znoszenie przy hamowaniu

Data: 2012-06-13 21:10:39
Autor: megrims
znoszenie przy hamowaniu
W dniu 2012-06-12 22:58, megrims pisze:
Jakie mogą być przyczyny znoszenia podczas hamowania?

Podczas hamowania w mieście przy małych prędkościach
50-60 km/h - nie zauwaĹĽalne.

Przy hamowaniu 160-200 konieczna korekta sterem
po rozpoczęciu hamowania o w drugą stronę korekta
przy zdjęciu nogi z hamulca.

Co może być nie tak?

Auto ma przejechane 62000
Tarcze i klocki 10.000
Amortyzatory 10.000
tuleje wahaczy i wszystkie takie elementy 10.000

ciśnienie sprawdzone równe
geometria robione

pacjent cl600

Data: 2012-06-13 23:16:40
Autor: Krzysiek Kielczewski
znoszenie przy hamowaniu
Dnia 13.06.2012 megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał/a:

Auto ma przejechane 62000
Tarcze i klocki 10.000
Amortyzatory 10.000
tuleje wahaczy i wszystkie takie elementy 10.000

ci¶nienie sprawdzone równe
geometria robione

pacjent cl600

A co się dzieje przy gwałtownym przyspieszaniu?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-06-14 07:06:36
Autor: megrims
znoszenie przy hamowaniu
[...]

Podczas przy¶pieszania jest OK.

Chociaż ogólnie to ten samochód wkurwia mnie tak okrutnie,
że bardzo mało nim jeżdżę.

Data: 2012-06-14 13:12:22
Autor: Krzysiek Kielczewski
znoszenie przy hamowaniu
Dnia 14.06.2012 megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał/a:

[...]

No to by wskazywało na hamulce. WeĽ przy okazji podjedĽ do SKP i każ
zmierzyć siłę hamowania.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-06-14 16:52:20
Autor: Krzysiek Kielczewski
znoszenie przy hamowaniu
Dnia 14.06.2012 Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał/a:

[...]

Jeszcze jeden pomysł: zobacz co się dzieje przy możliwie mocnym
hamowaniu silnikiem. Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-06-19 19:48:25
Autor: Biggie
znoszenie przy hamowaniu
Użytkownik "megrims"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jrbrgs$su5$1@usenet.news.interia.pl...

pacjent cl600

Chociaż ogólnie to ten samochód wkurwia mnie tak okrutnie,
że bardzo mało nim jeżdżę.

A mógłby¶ rozwin±ć my¶l?
Od jakiego¶ czasu słyszy się, że jako¶ć mercedesa już nie ta co kiedy¶. A może nie chodzi o jako¶ć?

pzdr

Biggie

Data: 2012-06-14 02:35:13
Autor: Michał
znoszenie przy hamowaniu
> [...]

Tarcze i klocki 10.000
Amortyzatory 10.000
tuleje wahaczy i wszystkie takie elementy 10.000

safrane po uszkodzeniu 4 opon (~15cm krawężnik @ 70km/h) i ł±cznika stabilizatora, i po upadku z koło 110cm
miał uszkodzone co¶ przy wahaczu wła¶nie w ten sposób
koło prędko¶ci 150km/h+ trzeba było korygować kierunek w zależno¶ci od tego czy gaz czy hamulec, nieznacznie ale
było to czuć.

ale było też czuć ze co¶ nie tak jest przy małych prędko¶ciach.
czuć było że co¶ tam sie rusza nie w tych osiach co powinno
jak się skręcało i auto stało lub toczyło.

--

znoszenie przy hamowaniu