znosi auto

Data: 2009-07-28 23:53:35
Autor: PiotrO
znosi auto

Użytkownik "Pawcio" <lovesymbol@interia.pl> napisał w wiadomości news:h4nrj8$b9j$1pepin.polanet.pl...
znosi mi auto lekko w lewo, jednoczesnie jadac prosto kierownica jest przekrecona lekko w lewo. Bylem na warsztacie, karza mi jechac ustawic zbieznosc, jade na zbieznosc, odsylaja znow do warsztatu ze niby zawieszenie uszkodzone. Ktos ma jakies pomysly?

Tak, sprawdź czy z przodu nie wygląda Twój samochód jak Audi a z tyłu jak Opel. Jeżeli tak jest to pod fotelami powinna być blizna. W tym przypadku każde koło żyje swoim życiem i ustawianie nic nie pomoże.
Spotkałem taki przypadek, ale szczęściarz miał dwie polówki od tego samego modelu......:)
Mam nadzieję jednak, że Ty nie masz dwóch aut w jednym.

PiotrO

znosi auto