zniżki z OC -pytanie

Data: 2010-08-20 14:48:43
Autor: Waldek
zniżki z OC -pytanie
Witam
Mam maksymalne zniżki na OC
Jeżeli kupię nowe autko i zarejestruje na żonę - czy będzie miała ona zniżki.
A co w przypadku współwłasno¶ci
Waldek

Data: 2010-08-20 14:50:01
Autor: Andrzej Lawa
zniżki z OC -pytanie
W dniu 20.08.2010 14:48, Waldek pisze:
Witam
Mam maksymalne zniżki na OC
Jeżeli kupię nowe autko i zarejestruje na żonę
- czy będzie miała ona zniżki.

Z powodu bycia twoj± żon±??

A co w przypadku współwłasno¶ci

Zapytaj się ubezpieczyciela.

Data: 2010-08-20 15:26:59
Autor: daro
zniżki z OC -pytanie

Z powodu bycia twoj± żon±??

Tak. Ona nabywa zniżek od dnia ich ¶lubu, stosownie do długo¶ci pozostawania w zwi±zku ;-)
--
D.

Data: 2010-08-20 22:54:42
Autor: J.F.
zniżki z OC -pytanie
On Fri, 20 Aug 2010 14:50:01 +0200,  Andrzej Lawa wrote:
[...]

TU Samopoc zna takie przypadki J.

Data: 2010-08-21 10:13:54
Autor: Andrzej Lawa
zniżki z OC -pytanie
J.F. pisze:
[...]

Dlatego napisałem, żeby się popytał ubezpieczycieli - miewaj± dziwne
pomysły ;) a prawo nic do tego nie ma.

Data: 2010-08-20 15:36:11
Autor: P.H.
zniżki z OC -pytanie

Użytkownik "Waldek" <sph9po-co-to@wp.pl> napisał w wiadomości news:i4ltj6$e96$1news.task.gda.pl...
Witam
Mam maksymalne zniżki na OC
Jeżeli kupię nowe autko i zarejestruje na żonę - czy będzie miała ona zniżki.

nie

A co w przypadku współwłasno¶ci

musi być jawna to znaczy jeśli w DR będziecie oboje wpisani (ty na pierwszym miejscu) to tak
ale jeśli macie np 2 samochody. jeden tylko na Ciebie a drugi na "oboje". żona spowoduje kolizje to tracisz zniżki na oba samochody.

Data: 2010-08-21 03:11:10
Autor: MAR
zniĹĽki z OC -pytanie
On Fri, 20 Aug 2010 15:36:11 +0200, P.H. wrote:

A co w przypadku współwłasno¶ci

musi być jawna to znaczy jeśli w DR będziecie oboje wpisani (ty na pierwszym miejscu) to tak

Kolejność nie ma znaczenia.

--
Mar.

Data: 2010-08-21 14:25:11
Autor: Massai
zniĹĽki z OC -pytanie
MAR wrote:

> na pierwszym miejscu) to tak

Kolejność nie ma znaczenia.

Kolejność ma znaczenie tylko ze względu na wysokość stawki.
Jeśli współwłaściciele nie mieszkają w jednej miejscowości, to
samochód rejestrowany jest w miejscowości pierwszego właściciela, i
to może powodować róznicę - TU mają różne stawki dla róznych
miejscowości.

Nie wiedzieć czemu.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-21 09:26:10
Autor: witek
zniĹĽki z OC -pytanie
Massai wrote:
 TU majÄ… różne stawki dla rĂłznych
miejscowości.

Nie wiedzieć czemu.

Inne ryzyko.

Data: 2010-08-21 14:39:14
Autor: Massai
zniĹĽki z OC -pytanie
witek wrote:

Massai wrote:
> TU mają różne stawki dla róznych
> miejscowości.
> Inne ryzyko.

Wiem jak to tłumaczą, ale nie trafia to do mnie.
Tak jakby człowiek jeździł samochodem tylko po swojej miejscowości.

Jeszcze w przypadku AC to trochę rozumiem, rzeczywiście różnie
kradnÄ… w rĂłznych miastach, ale OC?

Ubezpieczy taki w pipdówie, pojedzie do większego miasta i przydzwoni
bo nie będzie miał doswiadczenia w dużym ruchu.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-25 10:27:53
Autor: Piotr [trzykoty]
zniĹĽki z OC -pytanie
Inne ryzyko.

Wiem jak to tłumaczą, ale nie trafia to do mnie.
Tak jakby człowiek jeździł samochodem tylko po swojej miejscowości.

Im nie chodzi o indywidulne możliwe przypadki, tylko prawdopodobieństwo w skali masowej. Nawet przyczyny nie są istotne, istotne jest tylko ryzyko.
Jeśli więszkość ludzi z miejscowości A częściej ma kolizje niż Ci z miejscowości B, to A stanowią większe ryzko i tyle, będą płacić więcej. Nikogo nie obchodzi przypadek Kowalskiego z Pipidówka, czy on może sobie teoretycznie bez doświadczenia pojechać do Warszawy czy do Afryki i tam auto rozbić... Jeśli Pipidówczanie nie zgłaszają masowo zdarzeń to stanowią mniejsze ryzyko.

Data: 2010-08-20 20:39:34
Autor: Big Jack
zniżki z OC -pytanie
W wiadomo¶ci
*Waldek* napisał(-a):

Mam maksymalne zniżki na OC
Jeżeli kupię nowe autko i zarejestruje na żonę - czy będzie miała ona
zniżki.

Niektóre TU praktykuj± przenoszenie zniżek między małżonkami przez złożenie stosownego o¶wiadczenia.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-08-21 08:29:01

[...]