znów wspólna

Data: 2011-10-03 00:44:56
Autor: zlotowinfo
znów wspólna
Data: 2011-10-03 00:49:19
Autor: wiatrak
znów wspólna

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j6aph3$8o5$1inews.gazeta.pl...
http://getinonline.pl/lokata_wspolna/

zamiast liczyć na sępa to chyba i tak lepiej do aliora
bo nigdy nie wiadomo ile się uda

Jest jeszcze to:
http://www.ideabank.pl/indywidualni_101_dni

wiatrak

Data: 2011-10-03 01:27:10
Autor: jacgl
znów wspólna

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j6apph$jpl$1node2.news.atman.pl...

| Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci

| Jest jeszcze to:
| http://www.ideabank.pl/indywidualni_101_dni
|

| wiatrak

No wła¶nie... czy Idea Bank, Getin, OpenFinance objęte s± jedn± gwarancj± do 100ty¶ Euro?

Jacek

Data: 2011-10-03 02:42:48
Autor: Waldek
znów wspólna

[...]

No i dodatkowo biorac pod uwage jakas "dywersyfikacje"  ... ;)

Data: 2011-10-03 02:54:34
Autor: luc
znów wspólna
On 3 PaĹş, 00:44, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
http://getinonline.pl/lokata_wspolna/

zamiast liczyć na sępa to chyba i tak lepiej do aliora
bo nigdy nie wiadomo ile siÄ™ uda

Właśnie dziś próbowali mi wcisnąć na przedłużenie kończących się lokat
tą wspólną. Odmówiłem i "zagroziłem" Aliorem. Efekt? Za pół godziny
oddzwonili i zaproponowali 6,03% na 3 m-ce... Jednak konkurencja to
jest to :-)

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-10-03 12:23:43
Autor: bzdreg
znĂłw wspĂłlna
W dniu 2011-10-03 11:54, luc pisze:
[...]

Gratuluję. Jak ja na takie tf odpowiadałem, żeby nie dzwonili do mnie, dopóki nie będą mieć oferty najlepszej na rynku, to przestali dzwonić.
:)

Na 6.03 do Getina do bym może-i-dał. Choć już belka wisi nad progiem...

--

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

Data: 2011-10-03 03:35:51
Autor: luc
znów wspólna
On 3 PaĹş, 12:23, bzdreg <bzd...@null.com> wrote:

> [...]

:)

Na 6.03 do Getina do bym może-i-dał. Choć już belka wisi nad progiem...

W sumie jest troszq lepsza od Aliora, bo jeszcze 1 pln do świnki
wpada...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-10-03 08:42:13
Autor: BI
znów wspólna
> W dniu 2011-10-03 11:54, luc pisze:

W sumie jest troszq lepsza od Aliora, bo jeszcze 1 pln do świnki
> [...]

Alior ma tę zaletę, że pozwala zerwać w dowolnym momencie bez utraty
odsetek. Ponieważ lokaty wchodzą w rok 2012, a nieznane są posunięcia
rządu dot. Belki, może to być najlepsza opcja.

Data: 2011-10-04 00:17:42
Autor: luc
znów wspólna
On 3 PaĹş, 17:42, BI <fabian...@o2.pl> wrote:
 > W dniu 2011-10-03 11:54, luc pisze:

Alior ma tę zaletę, że pozwala zerwać w dowolnym momencie bez utraty
odsetek.

To jest plus, ale tej kasy z lokat nie muszę ruszać.

Ponieważ lokaty wchodzą w rok 2012, a nieznane są posunięcia
rządu dot. Belki, może to być najlepsza opcja.

Hmmm... te kilka dni z Belką (lokaty przedłużane od 4.10) zrównoważy
złotówka w śwince.

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-10-04 10:54:28
Autor: bzdreg
znĂłw wspĂłlna
W dniu 2011-10-04 09:17, luc pisze:
[...]

.... a czy mógłbym prosić o streszczenie tego myku ze skarbonką, coby po regulaminach nie musieć dociekliwie kopać?
1 zł za każdą założoną lokatę, tak?
I trzeba mieć u nich ROR? Czy jest bezpłatny, czy może trzeba płacić za kartę, czy jest inny haczyk? Czy może być to konto uśpione?

A minimalna kwota tej getinowej 3m na 6.03?

--

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

Data: 2011-10-04 02:22:00
Autor: luc
znów wspólna
On 4 PaĹş, 10:54, bzdreg <bzd...@null.com> wrote:

A minimalna kwota tej getinowej 3m na 6.03?

Jakby nie liczyć, wychodzi 1k PLN:

http://goo.gl/81y8G

http://optymalizator-lokat.com/kalkulator.php?kalk_rodzaj=0&kalk_lokata=0&kalk_procent=6%2C03&kalk_kapitalizacja=1&kalk_sposob_kapitalizacji=0&kalk_kwota=500&kalk_min=1000&kalk_max=5000&kalk_czas=3&kalk_czas_jm=1

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-10-04 09:11:33
Autor: Konfabulator
znów wspólna
bzdreg <bzdreg@null.com> napisał(a):
1 zł za każdą założoną lokatę, tak?
I trzeba mieć u nich ROR? Czy jest bezpłatny, czy może trzeba płacić za kartę, czy jest inny haczyk? Czy może być to konto uśpione?

Tak, tak, tak, ale trzeba 3 razy zapłacić kart± w miesi±cu poprzedzaj±cy
naliczanie złotówek, samo konto tak, ale musisz zapłacić kart± co najmniej 3x
po 1 groszu (zapałki na sztuki?).

Data: 2011-10-03 18:49:01
Autor: Damian News
znów wspólna

Wła¶nie dzi¶ próbowali mi wcisn±ć na przedłużenie kończ±cych się lokat
t± wspóln±. Odmówiłem i "zagroziłem" Aliorem. Efekt? Za pół godziny
oddzwonili i zaproponowali 6,03% na 3 m-ce... Jednak konkurencja to
jest to :-)

U mnie dokładnie to samo tylko że wystarczyło 2 minuty, jeden telefon do kierownika i też dali 6,03% :)

Data: 2011-10-03 08:45:58
Autor: bzdreg
znĂłw wspĂłlna
W dniu 2011-10-03 00:44, zlotowinfo pisze:
http://getinonline.pl/lokata_wspolna/

zamiast liczyć na sępa to chyba i tak lepiej do aliora

.... a dywersyfikacja?