znowu Warzywnu robi z siebie idiotę !

Data: 2010-10-29 18:39:27
Autor: kochamspamWYTNIJTO
znowu Warzywnu robi z siebie idiotę !
No bo skąd wie, że Radio Maryja kłamie, skoro KRRiT ma dopiero przeprowadzić monitoring? a Warzywny nie przytoczył żadnych konkretnych przykładów reklam (ani nie ma takowych w cytowanej informacji).
Niewykluczone jednak że Warzywny nie jest idiotą, lecz po prostu łże.
p.s.
1)
Jak jest z tymi reklamami, ja osobiście nie wiem, bo Radia Maryja nie słucham. Nie jest jednak wykluczone, że każde napomknienie o czymkolwiek może być (przy złej woli) traktowane jako reklama tegoż!
2)
Po usłyszeniu że Radio Maryja nadaje wypowiedzi antysemickie przejrzałem internet w nadzie że ktoś je zacytował. I co?... no i nic - w zasadzie niczego nie znalazłem. W zasadzie - bo jakieś tam drobiazgi można by na siłę podciągnąć pod antysemityzm. Na siłę.

Data: 2010-10-29 18:44:52
Autor: rAzor
znowu Warzywnu robi z siebie idiotę !
Darz bór! Użytkownik... he he - kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl raczył napisać:
[...]

Ciekawe jest, że ten pastewny dupek zarzucający RM antysemityzm cierpliwie liże tutaj jajca cycowi i boukunowi, wiernie spogladając swym panom w oczy.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-29 18:54:55
Autor: u2
W dniu 2010-10-29 18:44, rAzor pisze:
Ciekawe jest, że ten pastewny dupek zarzucający RM antysemityzm
cierpliwie liże tutaj jajca cycowi i boukunowi, wiernie spogladając swym
panom w oczy.

Zauważyłem, że wariaci grupują się na psp :)

Data: 2010-10-29 10:12:24
Autor: brat_olin
On 29 Okt, 18:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> panom w oczy.

Zauważyłem, że wariaci grupują się na psp :)

Zapraszam na pl.pregierz!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-10-29 19:16:01
Autor: rAzor
znowu Warzywnu robi z siebie idiotę !
Darz bór! Użytkownik... he he - brat_olin raczył napisać:

;-)
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-29 19:00:07
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Sekciarskie radio kłamie.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Zauważyłem, że wariaci grupują się na psp :)

Nie sraj we własne gniazdo.

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-29 19:13:39
Autor: rAzor
Sekciarskie radio kłamie.
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:

I kto to mówi!? :-P
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-29 18:56:58
Autor: Jarek nie obronił kżyża
znowu Warzywnu robi z siebie idiotę !

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał .....

Kto to jest "Warzywnu", przygłupie?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-29 18:57:57
Autor: u2
W dniu 2010-10-29 18:56, Jarek nie obronił kżyża pisze:
Kto to jest "Warzywnu", przygłupie?

Przemysław Warzywny

Ty.

Data: 2010-10-29 19:08:23
Autor: rAzor
[...]

To ty, przygłupie.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-30 17:34:50
Autor: dK

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:173a.000004fe.4ccaf8bfnewsgate.onet.pl...
No bo skąd wie, że Radio Maryja kłamie, skoro KRRiT ma dopiero przeprowadzić
monitoring? a Warzywny nie przytoczył żadnych konkretnych przykładów reklam
(ani nie ma takowych w cytowanej informacji).

Ale ja jakiś czas temu przytoczyłem reklamę jakiegoś cudownego pseudofarmaceutyka.
Tu na tej grupie.

dK

znowu Warzywnu robi z siebie idiotę !