Data: 2012-06-12 22:58:23 | |
Autor: megrims | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Jakie mogą być przyczyny znoszenia podczas hamowania?
Podczas hamowania w mieście przy małych prędkościach 50-60 km/h - nie zauważalne. Przy hamowaniu 160-200 konieczna korekta sterem po rozpoczęciu hamowania o w drugą stronę korekta przy zdjęciu nogi z hamulca. Co może być nie tak? |
|
Data: 2012-06-12 23:06:07 | |
Autor: nazgul | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-12 22:58, megrims pisze:
Jakie mogą być przyczyny znoszenia podczas hamowania? tuleje wahacza? (jednego) |
|
Data: 2012-06-13 07:37:50 | |
Autor: PM | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Przy hamowaniu 160-200 konieczna korekta sterem gdyby przy przyspieszaniu był efekt taki jak przy zdjęciu nogi z hamulca (czyli ściąganie w przeciwna stronę) to by potwierdzało tuleję. |
|
Data: 2012-06-12 23:27:43 | |
Autor: grzech | |
znoszenie przy hamowaniu | |
gdyby przy przyspieszaniu był efekt taki jak przy zdjęciu nogi z hamulca albo zbieżno¶ć |
|
Data: 2012-06-13 14:13:19 | |
Autor: marcin | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-13 08:27, grzech pisze:
gdyby przy przyspieszaniu był efekt taki jak przy zdjęciu nogi z hamulca zbieznosc nie ma zadnego wplywu na sciaganie. |
|
Data: 2012-06-13 19:07:52 | |
Autor: Bugatti | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Użytkownik "marcin" napisał w wiadomo¶ci
zbieznosc nie ma zadnego wplywu na sciaganie. To sobie ustaw zbiezno¶ć/rozbieżno¶ć np. lewo koło na: - 1*oo' i prawe na: + 1*oo' Dam Ci 200 zł i jedĽ takim autem na autostradzie 200 km/h. Z tym że póĽniej tych 200 zł nie odzyskam bo albo się spali, podrze albo splami twoj± krwi±.... Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2012-06-13 21:17:20 | |
Autor: marcin | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-13 19:07, Bugatti pisze:
Użytkownik "marcin" napisał w wiadomo¶ci i nadal bedzie jechal prosto bo sumarycznie zbieznosc bedzie 0'00". kierownica sie tylko przestawi. |
|
Data: 2012-06-14 00:18:27 | |
Autor: Bugatti | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Użytkownik "marcin" napisał w wiadomo¶ci:
i nadal bedzie jechal prosto bo sumarycznie zbieznosc bedzie 0'00". kierownica sie tylko przestawi. Pisałem o osi tylnej ! Owszem suma tych zbiezno¶ci połówkowych stanowi±ca zbieżno¶ć całkowit± wyjdzie zero. Jednakże naczytałe¶ się teorii o braku wpływu na ¶ciaganie pewnie z tej strony - http://www.mototechnika.republika.pl/pliki/geometria.html Jeszcze raz zacytuje to co napisałem w poprzednim po¶cie: "lewo koło na: - 1*oo' i prawe na: + 1*oo' " Czyli geometryczna o¶ jazdy będzie d±żyć do nieskończono¶ci (czyli nie powstanie). Koła będ± ustawione tak: \ -- -- - \ lewe wychodzi na zewn±trz, prawe wchodzi do wewn±trz nadkola. Więc przy takim ustawieniu zbieżno¶ci autem nawet nie rozpędziłby¶ się do 100 km/h bo by cię obróciło. Pozdr. + -- Bugatti |
|
Data: 2012-06-14 00:35:17 | |
Autor: marcin | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-14 00:18, Bugatti pisze:
Czyli geometryczna o¶ jazdy będzie d±żyć do nieskończono¶ci (czyli nie 1. auto nadal pojedzie prosto, bo kola przednie skoryguja tor jazdy. 2. malo kto ustawia zbieznosc z tylu 3. malo ktore auto daje taka mozliwosc 4. jaki to ma zwiazek z tematem |
|
Data: 2012-06-14 00:41:06 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Hello Bugatti,
Thursday, June 14, 2012, 12:18:27 AM, you wrote: i nadal bedzie jechal prosto bo sumarycznie zbieznosc bedzie 0'00".Pisałem o osi tylnej ! Nie przesadzaj - przy 1 stopniu o dokładnie tyle ustawi się nadwozie w stosunku do kierunku jazdy i będzie ¶migał jak burza. Widziałem samochody z mocniej przekoszon± osi± tyln± i też jechały. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-06-14 00:44:35 | |
Autor: marcin | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Nie przesadzaj - przy 1 stopniu o dokładnie tyle ustawi się nadwozie w dokladnie. czesto ludzie w starych terenowkach przykrecaja tylne mosty do resorow na oko (bo nikt sie nie pierdzieli ze zbieznoscia z przyczyn roznych - najczescie dyletanctwo) i auta jezdza prosto (troche bokiem, niezauwazalnie w zasadzie) |
|
Data: 2012-06-14 10:22:41 | |
Autor: Bugatti | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Użytkownik "marcin" napisał w wiadomo¶ci:
dokladnie. czesto ludzie w starych terenowkach przykrecaja tylne mosty do resorow na oko (bo nikt sie nie pierdzieli ze zbieznoscia z przyczyn roznych - najczescie dyletanctwo) I dziwować się czemu w Polszy takie złomy jezdz± skoro na misc.samochody takie madro¶ci budz± podziw. i auta jezdza prosto (troche bokiem, niezauwazalnie w zasadzie) Stara terenówka to nie cl600 który pojeci ponad 250 km/h. Pokonaj tak± terenówk± zakręt o małym promieniu łuku przy *dużej* prędko¶ci na drodze o dwóch pasach ruchu...zobaczysz wtedy nowe oblicze nadsterownosci. Pozdr. + -- Bugatti |
|
Data: 2012-06-14 16:09:00 | |
Autor: marcin | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Stara terenówka to nie cl600 który pojeci ponad 250 km/h. mowa jest o znoszeniu przy hamowaniu a nie o cl600, zakretach, dwoch pasach ruchu i innym pierdolingu. i juz zostalo ci to wyjasnione ze zbieznosc nie ma na to zadnego wplywu. wymyslaj dalej. |
|
Data: 2012-06-14 21:02:15 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-14 16:09, marcin pisze:
mowa jest o znoszeniu przy hamowaniu a nie o cl600 no wlasnie pacjentem jest cl600... -- venioo -> GG:198909 "What a wonderful wooooorld!" :) |
|
Data: 2012-06-14 21:11:10 | |
Autor: marcin | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-14 21:02, venioo@interia.pl pisze:
W dniu 2012-06-14 16:09, marcin pisze: naprawde? a wez wskaz mi gdzie ja pisalem o jakims cl600. |
|
Data: 2012-06-14 23:19:38 | |
Autor: Bugatti | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Użytkownik "marcin" napisał w wiadomo¶ci:
naprawde? a wez wskaz mi gdzie ja pisalem o jakims cl600. Tak mowa jest o CL600. Ale w przypadku zbieżno¶ci nie ważne jakie jest zawieszenie - ważna jest geometryczna o¶ jazdy. W przypadku tak dużych warto¶ci nieprawidłowej zbieżno¶ci (normalnie w autach osobowych zbieżno¶ć połówkowa tyłu jest mniej niż 0*20' ) przy dużych prędko¶ciach gdzie na przykład podczas testu "łosia" gdy skręcisz w prawo to najbardziej w kompresji będzie koło lewe przednie, a potem (w kolejno¶ci co do warto¶ci siły nacisku stycznego-pionowego) lewe tylne, które (gdy będzie tak ustawione \ -- -- \ ) będzie miało tendencje do pogłębienia tegoż skrętu co w konsekwencji spowoduje powstanie większego k±ta znoszenia osi tylnej, w dalszej konsekwencji powoduj±cej powstanie nagłej charakterystyki nadsterownej. Dlatego kierowca aby wyj¶ć z tej nadsterowno¶ci będzie musiał znacznie *szybciej* skontrować i o *większy k±t* pogłebić skręt kierownic± w lewo niż w przypadku gdy koła osi tylnej były ustawione tak aby geometryczna o¶ jazdy była możliwie jak najbardziej równoległa (a najlepiej pokrywała się) z płaszczyzn± wzdłużn± auta. Za chwilę pewnie podasz przykład 4WS gdzie podczas skrętu w prawo koła tylne ustawiaj± się tak jak to namazałem powyżej - wyj±tek jest taki że przy skontrowaniu w lewo koła tylnie _zmieniaj±_ swój k±t skrętu w prawo (**)...czego nie można powiedziec o _stale_ zachowanej ww. złej zbieżno¶ci/rozbieżno¶ci: -1* oo' +1*oo' . (**) w zależno¶ci od zastosowania: albo w prawo albo w lewo. Pozdrawiam + -- Bugatti |
|
Data: 2012-06-15 00:23:44 | |
Autor: marcin | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Za chwilę pewnie podasz przykład nic nie podam bo piszesz bzdury i szkoda mi czasu. proponuje eot. |
|
Data: 2012-06-15 13:37:51 | |
Autor: Bugatti | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Użytkownik "marcin" napisał w wiadomo¶ci:
Za chwilę pewnie podasz przykład Typowa odpowiedĽ człowieka, któremu brak technicznych argumentów. Pozdr. + -- Bugatti |
|
Data: 2012-06-16 15:04:44 | |
Autor: MarcinJM | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-14 00:44, marcin pisze:
Nie przesadzaj - przy 1 stopniu o dokładnie tyle ustawi się nadwozie w Nie da sie przykrecic mostu do resora "na oko", jest tam sruba, ktora ustala wzajemne polozenie elementow. -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510 |
|
Data: 2012-06-16 15:10:49 | |
Autor: marcin | |
znoszenie przy hamowaniu | |
dokladnie. czesto ludzie w starych terenowkach przykrecaja tylne mosty czasem jej nie ma i wtedy sie da. zwlaszcza w zmotach z nieorginalnymi resorami. |
|
Data: 2012-06-14 10:18:21 | |
Autor: Bugatti | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomo¶ci:
Nie przesadzaj - przy 1 stopniu o dokładnie tyle ustawi się nadwozie w Wykonaj sobie takim autem test "łosia" przy większej prędko¶ci to sobie zobaczysz gdzie Cię "zniesie". Pozdr. + -- Bugatti |
|
Data: 2012-06-15 01:16:39 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
znoszenie przy hamowaniu | |
On Thu, 14 Jun 2012 10:18:21 +0200, Bugatti wrote:
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomo¶ci: Mimo wszystko mocno przeceniasz wpływ tak niewielkich problemów z geometri± na możliwo¶ć całkiem szybkiej jazdy. Miałem kiedy¶ Cinquecento - z racji konstrukcji tylnych wahaczy, było to krzywe zawsze i na wszystkie strony, pewnie mocno więcej niż o 1 stopień i nie dało się z tym nic zrobić :) A jeĽdziło to po prostym prawie 200km/h, a po wyjebundach różnych nie raz ze 150 i jeżeli geometria była jako¶ tam mniej-więcej poustawiana, to nadal żadnych problemów z torem jazdy nie było. Oczywi¶cie lepiej się jechało jak geometria była ustawiona, najlepiej jeszcze pod konkretn± nawierzchnię, ale jak nie była to też tragedii nie było. A takie krókie CC na problemy z geometri± było pewnie dużo bardziej wrażliwe niż cl600 :) Za ¶gi±ganie przy przyspieszaniu w jedn±, a ¶ci±ganiu w drug± zazwyczaj odpowiada różny k±t pochylenia przednich kół, co powoduje że jedno z kół zaczyna mieć nieco inny promień zataczania i st±d ¶ci±ganie. W RWD ¶ci±ganie ograniczy się tylko do hamowania. |
|
Data: 2012-06-15 13:47:42 | |
Autor: Bugatti | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomo¶ci:
Za ¶gi±ganie przy przyspieszaniu w jedn±, a ¶ci±ganiu w drug± zazwyczaj To prawda....promień zataczania ma największy wpływ na występowanie momentu stabilizujacego kół. Również wyprzedzenie osi zwrotnicy i jej różnica pomiędzy lew± a praw± stron±. Kilka tyg. temu w "Turbo Kamerze" bodaj w Mondeo go¶ciu miał taki problem wła¶nie przez różnicę ww. parametru. Jednakże w opisywanym przypadku mergrims'a cieżko cokolwiek stwierdzić bo nie podał żadnych wyników pomiarów geometrii...ani nawet nie napisał nic o stanie ogumienia i ich ci¶nienieniu. Pozdr. + -- Bugatti |
|
Data: 2012-06-15 14:12:39 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
znoszenie przy hamowaniu | |
On 2012-06-15 01:16, Tomasz Pyra wrote:
A jeĽdziło to po prostym prawie 200km/h, a po wyjebundach różnych nie raz Tak z ciekawo¶ci: Jaki silnik mialo to CC, skoro jechało (zakładam, że prawdziwe) 200km/h ? -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-06-15 23:03:57 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
znoszenie przy hamowaniu | |
On Fri, 15 Jun 2012 14:12:39 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-06-15 01:16, Tomasz Pyra wrote: 1.2 16V, na ostrzejszych wałkach pewnie z 90-100KM tam było. Ale 200km/h to trzeba już było użyć górki, najwyższa udokumentowana przez policję prędko¶ć to 189km/h ;) |
|
Data: 2012-06-18 13:32:13 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
znoszenie przy hamowaniu | |
On 2012-06-15 23:03, Tomasz Pyra wrote:
On Fri, 15 Jun 2012 14:12:39 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:> Ale 200km/h to trzeba już było użyć górki, najwyższa udokumentowana przez Tego się spodziewałem. Zdziwiony jestem tym, że normalnie podaj± iż potrzeba znacz±co więcej KM aby osi±gn±ć 200km/h. Ponadto CC z niskiego CX nie słynie - zatem, chyba spora ta góra + wiatr ;-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-06-19 00:37:34 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
znoszenie przy hamowaniu | |
On Mon, 18 Jun 2012 13:32:13 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2012-06-15 23:03, Tomasz Pyra wrote: CX może nie takie niskie, ale powierzchnia czołowa też mała. Swift GTi 100KM ma Vmax 188km/h, Vectra C 100KM 192km/h. My¶lę że około 100KM CC mógł realnie do tych 190km/h się rozpędzić, może nawet troszkę więcej. No ale temat był o stabilno¶ci prowadzenia, więc z górki czy pod górkę - nie ważne. Dało się jechać 200km/h nawet na gemoetrii takiej jaka się raczyła ustawić po poprzednim rajdzie :) I to bez żadnej ¶mierci w oczach - żadnych problemów z tak± jazd±. |
|
Data: 2012-06-14 07:50:19 | |
Autor: SkiMir | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-14 00:18, Bugatti pisze:
\ -- -- - \ Czy wiesz jak działa zawieszenie? Aby proponowane przez Ciebie ustawienie pozostało podczas jazdy musiał by¶ zablokować możliwo¶ć skrętu kół. -- M. |
|
Data: 2012-06-16 13:05:41 | |
Autor: nazgul | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Czyli geometryczna oś jazdy będzie dążyć do nieskończoności cholera, a kąt pełny ma tylko 360st. |
|
Data: 2012-06-16 21:12:50 | |
Autor: Bugatti | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Użytkownik "nazgul" napisał w wiadomości:
Geometryczna oś jazdy jest prostą (dwusieczną kąta ale będąca nie kątem) utworzoną z "wzdłużnych" kół osi tylnej. Więc jest koła osi tylnej są w zbieżności/rozbieżności na 0* lub ich suma zbieżności połówkowych jest równa 0 to geometryczna oś jazdy właśnie dąży do nieskończoności. W szkole na matmie miałeś zapewne ciągi i powinieneś wiedzieć co to nieskończoność. Pozdr. + Bugatti |
|
Data: 2012-06-16 23:29:13 | |
Autor: nazgul | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-16 21:12, Bugatti pisze:
Użytkownik "nazgul" napisał w wiadomości: nie jest problemem zrozumienie pojęcia nieskończoności tylko co to jest ten "nie kąt" jak zgrabnie napisałeś słucham. w jakich jednostkach ten "nie kąt" mierzymy ? gdzie ta nieskończonośc ? |
|
Data: 2012-06-17 19:14:29 | |
Autor: Bugatti | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Użytkownik "nazgul" napisał w wiadomości:
tylko co to jest ten "nie kąt" jak zgrabnie napisałeś "nie kąt" No kurcze chłopie jak prosta może być kątem ! w jakich jednostkach ten "nie kąt" mierzymy ? Prościej: Na poniższym rys. geometryczna oś jazdy idzie w nieskończoność ale osie wzdłużne kół (inaczej: zbieżności połówkowe kół tylnych na 0*) są równolegle z osią symetrii auta - i to jest DOBRE. |-- -- -- -| | | | |-- -- -- -| Na poniższym rys. geom. oś jazdy nie pokrywa sie z osią symetrii - jest ona również nieskończona tzn. przedłużenie tej osi nigdy nie przetnie się (i dodatkowo występuje zbyt duże odchylenie kątowe od osi symetrii równe w opisywanym przypadku: 1* to b. dużo). To jest NIE DOBRE. Kurde już chyba 5 raz piszę to samo i jak grochem o ściane. |-- -- -- -| | | | \-- -- -- -\ http://www.werther.pl/download/KatyUstawieniaKol.pdf Ale się Wam nie chce nic czytać... Pozdr. + -- Bugatti |
|
Data: 2012-06-17 21:51:02 | |
Autor: nazgul | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-17 19:14, Bugatti pisze:
Użytkownik "nazgul" napisał w wiadomości: czyli pisząc "nie kąt" miałes na myśli prostą (pół) to faktycznie każda prosta dąży "końcami" do nieskończoności ale co to ma do zbieżności? oki wsio jasne, bez urazy ale po prostu nie potrafisz się zrozumiale wysłowić.w jakich jednostkach ten "nie kąt" mierzymy ? np piszesz "przedłużenie tej osi nigdy nie przetnie się..." ale z czym się nie przetnie? tak to możesz sobie i 5000 razy pisać i nic nie wytłumaczysz. gdzie ta nieskończoność i w czym mierzona? że pierwszy rysunek dobry, a drugi niedobry to każdy widzi. |
|
Data: 2012-06-13 12:39:24 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-12 23:06, nazgul pisze:
Tez obstawiam ta opcje. Jezeli stary ford, to moze jeszcze brak kawalka zwoju w sprezynie przedniej. (w mondeo mkI czesto pękały zmeczeniowo po ok. 15 latach eksploatacji, robilo "dzyń" i mozna bylo ok. pol zwoju zbierac z asfaltu ;)) -- venioo -> GG:198909 "What a wonderful wooooorld!" :) |
|
Data: 2012-06-12 23:06:52 | |
Autor: 'Tom N' | |
znoszenie przy hamowaniu | |
megrims w <news:jr8ahg$2nr$1usenet.news.interia.pl>:
Jakie mog± być przyczyny znoszenia podczas hamowania? Podczas hamowania w mie¶cie przy małych prędko¶ciach Przy hamowaniu 160-200 konieczna korekta sterem Co może być nie tak? stosunek projektowanej prędko¶ci, gęsto¶ci i pochylenia nawierzchni, oraz ci¶nienia do faktycznych -- Tomasz Nycz |
|
Data: 2012-06-12 23:09:23 | |
Autor: DoQ | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 12-06-2012 22:58, megrims pisze:
Podczas hamowania w mie¶cie przy małych prędko¶ciach Przyczyn może być bardzo wiele ;) A jakie auto? -- Pozdr. |
|
Data: 2012-06-12 23:19:29 | |
Autor: Rafał \"SP\" Gil | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-12 22:58, megrims pisze:
Jakie mogą być przyczyny znoszenia podczas hamowania? Jakieś minimalne wibracje na kierownicę wpadają ? Jeśli tak - na 100 % elementy gumowe zawieszenia ... Jeśli nie - pierdyliard innych przyczyn. |
|
Data: 2012-06-12 23:24:44 | |
Autor: marcin | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-12 22:58, megrims pisze:
Jakie mogą być przyczyny znoszenia podczas hamowania? np. zapieczone prowadnice zacisku. wtedy tylko jeden klocek hamuje i sila hamowania jest mniejsza niz w drugim kole. np. zapieczony tlok w zacisku. wtedy - j.w. |
|
Data: 2012-06-13 08:25:12 | |
Autor: Michał | |
znoszenie przy hamowaniu | |
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
Jakie mogÄ… być przyczyny znoszenia podczas hamowania? wahacz, lub elementy dookoła - testowane 2x jak auto spadnie z czego¶ lub bardzo bardzo mocno się uderzy kołem się to dzieje. (dużo mocniej niz uszkodzenie opony). -- |
|
Data: 2012-06-13 08:51:41 | |
Autor: Chris | |
znoszenie przy hamowaniu | |
megrims nabazgrał(a):
Jakie mogą być przyczyny znoszenia podczas hamowania? Najtańsza wersja to nierówne ciśnienie w oponach .. potem już loteria. -- www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem. www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową. |
|
Data: 2012-06-13 13:45:10 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Dnia 12.06.2012 megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał/a:
Jakie mog± być przyczyny znoszenia podczas hamowania? Jak tak miałem to się okazało, że tuleja wahacza jest do wymiany. Ci¶nienie oczywi¶cie sprawdziłe¶? Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2012-06-13 14:58:33 | |
Autor: gregor | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-12 22:58, megrims pisze:
Jakie mogą być przyczyny znoszenia podczas hamowania? Krzywe tarcze tak miałem kiedyś w Roverku gregor |
|
Data: 2012-06-13 15:07:55 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-13 14:58, gregor pisze:
Przy krzywych tarczach to by bicie na kierownicy czul. -- venioo -> GG:198909 "What a wonderful wooooorld!" :) |
|
Data: 2012-06-18 11:38:05 | |
Autor: gregor | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-13 15:07, venioo@interia.pl pisze:
W dniu 2012-06-13 14:58, gregor pisze: Fakt czuć było bicie gregor |
|
Data: 2012-06-13 21:10:39 | |
Autor: megrims | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-12 22:58, megrims pisze:
Jakie mogą być przyczyny znoszenia podczas hamowania? Auto ma przejechane 62000 Tarcze i klocki 10.000 Amortyzatory 10.000 tuleje wahaczy i wszystkie takie elementy 10.000 ciśnienie sprawdzone równe geometria robione pacjent cl600 |
|
Data: 2012-06-13 23:16:40 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Dnia 13.06.2012 megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał/a:
Auto ma przejechane 62000 A co się dzieje przy gwałtownym przyspieszaniu? Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2012-06-14 07:06:36 | |
Autor: megrims | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-13 23:16, Krzysiek Kielczewski pisze:
Dnia 13.06.2012 megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał/a: Podczas przy¶pieszania jest OK. Chociaż ogólnie to ten samochód wkurwia mnie tak okrutnie, że bardzo mało nim jeżdżę. |
|
Data: 2012-06-14 13:12:22 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Dnia 14.06.2012 megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał/a:
Auto ma przejechane 62000 No to by wskazywało na hamulce. WeĽ przy okazji podjedĽ do SKP i każ zmierzyć siłę hamowania. Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2012-06-14 16:52:20 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Dnia 14.06.2012 Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał/a:
Podczas przy¶pieszania jest OK. Jeszcze jeden pomysł: zobacz co się dzieje przy możliwie mocnym hamowaniu silnikiem. Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2012-06-19 19:48:25 | |
Autor: Biggie | |
znoszenie przy hamowaniu | |
Użytkownik "megrims" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jrbrgs$su5$1@usenet.news.interia.pl...
pacjent cl600 Chociaż ogólnie to ten samochód wkurwia mnie tak okrutnie, A mógłby¶ rozwin±ć my¶l? Od jakiego¶ czasu słyszy się, że jako¶ć mercedesa już nie ta co kiedy¶. A może nie chodzi o jako¶ć? pzdr Biggie |
|
Data: 2012-06-14 02:35:13 | |
Autor: Michał | |
znoszenie przy hamowaniu | |
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
W dniu 2012-06-12 22:58, megrims pisze: safrane po uszkodzeniu 4 opon (~15cm krawężnik @ 70km/h) i ł±cznika stabilizatora, i po upadku z koło 110cm miał uszkodzone co¶ przy wahaczu wła¶nie w ten sposób koło prędko¶ci 150km/h+ trzeba było korygować kierunek w zależno¶ci od tego czy gaz czy hamulec, nieznacznie ale było to czuć. ale było też czuć ze co¶ nie tak jest przy małych prędko¶ciach. czuć było że co¶ tam sie rusza nie w tych osiach co powinno jak się skręcało i auto stało lub toczyło. -- |
|
Data: 2012-06-13 21:29:28 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
znoszenie przy hamowaniu | |
On Tue, 12 Jun 2012 22:58:23 +0200, megrims wrote:
Jakie mog± być przyczyny znoszenia podczas hamowania? Jak nie krzywa droga, to zacznij od zamiany lewego i prawego koła przedniego. Jak znoszenie nie przejdzie na drug± stronę, to trzeba sprawdzić czy hamulce równo hamuj±. Kolejny krok to szukanie luzów (z oporami na tulejach), a potem geometria. Przyczyn może być dużo. |
|
Data: 2012-06-13 22:03:02 | |
Autor: megrims | |
znoszenie przy hamowaniu | |
W dniu 2012-06-13 21:29, Tomasz Pyra pisze:
On Tue, 12 Jun 2012 22:58:23 +0200, megrims wrote: pojadę pewnie z tym gdzie¶. Jak będzie wiadomo co było przyczyn±, to zapodam tu. |
|