zniknely karty kredytowe z polbanku

Data: 2010-11-16 01:47:23
Autor: fiki
zniknely karty kredytowe z polbanku
zniknely mi karty kredytowe z serwisu polbank24. wczoraj byly dzisiaj
nie ma. ma tez ktos tak?

Data: 2010-11-16 11:35:45
Autor: Robert Kois
Dnia Tue, 16 Nov 2010 01:47:23 -0800 (PST), fiki napisał(a):

zniknely mi karty kredytowe z serwisu polbank24. wczoraj byly dzisiaj
nie ma. ma tez ktos tak?

Już są, aczkolwiek nie wygenerował mi się wyciąg na 15.11

--
Kojer

Data: 2010-11-16 11:37:42
Autor: Bartnick
zniknely karty kredytowe z polbanku
Czesc,
zniknely mi karty kredytowe z serwisu polbank24. wczoraj byly dzisiaj
nie ma. ma tez ktos tak?

Potwierdzam. System twierdzi, ze brak mozliwosci wyswietlenia szczególowych informacji do rachunku, lub jakos podobnie.
Rano przy próbie wejscia do zakladki "Moje finanse" nastepowalo automatycznie wylogowanie. Potem to poprawili, ale zniknely karty kredytowe.
Napisalem do nich pytanie w tej sprawie. Zobaczymy co odpowiedza.
Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2010-11-16 11:07:49
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 16 Nov 2010 11:37:42 +0100, Bartnick napisał(a):

[...]

A ja mam, ale jedną (wypowiedziana wreszcie mi bezpowrotnie zniknęła).

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-16 12:26:53
Autor: Robert Kois
Dnia Tue, 16 Nov 2010 11:07:49 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Znikneła z "Informacji o karcie" ale to już jakiś czas temu, w "Wyciągi z Kart Kredytowych" powinna być dalej. --
Kojer

Data: 2010-11-16 11:47:54
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 16 Nov 2010 12:26:53 +0100, Robert Kois napisał(a):

[...]

I tak to dokładnie wygląda :)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org