zniszczona baza nurkowa

Data: 2009-10-16 00:11:06
Autor: in for
zniszczona baza nurkowa

Zdecydowałem się na opublikowanie tego filmu (był on nakręcony 28 lipca, rano) dopiero po odbudowaniu bazy:

http://tinyurl.com/yz63fzb

Filmik został nakręcony przez mojego przyjaciela i kursanta Piotra. Poprzedzającej ten poranek nocy spał w namiocie. Jak sam mówi, odwagi mu starczyło do trzeciego pioruna :D. Bał się, że odfrunie z namiotem, więc w strugach deszczu przebiegł do swego terenowego samochodu. Gdy jednak w powietrzu zaczęły fruwać i uderzać o samochód kamienie, uciekł swoim wozem do wsi, by schronić się pomiędzy zabudowaniami. Tego ranka dowiedzieliśmy się, że w Polsce zginęło 8 osób.

Chińskiej produkcji namiocik nie odfrunął :D.

Na koniec dziękuję wszystkim nurkom, którzy mimo zniszczeń odwiedzali bazę przez resztę wakacji.

Nowa szpejownia jest już prawie ukończona, jest zadaszona i prezentuje się doskonale.

Jacek Kurzątkowski

Data: 2009-10-16 07:48:58
Autor: coolina
zniszczona baza nurkowa
Poprzedzającej ten poranek nocy spał w namiocie. Jak sam mówi, odwagi mu

dlaczego nie krencił w czasie burzy?
Może krencił tylko udostemnicie w lipcu?

pozdr

jk

Data: 2009-10-21 08:52:41
Autor: in for
zniszczona baza nurkowa

http://tinyurl.com/yz63fzb

Wrzuciłem jeszcze slajdy stylizowane na stary film:

http://tinyurl.com/yg3joyo

Lepiej widać siłę żywiołu i rozmiar zniszczeń.

Jacek

--

zniszczona baza nurkowa