cef <cezfar@interia.pl> wrote:

[...]

Bank obraca Twoimi pieniedzmi, ty masz je tylko wirtualnie na koncie i
mozesz sie pocieszyc na ekranie lol, opps jak widac czasem zapomna nawet
i tego.

zniknęło mi konto