Data: 2019-11-06 22:11:36 | |
Autor: 'TomN' | |
znów lemingi | |
<https://www.tvn24.pl/strzelno-grozne-zdarzenie-na-przejsciu-dla-pieszych,983452,s.html>
"widać, jak kilka samochodów, w tym ciężarówka, stoi przed przejściem dla pieszych. Czekają, aż piesi opuszczą zebrę. W pewnym momencie na pasy wkraczają dwie kobiety. Jedna z nich prowadzi rower. Schodzą z chodnika bezpośrednio na jezdnię, nie zatrzymując się na krawężniku, dokładnie w chwili, gdy samochody ruszają." Aha, byłbym zapomniał: <https://pl.wikipedia.org/wiki/Lemmings> "Bohaterami gry są zwierzęta które były przez wiele lat posądzane o popełnianie zbiorowych samobójstw w trakcie migracji; komputerowe "lemingi" należy uratować od podobnej zagłady (czyli od np. bezmyślnego wpadnięcia w dziurę lub wodę/kwas czy spadku z dużej wysokości) poprzez przydzielanie im konkretnych funkcji, w efekcie tworząc wolną od niebezpieczeństw drogę do celu." OIDP to niektórych sie poświęcało dla osiągnięcia celu. Czyżby pierwszeństwo po postawieniu stopy na przejściu to jeden z tych zabiegów... -- 'Tom N' |
|
Data: 2019-11-07 23:40:21 | |
Autor: pueblo | |
znów lemingi | |
Witaj 'TomN', 06 lis 2019 w
news:191106.221136.pms.4236.53int.dyndns.org.invalid.191106.invalid napisałeś/aś: <https://www.tvn24.pl/strzelno-grozne-zdarzenie-na-przejsciu-dla-piesJPRDL, oglądamto i oglądam i uwierzyć nie mogę. Coś mi się wydaje, że to jest ich sprawdzony system przechodzenia przez jezdnię, tylko jeszcze niedostosowany do ciężarówek. Musiały widzieć, że tir jedzie, ale przyzywyczaiły się, że osobówki w takich sytuacjach zawsze się zatrzymują. Na pewno żadna z nich nie jeździ samochodem. Podstawowy błąd każdego pieszego, który nie ma żadnego doświadczenia za kółkiem, to zakładanie, że skoro on widzi samochód, to samochód widzi jego. |
|
Data: 2019-11-09 08:14:25 | |
Autor: J.F. | |
znów lemingi | |
Dnia Wed, 6 Nov 2019 22:11:36 +0100, 'TomN' napisał(a):
<https://www.tvn24.pl/strzelno-grozne-zdarzenie-na-przejsciu-dla-pieszych,983452,s.html> A propos https://planeta-transportu.pl/niemcy-kursanci-kat-b-maja-jazdy-probne-14-t-ciezarowka-nauka-szacunku-wobec-kierowcow-ciezarowek/ "Niemiecki MDR przedstawił materiał, w którym opisywane jest nietypowe podejście szkoły jazdy w Schlotheim przygotowującej przyszłych kierowców do zdania egzaminu na prawo jazdy kategorii B. Chcąc uczulić przyszłych kierowców osobówek na różne sytuacje na drodze oraz żeby nauczyć ich zrozumienia dla kierowców ciężarówek, szkoła ma w swojej ofercie dodatkową jazdę próbną 14 tonową ciężarówką. Dzięki temu dwaj kursanci, którzy przedstawiani są w nagraniu, mogli namacalnie doświadczyć, jaki tor hamowania ma taki pojazd oraz jak ograniczoną widoczność w lusterkach ma kierowca ciężarówki zarówno w przypadku zwykłej jazdy jak i cofania. Kursanci po próbnej jeździe są podekscytowani oraz pod wielkim wrażeniem ponieważ nie rozumieli dotychczas, że droga hamowania jest pojazdu ciężarowego może być tak długa. Dodatkowo jeden z nich po krótkiej jeździe podsumowuje wszystko słowami: ,,szacunek dla kierowców ciężarówek"." No ale pieszym sie raczej nie da pojezdzic ciezarowka .. J. |
|
Data: 2019-11-08 23:47:14 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
znów lemingi | |
-- . Dodatkowo jeden z nich po krótkiej jeździe podsumowuje wszystko
słowami: ,,szacunek dla kierowców ciężarówek"." No ale pieszym sie raczej nie da pojezdzic ciezarowka. Posiadasz rzadka zdolność wybiórczej interpretacji faktów ;-) Tu chodzi o melepety w gownopojazdach które potrafią wyhamowac 40 tonowy zestaw bo wjeżdżają 60 km/h na autostradę albo wpierdalaja się 50 m przed zjazdem i hebel bo zakręt ostry ;-) to nowa generacja niemieckich kierowców |
|
Data: 2019-11-09 13:59:53 | |
Autor: Budzik | |
znów lemingi | |
UĹźytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...
Znak czasĂłw - debilkom trzeba tlumaczyc ze 2t auto jest Ĺatwiej zatrzymac niz kilkudziesiecio tonowa ciezarĂłwke...<https://www.tvn24.pl/strzelno-grozne-zdarzenie-na-przejsciu-dla-pieA propos No ale pieszym sie raczej nie da pojezdzic ciezarowka ..Sugerujesz ze coĹ takiego jak ksztaĹcenie spoleczenstwa nie istnieje? To po chuj ciagle w telewizji sĹysze ze predkosc zabija a nie sĹysze uwag wĹasnie np o ograniczonej widocznosci z kabiny ciezarĂłwki? Albo np ze debilek majacy za soba karetke na sygnale ma prawo przejechac na czerwonym swietle zeby dac sznase tej karetce przejechac...? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie liczyć wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu." Winston Churchill |
|
Data: 2019-11-09 17:05:36 | |
Autor: Ä ÄÄĹĹóşş | |
znów lemingi | |
Data: 2019-11-09 22:13:52 | |
Autor: J.F. | |
znów lemingi | |
Dnia 09 Nov 2019 13:59:53 GMT, Budzik napisał(a):
Użytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ... Znak czasów - debilkom trzeba tlumaczyc ze 2t auto jest łatwiej zatrzymac niz kilkudziesiecio tonowa ciezarówke... No, tak prawde mowiac ... to z fizyki to nie wynika. No ale pieszym sie raczej nie da pojezdzic ciezarowka ..Sugerujesz ze coś takiego jak kształcenie spoleczenstwa nie istnieje? Istnieje, ale przeciez nie dasz sie pieszym przejechac ciezarowka. Chociaz ... symulator jakis ? To po chuj ciagle w telewizji słysze ze predkosc zabija a nie słysze uwag A, takie ksztalcenie ... to chyba nie istnieje, bo oni nadal zap*. Ale udalo sie spoleczenstwo napuscic na pijanych kierowcow, ciekawe - zasluga TV czy kosciola ? własnie np o ograniczonej widocznosci z kabiny ciezarówki? A ma ? Na jakiej podstawie ? Natomiast ... ma obowiazek zrobic jej korytarz zycia. Ciekawe, czy BOR tez to bedzie dotyczyc :-) J. |
|
Data: 2019-11-10 07:28:02 | |
Autor: Shrek | |
znów lemingi | |
W dniu 09.11.2019 o 22:13, J.F. pisze:
Znak czasów - debilkom trzeba tlumaczyc ze 2t auto jest łatwiej zatrzymac Zawsze mnie rozbawiają teksty jak to trudno zatrzymać lub rozpędzić samochód. Ja do tego używam pedałów i idzie łatwiej niż na piechotę;) własnie np o ograniczonej widocznosci z kabiny ciezarówki? Na podstawie wyższej konieczności? -- Shrek |
|
Data: 2019-11-10 11:59:50 | |
Autor: Budzik | |
znów lemingi | |
Użytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...
A to ciekawe... Sugerujesz ze do jednego i drugiego potrzeba takiej samej siły / energii?A propos mowic, pokazywac filmy w telewizji etc.No ale pieszym sie raczej nie da pojezdzic ciezarowka ..Sugerujesz ze coś takiego jak kształcenie spoleczenstwa nie To po chuj ciagle w telewizji słysze ze predkosc zabija a nie Bo np. nikt nie bedzie wierzył policji skoro na drodze widzi ze radiowozy tez przekraczaja predkosc. Ale udalo sie spoleczenstwo napuscic na pijanych kierowcow, ciekawePewnie Flaszka Głodz zrobił jakies ciekawe kazanie :) Dobra, olejmy przepisy. A tak na zdrowy rozsadek jakbysmy mieli podejsc do problemu?własnie np o ograniczonej widocznosci z kabiny ciezarówki? Natomiast ... ma obowiazek zrobic jej korytarz zycia.A jak sie nie da, bo za duzo samochodów to lepiej jechac czy stac? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku". |
|
Data: 2019-11-10 13:22:04 | |
Autor: WS | |
znów lemingi | |
On Sunday, November 10, 2019 at 12:59:52 PM UTC+1, Budzik wrote:
>> Znak czasów - debilkom trzeba tlumaczyc ze 2t auto jest łatwiej nie, ale masa (ciezar) sie "skraca", nie ma wplywu na droge hamowania, im wieksza masa, tym wieksza sila hamujaca... https://pl.wikipedia.org/wiki/Droga_hamowania |
|
Data: 2019-11-11 22:11:07 | |
Autor: Janusz | |
znów lemingi | |
W dniu 2019-11-10 o 22:22, WS pisze:
On Sunday, November 10, 2019 at 12:59:52 PM UTC+1, Budzik wrote:Coś jest skopane w tym założeniu bo każdy kierowca doświadcza tego że jak ma załadowane auto to droga hamowania wyraźnie się wydłuża a przecież siła hamowania jest ta sama, tarcie nawet lepsze pod obciążeniem. zresztą tir-y doświadczają tego samego więc ten wywód jest błędny. -- Janusz |
|
Data: 2019-11-11 13:47:31 | |
Autor: WS | |
znów lemingi | |
On Monday, November 11, 2019 at 10:11:12 PM UTC+1, Janusz wrote:
Coś jest skopane w tym założeniu bo każdy kierowca doświadcza tego że jak ma załadowane auto to droga hamowania wyraźnie się wydłuża a przecież siła hamowania jest ta sama, tarcie nawet lepsze pod obciążeniem. zresztą tir-y doświadczają tego samego dokladnie to uwzgledniaja te wzory, wiekszy ciezar => wieksza sila tarcia.... i w tym sensie ciezar sie znosi i nie ma wplywu... np. wsp. tarcia 1.0 pozwala hamowac z opoznieniem 1g niezaleznie od masy. Jesli jest roznica tzn., ze cos sie zmienia w stosunku do zalozen, chocby wsp. tarcia, np. przy duzej masie guma sie ocno rozgrzewa i ten wspolczynnik sie zmniejsza... |
|
Data: 2019-11-12 05:51:29 | |
Autor: Shrek | |
znów lemingi | |
W dniu 11.11.2019 o 22:11, Janusz pisze:
Coś jest skopane w tym założeniu bo każdy kierowca doświadcza tego że jak ma załadowane auto to droga hamowania wyraźnie się wydłuża a przecież siła hamowania jest ta sama, tarcie nawet lepsze pod obciążeniem. zresztą tir-y doświadczają tego samego Przy tych samych hamulcach i takim samym uzyciu pedału tak. Tajemnica polega na tym, że tir i osobówka nie mają takich samych hamulców. więc ten wywód jest błędny. Zależy który - ten o porównaiu hamowania tira i osobówwki na podstawie masy - z pewnością był bez sensu, bo mają zupełnie inne hamulce. -- Shrek |
|
Data: 2019-11-11 23:53:12 | |
Autor: WS | |
znów lemingi | |
On Tuesday, November 12, 2019 at 5:51:31 AM UTC+1, Shrek wrote:
Zależy który - ten o porównaiu hamowania tira i osobówwki na podstawie masy - z pewnością był bez sensu, bo mają zupełnie inne hamulce. Co do tego ma konstrukcja hamulcow? Jesli tylko sa w stanie jakao tako panowac nad sila hamowania/blokowaniem kol + maja mozliwosc hamowania z maks. mozliwa sila (czyli az do zablokowania kola), a takie hamulce to generalnie sa od roweru po TIRa to wzorki pasuja (zwiekszenie masy np. razy 2 powoduje 2x wieksza sile tarcia, co pozwala zatrzymac sie na takim samym dystansie) Hamowanie sprowadza sie do zatrzymania pojazdu wykorzystujac sile tarcia opony/jezdnia (+troche opor aerodynamiczny, ale tym nie sterujemy/nie mamy wplywu). Podczas hamowania energia kinetyczna jest zamieniana w cieplo, wiec istotne jest jego odprowadzenie (mocne nagrzanie tarcz, klockow, OPON) moze zmieniac katalogowe parametry. Natomiast przy hamowaniu awaryjnym w rowerze, motocyklu, samochodzie praktycznie hamuje tylko przod, tyl jest mocno odciazony (ma maly nacisk, wiec nie jest w stanie wygenerowac istotnie duzej sily tarcia) W takim TIRze to juz sie komplikuje, za duzo osi ;) + mocno zalezy od rozkladu ladunku... |
|
Data: 2019-11-12 09:54:59 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
znów lemingi | |
Hello WS,
Tuesday, November 12, 2019, 8:53:12 AM, you wrote: Zależy który - ten o porównaiu hamowania tira i osobówwki na podstawieCo do tego ma konstrukcja hamulcow? Jesli tylko sa w stanie jakao Zapominasz o jednym drobiazgu. Ładunek samochodu osobowego potraktowany opóźnieniem 1g utrzyma się wewnątrz samochodu, zawisając na pasach. 30 ton ładunku TIRa może przejechać przez kabinę bez zatrzymania i pojechać dalej. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2019-11-12 10:59:46 | |
Autor: Budzik | |
znów lemingi | |
Użytkownik RoMan Mandziejewicz roman@pik-net.pl.invalid ...
Panowie, o czym jest ta dyskusja?Zależy który - ten o porównaiu hamowania tira i osobówwki naCo do tego ma konstrukcja hamulcow? Jesli tylko sa w stanie jakao Ja rozumiem ze mozna podejsc do tematu teoretycznie, fizycznie czyli: wez jednorodna metalowa kulke etc... ale przeciez w zyciu tak nie jest. Roman słusznie zauwazył, ze tir ma ładunek, jeden mozna lepiej zabezpieczyc, drugi gorzej. Nie po to dla ciezarówek mamy specjalne przepisy ograniczajace ich szybkosc etc zeby z drugiej strony wymagac od nich hamowania niczym sportowe auto... Trzeba miec troche wyobraźni i tyle. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta |
|
Data: 2019-11-12 12:01:30 | |
Autor: Janusz | |
znów lemingi | |
W dniu 2019-11-12 o 08:53, WS pisze:
On Tuesday, November 12, 2019 at 5:51:31 AM UTC+1, Shrek wrote:A rzeczywistość te wzorki ma to w dupie, właśnie o tym piszę. Wcale nie zatrzyma się na tym samym dystansie. W takim TIRze to juz sie komplikuje, za duzo osi ;) + mocno zalezy od rozkladu ladunku...Tir to był przykład pojazdu specjalnie dostosowanego do obciążeń i tutaj tak samo się dzieje, droga hamowania istotnie się różni dla obciążonego i dla nie. -- Janusz |
|
Data: 2019-11-12 05:13:42 | |
Autor: WS | |
znów lemingi | |
On Tuesday, November 12, 2019 at 12:01:35 PM UTC+1, Janusz wrote:
A rzeczywistość te wzorki ma to w dupie, właśnie o tym piszę. swiadczy to tylko o tym, ze maja badziewne hamulce, nie wykorzystuja na maksa fizycznych mozliwosci... mozliwosci sa (a zarazem znaczne roznice w drodze hamowania ciezarowek) pierwszy z brzegu link: https://www.antyradio.pl/Adrenalina/Duperele/Droga-hamowania-ciezarowek-z-roznym-obciazeniem-13227 |
|
Data: 2019-11-12 17:59:45 | |
Autor: Budzik | |
znów lemingi | |
Użytkownik WS LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl ...
A rzeczywistość te wzorki ma to w dupie, właśnie o tym piszę. Z ciekawosci - z jakiego powodu chcesz zmuszac ciezarówki do hamowania z maksymalna siłą? Rozumiesz, ze w ich przypadku to jest ostatecznosc? W przeciwienstwie do osobówki gdzie w najgorszym razie dostaniesz w łeb zle zabezpieczona teczką, oni wioza towar o wadze kilkudziesieciu ton i czesto znacznej wartości. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę i wąglika probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz Ty ! |
|
Data: 2019-11-12 10:33:06 | |
Autor: WS | |
znów lemingi | |
On Tuesday, November 12, 2019 at 6:59:48 PM UTC+1, Budzik wrote:
Z ciekawosci - z jakiego powodu chcesz zmuszac ciezarówki do hamowania z maksymalna siłą? Rozumiesz, ze w ich przypadku to jest ostatecznosc? Ja ich do niczego nie zmuszam, twierdze tylko, ze fizyka ta sama i wzory na droge hamowania (brak wplywu masy na droge hamowania) dzialaja rowniez w przypadku TIRow, a ze maja "kiepskie" hamulce... |
|
Data: 2019-11-12 20:59:45 | |
Autor: Budzik | |
znów lemingi | |
Użytkownik WS LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl ...
Wcale nie maja kiepskich. --Z ciekawosci - z jakiego powodu chcesz zmuszac ciezarówki do Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy? Bo z jednej strony Wola i Ochota a z drugiej Brudno i Włochy. |
|
Data: 2019-11-12 13:17:26 | |
Autor: WS | |
znów lemingi | |
On Tuesday, November 12, 2019 at 9:59:46 PM UTC+1, Budzik wrote:
Wcale nie maja kiepskich. Jesli droga hamowania jest znacznie dluzsza od wynikajacej z teorii, to cos jest nie teges... Zreszta linkowane testy tez wykazaly dosc duzy rozrzut.... Byc moze to kwestia opon, zakladaja jakis badziew, ktory jest projektowany na maksymalny przebieg i minimalizowanie zuzycia paliwa? Kiedys ('97) mialem takie cudo (Micheliny MXT bodajze), zalozone przez Opla fabrycznie do Astry F 1.6 16V, nie dalo sie na tym jezdzic po mokrym, dosc szybko wywalilem z praktycznie calym bieznikiem :( |
|
Data: 2019-11-12 17:57:38 | |
Autor: Shrek | |
znów lemingi | |
W dniu 12.11.2019 o 08:53, WS pisze:
Zależy który - ten o porównaiu hamowania tira i osobówwki na podstawie To że ograniczeniem nie jest generalnie "moc" hamulców, a przyczepność - a w tej drugiej ciężar się skraca. A więc z punktu widzenia fizyki masa nie jest ograniczeniam. Oczywiście możesz udowadniać, że vbrejkami od górala błażeja ciężej zatrzymać tira niż sam rower błażeja, ale to po prostu zle dobrane narzędzia. Równie dobrze mógłbyś twierdzić, że srubokręt płaski jest lepszy od krzyżowaego i wynika to z fizyki, bo płaskim od biedy wkręcisz wkręt krzyżowy a na odwrót nie. Jesli tylko sa w stanie jakao tako panowac nad sila hamowania/blokowaniem kol + maja mozliwosc hamowania z maks. mozliwa sila (czyli az do zablokowania kola), a takie hamulce to generalnie sa od roweru po TIRa to wzorki pasuja (zwiekszenie masy np. razy 2 powoduje 2x wieksza sile tarcia, co pozwala zatrzymac sie na takim samym dystansie) No właśnie o tym piszę - fizyka mówi, że masa się skraca jeśli masz tylko wystarczająco sprawne hamulce. Natomiast przy hamowaniu awaryjnym w rowerze, motocyklu, samochodzie praktycznie hamuje tylko przod, tyl jest mocno odciazony (ma maly nacisk, wiec nie jest w stanie wygenerowac istotnie duzej sily tarcia) No ale na oko nie ma bata - jak gdzieś nie będzie dociskać, to gdzie indziej będzie bardziej - w idealnie sferycznym tirze i tak wyjdzie na jedno;) -- Shrek |
|
Data: 2019-11-12 11:57:39 | |
Autor: Janusz | |
znów lemingi | |
W dniu 2019-11-12 o 05:51, Shrek pisze:
W dniu 11.11.2019 o 22:11, Janusz pisze:Ale ja nie napisałem że mają takie same tylko że droga hyamowania się zmienia w zależności od ładunku i doświadczają tego nie tylko osobówki ale np tir-y także mimo że są przystosowane do przewożenia ładunków znacznych. Czytanie ze zrozumieniem u ciebie szwankuje. Nie porównywałem osobówki do tir-a tylko zachowanie ich z ładunkiem i bez. -- Janusz |
|
Data: 2019-11-12 09:50:07 | |
Autor: Marcin Debowski | |
znów lemingi | |
Data: 2019-11-12 18:55:09 | |
Autor: Shrek | |
znów lemingi | |
W dniu 12.11.2019 o 10:50, Marcin Debowski pisze:
Jako że dyskusja słabnie to z podobnego cyklu: No tu widać, że łeb wystaje powyżej maski więc o martwym polu nie ma mowy. -- Shrek |
|
Data: 2019-11-12 19:17:14 | |
Autor: 'TomN' | |
znów lemingi | |
Shrek w <news:5dcaf1fd$0$538$65785112news.neostrada.pl>:
W dniu 12.11.2019 o 10:50, Marcin Debowski pisze: No tu widać, że łeb Tak się brzydko o pedalarzu wyraża obrońca wszelakich niechronionych uczestników ruchu? wystaje powyżej maski więc o martwym polu nie ma mowy. Troll zawsze się spodziewa jadącego pod prąd, chodnikiem, bez pomyślenie o skutkach swego zachowania... A nawet jeśli się raz uda, to tysiąc razy się nie uda, i dlatego troll, IMHO jest odpowiedzialny mentalnie za niejedną śmierć! -- 'Tom N' |
|
Data: 2019-11-12 21:44:35 | |
Autor: Marcin Debowski | |
znów lemingi | |
On 2019-11-12, Shrek <1@wp.pl> wrote:
W dniu 12.11.2019 o 10:50, Marcin Debowski pisze: Poza tym musiał być widoczny z daleka jak się zblizał. Albo nie sprawdził w ogóle tego kierunku (bo ruch miał wyłącznie z lewej) albo celowo. -- Marcin |
|
Data: 2019-11-13 06:00:48 | |
Autor: Shrek | |
znów lemingi | |
W dniu 12.11.2019 o 22:44, Marcin Debowski pisze:
Poza tym musiał być widoczny z daleka jak się zblizał. Albo nie Mało kto sprawdza (przynajmniej u nas). Ogólnie wiadomo, że ciężko czasem rowerzystę wyhaczyć jak skręcasz w prawo a za ciebie jedzie. Pytałem znajomych jak sobie z tym radzą - dominanta to "mnie po prostu rowerzyści w bok nie wjeżdzają". -- Shrek |
|
Data: 2019-11-13 06:37:52 | |
Autor: Ronol9 | |
znów. rowerzysta. | |
Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości
news:5dcb8e00$0$549$65785112news.neostrada.pl... Ogólnie wiadomo, że ciężko czasem rowerzystę wyhaczyć jak skręcasz w prawo Skręcałem w prawo na parking. Rowerzysta jechał z tyłu po chodniku; wyhamował. W razie stłuczki, ja byłbym winien, chociaż jemu nie wolno jechać po chodniku na tej drodze. |
|
Data: 2019-11-13 07:12:07 | |
Autor: dantes | |
znów. rowerzysta. | |
Dnia Wed, 13 Nov 2019 06:37:52 +0100, Ronol9 napisał(a):
Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości Nie byłbyś winien. |
|
Data: 2019-11-13 17:06:54 | |
Autor: Shrek | |
znów. rowerzysta. | |
W dniu 13.11.2019 o 06:37, Ronol9 pisze:
Skręcałem w prawo na parking. Rowerzysta jechał z tyłu po chodniku; Raczej nie byłbyś (chyba że trafiłbyś na prostych kulsonów i przyjął mandat). Co ciekawe gdybyś wyjeżdzał z parkingu to byś był;) -- Shrek |
|
Data: 2019-11-15 08:46:08 | |
Autor: J.F. | |
znów. rowerzysta. | |
Dnia Wed, 13 Nov 2019 17:06:54 +0100, Shrek napisał(a):
W dniu 13.11.2019 o 06:37, Ronol9 pisze: Chyba, ze jestes sedzia. J. |
|
Data: 2019-11-18 10:21:23 | |
Autor: yabba | |
znów lemingi | |
W dniu 06-11-2019 o 22:11, 'TomN' pisze:
<https://www.tvn24.pl/strzelno-grozne-zdarzenie-na-przejsciu-dla-pieszych,983452,s.html> Film edukacyjny promujący bezpieczeństwo na drogach oparty na współpracy WORD Białystok i Norweskiego Związku Kierowców Ciężarówek (NLF). https://youtu.be/EHmeEhD-oMA yabba |