"zniknięta" spółka

Data: 2011-04-06 08:40:24
Autor: cyklista
"zniknięta" spółka
Witam!
Mam pewną niewielką wierzytelność w pewnej spółce, tzn. zlecili mi wykonanie usługi po czym nie zgłosili się po odbiór.Kontaktu telefonicznego nie mam. Właściciel lokalu w którym według KRS nadal mają siedzibę powiedział, że zniknęli kilka miesięcy temu. Ni wiem, czy obecnie prowadzą DG, ale spółka nie jest w upadłości ani w likwidacji.
Wysyłanie upomnień na dotychczasowy adres nie ma więc chyba sensu?
Jak długo mogą jeszcze "jechać" na nieaktualnym adresie zakłądając, że nie są zainteresowani aktualizacją danych?

Data: 2011-04-06 06:59:43
Autor: Olgierd
"zniknięta" spółka
Dnia Wed, 06 Apr 2011 08:40:24 +0200, cyklista napisał(a):

Jak długo mogą
jeszcze "jechać" na nieaktualnym adresie zakłądając, że nie są
zainteresowani aktualizacją danych?

Powiadom sąd rejestrowy o zmianie adresu :)

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-04-06 09:28:12
Autor: Krzysztof Jodłowski
"zniknięta" spółka
Wysyłanie upomnień na dotychczasowy adres nie ma więc chyba sensu?

Upomnień to już nie nie. Jeśli chcesz i warto, to po wezwaniu przedsądowym kierujesz do sądu w upominawczym, sąd wysyła wyrok nakazowy na adres rejestrowy, klient nie odbiera i masz sprawę wierzytelności szybko wygraną (3-5 miesięcy).

--
Krzysztof

Data: 2011-04-06 09:49:28
Autor: mi
"zniknięta" spółka [OT]
On 06.04.2011 09:28, Krzysztof Jodłowski wrote:
(...) i masz sprawę wierzytelności szybko wygraną (3-5 miesięcy).
                                      ^^^^^^          ^^^^^^^^^^^^
Co dobitniej może świadczyć o totalnym rozkładzie sądownictwa w Polsze?!

mi

Data: 2011-04-06 09:54:39
Autor: Liwiusz
"zniknięta" spółka
W dniu 2011-04-06 09:28, Krzysztof Jodłowski pisze:
[...]

Myślisz, że taki nakaz będzie godnie zdobił mieszkanie, jak się go powiesi w salonie?

--
Liwiusz

Data: 2011-04-06 07:58:41
Autor: Olgierd
"zniknięta" spółka
Dnia Wed, 06 Apr 2011 09:54:39 +0200, Liwiusz napisał(a):

[...]

Przynajmniej się nie przedawni tak szybko :)

Data: 2011-04-06 10:56:09
Autor: Kamil
"zniknięta" spółka
Dnia Wed, 6 Apr 2011 07:58:41 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

I chyba wtedy można członków zarządu "egzekwować" (jeżeli nakaz przeciwko
sp. z o.o. zamienić przeciwko zarządowi).

Data: 2011-04-06 11:03:01
Autor: Liwiusz
"zniknięta" spółka
W dniu 2011-04-06 10:56, Kamil pisze:
[...]

Ani to tanie, ani szybkie, ani nie gwarantuje wyników, ale mimo wszystko życzę powodzenia :)

--
Liwiusz

Data: 2011-04-07 14:15:54
Autor: ąćęłńóśźż
"zniknięta" spółka
Jak widzisz w Polsce nic się nie opłaca ;-)

-- -- -

Data: 2011-04-07 14:16:51
Autor: Liwiusz
"zniknięta" spółka
W dniu 2011-04-07 14:15, ąćęłńóśźż pisze:
Jak widzisz w Polsce nic się nie opłaca ;-)

Opłaca się nie płacić długów.

--
Liwiusz

Data: 2011-04-07 14:14:22
Autor: ąćęłńóśźż
"zniknięta" spółka
Pod warunkiem, że ma nadaną klauzulę wykonalności.

-- -- -

Data: 2011-04-06 11:08:11
Autor: Krzysztof Jodłowski
"zniknięta" spółka
Myślisz, że taki nakaz będzie godnie zdobił mieszkanie, jak się go
powiesi w salonie?

Zależy od gustu. Jedni kupują na ścianę obraz za 2000 zł, inni nakaz :)
Niemniej jednak napisałem:
> [...]
Czyli trzeba sobie samemu oszacować czy jest szansa na zwrot czy też raczej na ozdobę salonu.

Późniejsze przedawnienie to inny argument.

--
Krzysztof

"zniknięta" spółka