Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   znów BMW

znów BMW

Data: 2012-03-02 18:34:53
Autor: Michał
znów BMW
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
Tym razem zrobiło zajebistego diesla.

R6 3.0 litra, 740 Nm, i 381 KM, 3 turbiny.

http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc

To teraz każdy dres w 730d mi odjedzie spod świateł ?


btw. szybsze toto będzie niż 745iL E65 ?

--


Data: 2012-03-03 08:12:21
Autor: megrims
znów BMW
W dniu 2012-03-02 19:34,  Michał pisze:
megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisał(a):

Tym razem zrobiło zajebistego diesla.

R6 3.0 litra, 740 Nm, i 381 KM, 3 turbiny.

http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc

To teraz każdy dres w 730d mi odjedzie spod świateł ?


btw. szybsze toto będzie niż 745iL E65 ?


Kiedyś miąłem okazje ścigać się spod świateł
C63 z A8 4.2 TDI. Było co robić.

A co do porównania z 745iL, to to 745 nie ma szans.
M550d jest o ponad sekundę szybsze.

http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_7/e65/e65long/384/e65_745il.html

Data: 2012-03-03 14:22:35
Autor: Michał
znów BMW
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
W dniu 2012-03-02 19:34,  Michał pisze:
> megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisał(a):
>
>> Tym razem zrobiło zajebistego diesla.
>>
>> R6 3.0 litra, 740 Nm, i 381 KM, 3 turbiny.
>>
>> http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc
>
> To teraz każdy dres w 730d mi odjedzie spod świateł ?
>
>
> btw. szybsze toto będzie niż 745iL E65 ?
>

Kiedyś miąłem okazje ścigać się spod świateł
C63 z A8 4.2 TDI. Było co robić.

To ja z A8 4.2TDi nie mam szans, ale w firmowej reno rakietce - "testowałem" ten silnik w Q7
tylko i wyłącznie pomiędzy 160..210km/h szybciej, lub tak samo.

Z pod świateł FWD vs 4x4 nie bardzo, dopiero jak jest zakręt (najlepiej z koleinami wypełnionymi wodą)
to można pojeździć :)


A co do porównania z 745iL, to to 745 nie ma szans.
M550d jest o ponad sekundę szybsze.

http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_7/e65/e65long/384/e65_745il.html

Sobie nie kliknąłem w pierwszy link i myślałem że ten silnik to w 730d i 530d wsadzą (chyba że wsadzą tylko bez turbin) - a tu nazwa: M550d !

jak by to było M550d GT to nawet mogło by mi się podobać ;)

--


Data: 2012-03-03 15:46:46
Autor: megrims
znów BMW
W dniu 2012-03-03 15:22,  Michał pisze:
megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisał(a):

W dniu 2012-03-02 19:34,  Michał pisze:
megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>   napisał(a):

Tym razem zrobiło zajebistego diesla.

R6 3.0 litra, 740 Nm, i 381 KM, 3 turbiny.

http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc

To teraz każdy dres w 730d mi odjedzie spod świateł ?


btw. szybsze toto będzie niż 745iL E65 ?


Kiedyś miąłem okazje ścigać się spod świateł
C63 z A8 4.2 TDI. Było co robić.

To ja z A8 4.2TDi nie mam szans, ale w firmowej
reno rakietce - "testowałem" ten silnik w Q7
tylko i wyłącznie pomiędzy 160..210km/h szybciej,
lub tak samo.

Z pod świateł FWD vs 4x4 nie bardzo, dopiero jak
jest zakręt (najlepiej z koleinami wypełnionymi wodą)
to można pojeździć :)

Ostatnio ścigałem się spod świateł jak był śnieg.
Ja byłem Yeti 2.0 TDI 140 KM z DSG, a drugie auto,
to 530d. No i wyszło na to, że takie Yeti wygrało.

Data: 2012-03-03 15:08:53
Autor: Michał
znów BMW
> Z pod świateł FWD vs 4x4 nie bardzo, dopiero jak
> jest zakręt (najlepiej z koleinami wypełnionymi wodą)
> to można pojeździć :)

Ostatnio ścigałem się spod świateł jak był śnieg.
Ja byłem Yeti 2.0 TDI 140 KM z DSG, a drugie auto,
to 530d. No i wyszło na to, że takie Yeti wygrało.

a to akurat dziwne, na suchym to rozumie bo masa mała i mocy starczy - nie ruszy pierwsze ale po chwili może i wyprzedzi ale na śniegu RWD powinno mieć bardzo znaczna przewagę
dłużej

chyba że tak dobre to DSG + elektonika w YETI że tylko gaz do dechy a bmw5 dziobie i się ślizga



--


Data: 2012-03-04 03:56:53
Autor: megrims
znów BMW
W dniu 2012-03-03 16:08,  Michał pisze:
Z pod świateł FWD vs 4x4 nie bardzo, dopiero jak
jest zakręt (najlepiej z koleinami wypełnionymi wodą)
to można pojeździć :)

Ostatnio ścigałem się spod świateł jak był śnieg.
Ja byłem Yeti 2.0 TDI 140 KM z DSG, a drugie auto,
to 530d. No i wyszło na to, że takie Yeti wygrało.

a to akurat dziwne, na suchym to rozumie bo masa mała i mocy
starczy - nie ruszy pierwsze ale po chwili może i wyprzedzi
ale na śniegu RWD powinno mieć bardzo znaczna przewagę
dłużej

chyba że tak dobre to DSG + elektonika w YETI że tylko gaz
do dechy a bmw5 dziobie i się ślizga




Yeti z napędem 4x4. Nie wszystkie mają. Ogólnie bardzo fajne
auto. Oczywiście powyżej pewnej prędkości, to wiadomo.. :)

znów BMW

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona