znosi auto

Data: 2009-07-28 23:52:03
Autor: Kuba \(aka cita\)
znosi auto
Pawcio wydusił z siebie te słowy:

znosi mi auto lekko w lewo, jednoczesnie jadac prosto kierownica jest
przekrecona lekko w lewo. Bylem na warsztacie, karza mi jechac ustawic
zbieznosc, jade na zbieznosc, odsylaja znow do warsztatu ze niby
zawieszenie uszkodzone. Ktos ma jakies pomysly?

zmienić warsztat.

A poważnie - jesli ktoś mówi "uszkodzone zawieszenie" to niech powie co ma na mysli. Wtedy mozesz to naprawić/sprawdzic.

Objawy typowe dla złej geometrii, ale ona moze być spowodowana luzami w zawieszeniu, uszkodzeniem zawieszenia, albo wy,maga tylko regulacji.
Najpierw trzeba sprawdzić stan zawieszenia, a później stan ustawień geometrii.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

znosi auto