znizka OC 60%

Data: 2011-04-14 09:50:30
Autor: Jendrek
znizka OC 60%
Od lat mam  znizke 60% , ale mialem drobna stluczke z mojej winy. Na jak dlugo trace znizke i w jakiej wysokosci. Pzdr.

Data: 2011-04-14 10:24:52
Autor: Misiek
znizka OC 60%

Użytkownik "Jendrek" <Jendrek303@gmail.com> napisał w wiadomości news:io69fd$t8u$1mx1.internetia.pl...
Od lat mam  znizke 60% , ale mialem drobna stluczke z mojej winy. Na jak dlugo trace znizke i w jakiej wysokosci. Pzdr.

10 % znizki + 10 % "zwyzki". (przynajmniej tak bylo w przypadku mojego ojca)
czyli sumarycznie 2 lata zanim dojdziesz do swojej znizki.

Data: 2011-04-14 10:38:20
Autor: Krzysztof Jodłowski
znizka OC 60%
Od lat mam  znizke 60% , ale mialem drobna stluczke z mojej winy. Na jak
dlugo trace znizke i w jakiej wysokosci. Pzdr.

Zależy od ubezpieczyciela. Po prostu zadzwoń do niego i zapytaj (albo sprawdź na jego stronie).
Przeważnie jest tak, że przy pierwszej stłuczce i 60% zniżki nie traci się nic lub 5%.

--
Krzysztof

Data: 2011-04-14 14:53:21
Autor: Misiek
znizka OC 60%

Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <bluelaser@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:io6bq8$ht3$1news.onet.pl...
[...]

Nie w PZU :-)
W PZU jest tak jak napisalem (pierwsza stluczka w okresie co najmniej 10 lat). Na dodatek stracilismy znizne na OBA samochody (jeden zarejestrowany tylko na Ojca, drugi na Ojca i na mnie).
I tak jak pisalem - 10 % znizki stracone + 10 % zwyzki. W nastepnym roku tylko juz 10 % mniej, za 2 lata znizka wrocila.

Data: 2011-04-15 21:11:46
Autor: Q
znizka OC 60%
W PZU jest tak jak napisalem (pierwsza stluczka w okresie co najmniej 10 lat). Na dodatek stracilismy znizne na OBA samochody (jeden zarejestrowany tylko na Ojca, drugi na Ojca i na mnie).

trzeba byla wziac to auto z ojcem na spole
w innej ubezpieczalni niz pzu

Data: 2011-04-15 21:10:53
Autor: Q
znizka OC 60%
Przeważnie jest tak, że przy pierwszej stłuczce i 60% zniżki nie traci się nic lub 5%.

dokladnie;
wiem, bo sam tak mialem :)

Data: 2011-04-15 07:10:42
Autor: Kenny
znizka OC 60%
[...]

W Generali nie stracilbys nic bo od lat mialbys ich kategorie 60+ :)
Polecam.

--
Pozdr.
Kenny