[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09

Data: 2009-02-26 11:49:56
Autor: piecia aka dracorp
[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
Witam
W lidlu 05.03.09r znów akcesoria rowerowe.
http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090305.index

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-02-26 03:56:30
Autor: Szprota aka Stefandora
znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
On Feb 26, 12:49 pm, piecia aka dracorp <x...@onet.pl> wrote:

W lidlu

wow...
http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090305.p.zabezpieczenie_rowerowe

Pzdr,
Dorota

Data: 2009-02-26 13:56:33
Autor: BoDro
znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
"Szprota aka Stefandora" napisala:

wow...

a mnie zaintrygowalo "wypolsterowane siedzisko" w spodniach/spodenkach
rowerowych. Szukalem tego "wypolsterowania" w slownikach, ale bez efektu...

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-02-26 05:43:13
Autor: Szprota aka Stefandora
On Feb 26, 1:56 pm, "BoDro" <bo...@lolek.pl> wrote:
> [...]

rowerowych. Szukalem tego "wypolsterowania" w slownikach, ale bez efektu....

Heh, też na to zwróciłam uwagę, ale już nie chciało mi się osobnego
posta pisać :)

Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-02-26 14:00:17
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
Panie piecia aka dracorp, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:go5vl4$jbb$1news.wp.pl> przy ul....

Witam
W lidlu 05.03.09r znów akcesoria rowerowe.
http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090305.index

Czy ktoś jeździ w ichnich koszulkach i spodenkach? Jak wrażenia? --

Data: 2009-02-26 05:45:42
Autor: Szprota aka Stefandora
znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
On Feb 26, 2:00 pm, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
Czy ktoś jeździ w ichnich koszulkach i spodenkach? Jak wrażenia?

Mam długie spodnie. Są raczej na chłodne dni jesienne i ewentualnie na
zimę, ale to już z kalesonami. Mają pogrubiony materiał na kolanach..
Jestem z nich zadowolona. Są bardzo wytrzymałe.

Pzdr,
Dorota

Data: 2009-02-26 14:03:37
Autor: piecia aka dracorp

sp...@gmail.com> wrote:
[...]

Spodnie też mam ale przestałem używać z racji braku szelek. Gdzieś jeszcze mam wersję letnią ale dawno w nich nie jeździłem. Spodnie ogólnie dobre za taką cenę.
Co do koszulek to tą co miałem była bardzo wygodna, przyjemna w dotyku. Jedynym mankamentem koszulek lidlowych to że szwy czasem się prują i mają rozmiarówkę na dużych ludzi z krótkimi rękami.

Mam też sakwy na tył, tyle że kupiłem w promocji. Niestety potrafią się odczepić podczas jazdy w terenie jak się nie przymocuje porządnie do bagażnika. No i to jest jedna komora, a przydałoby się w środku jakiś podział lub chociaż jakieś taśmy.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-02-26 07:03:30
Autor: Szprota aka Stefandora
On Feb 26, 3:03 pm, piecia aka dracorp <x...@onet.pl> wrote:

Jedynym mankamentem koszulek lidlowych to że szwy czasem się prują i mają
rozmiarówkę na dużych ludzi z krótkimi rękami.

To fakt. Koszulek nie kupowałam ze względu na krój/rozmiarówkę.

Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-02-26 10:47:29
Autor: Ramein
> [...]

> rozmiarówkę na dużych ludzi z krótkimi rękami.

To fakt. Koszulek nie kupowałam ze względu na krój/rozmiarówkę.

Może po prostu to były koszylki z krótkim rękawem? ;-))

Data: 2009-02-26 14:14:58
Autor: piecia aka dracorp
znowu akcesoria rowerowe-05.03.09

A bidony dobre są? Tzn. czy wytrzymają 1-max3h z napojem żeby dało się go jeszcze pić na mrozie(temp.ok. 0-5stp)?

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-02-26 16:09:04
Autor: PeJot ( home)
sp...@gmail.com> wrote:
[...]

Mam chyba te same, z szelkami ( 3 lub 4 sezony ). Dobre na wczesną wiosnę i późną jesień, na zimę trzeba coś dodatkowego. Przyzwoity produkt za niewielkie pieniądze, o ile jakość przez kilka lat nie zmieniła się.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-02-26 17:36:23
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
Panie Szprota aka Stefandora, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

sp...@gmail.com> wrote:
[...]

No to do jazdy w zimie kupię sobie długie spodnie do biegania i będzie
dobrze.
Dzięki!

Data: 2009-02-26 14:10:33
Autor: ...::QRT::...
Dnia Thu, 26 Feb 2009 14:00:17 +0100, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

[...]

koszulki sa ok tylko rozmiarówka raczej dziwna. No chyba ze sie coś
zmieniło.

--
www.warszawski.info

Data: 2009-02-26 20:27:24
Autor: MadMan
Dnia Thu, 26 Feb 2009 14:10:33 +0100, ...::QRT::... napisał(a):

koszulki sa ok tylko rozmiarówka raczej dziwna. No chyba ze sie coś
zmieniło.

Dziwna w sensie? M to S? Bo dla mnie M będzie kapkę za duże zapewne. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-02-26 20:43:03
Autor: Adrian S.
....::QRT::... wrote:

koszulki sa ok tylko rozmiarówka raczej dziwna. No chyba ze sie coś
zmieniło.

 Ej to napisz na co zwrócić uwagę, nie wiem czy w Lidlach jest możłiwość
przymierzenia koszulek, więc chyba będe na chybił-trafił kupował.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-02-26 20:56:49
Autor: ...::QRT::...
Dnia Thu, 26 Feb 2009 20:43:03 +0100, Adrian S. napisał(a):

...::QRT::... wrote:

[...]

Znaczy tak : kazdy ma inna budowe wiec moze akurat Tobie przypasuje :P
Koszulki sa IMO na ludzi o raczej niewielkim wzroście i dużym obwodzie :)

Data: 2009-02-26 20:56:57
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Thu, 26 Feb 2009 20:56:49 +0100, ...::QRT::... napisał(a):

Znaczy tak : kazdy ma inna budowe wiec moze akurat Tobie przypasuje :P
Koszulki sa IMO na ludzi o raczej niewielkim wzroście i dużym obwodzie
:)

Tak jak mówisz. @Adrian
Ja swoją przymierzałem w sklepie. Rozebrałem się do koszulki i ubrałem na nią tą lidlową. Gdybym się mniej przejmował to bym się całkowicie rozebrał.
A co do rozmiarówki. Wcześniej na to nie zwracałem uwagi ale z czasem zacząłem preferować bardziej obcisłe wdzianka na rower. Jakoś strasznie mnie denerwuje jak ciuch łopocze niczym flaga na wietrze i nadyma się niczym balon.
Co ciekawe, ostatnio dostałem koszulkę rowerową z lidla z wyprzedaży. Na opakowaniu było oznaczone że damska ale co tam przymierzam. No i poza zbyt krótkimi rękawami krój koszulki idealnie do mnie pasował.
Męskie z założenia są bardzo duże. Przy moich 176 i 73kg jakoś trudno mi trafić na dobry ciuch. Pomijac bikewear którego jeszcze nie miałem okazji przymierzyć. Więc jakby co nie krępuj się i przymierzaj damskie :) Najwyżej wyrzucą cię ze sklepu za fetyszyzm.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-02-26 22:18:07
Autor: Adrian S.
piecia aka dracorp wrote:

[...]

  Aha czyli to nie jest tak, że koszulki są w foliowym woreczku którego
raczej się nie otwiera :)

Co ciekawe, ostatnio dostałem koszulkę rowerową z lidla z wyprzedaży. Na
opakowaniu było oznaczone że damska ale co tam przymierzam.

  No fakt już 9 miesięcy po ślubie, więc niedługo i mi zacznie rosnąć, albo
brzuszek albo trochę wyżej się będzie tłuszcz odkładał i wtedy damskie
koszulki jak ulał :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-02-26 21:28:48
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Thu, 26 Feb 2009 22:18:07 +0100, Adrian S. napisał(a):

  Aha czyli to nie jest tak, że koszulki są w foliowym woreczku którego
raczej się nie otwiera :)
No chyba.
[...]

Raczej nie o to chodziło. Damskie są inaczej skrojone, nawet kurtki. Po cholerę mam kupować ciuch pod którym mogę włożyć jeszcze 2 grube polary. A wszystko to wina rąk. Są ciut za długie a na rowerze dodatkowo są jeszcze wyciągnięte.

Czekam aż się w końcu pojawią ciuchy Bikewear w Polsce. --
piecia aka dracorp

Data: 2009-02-27 01:19:20
Autor: Coaster
piecia aka dracorp wrote:
[...] Gdybym się mniej przejmował to bym się całkowicie rozebrał.
[...] Wcześniej na to nie zwracałem uwagi ale z czasem zacząłem preferować bardziej obcisłe wdzianka na rower. [...]

Oj... ;-)

Jakoś strasznie mnie denerwuje jak ciuch łopocze niczym flaga na wietrze i nadyma się niczym balon.

Co ty na siebie wkladales - szarawary?!

Co ciekawe, ostatnio dostałem koszulkę rowerową z lidla z wyprzedaży. Na opakowaniu było oznaczone że damska ale co tam przymierzam.

Oj, oj...

No i poza zbyt krótkimi rękawami krój koszulki idealnie do mnie pasował.

Oj, oj, oj...

Męskie z założenia są bardzo duże.

I tak ma byc! I tak ma zostac!

[...] Więc jakby co nie krępuj się i przymierzaj damskie :)

No, no ;-)

Najwyżej wyrzucą cię ze sklepu za fetyszyzm.

Ale kogo to obchodzi? Kobiety przymierzaja meskie, mezczyzni moga damskie, nie? :-P

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2009-02-26 21:52:00
Autor: szaman
[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
....::QRT::... wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Znaczy tak : kazdy ma inna budowe wiec moze akurat Tobie przypasuje :P
Koszulki sa IMO na ludzi o raczej niewielkim wzroście i dużym obwodzie :)

e tam, ja jestem wysoki i chudy i lidlowska koszulka jakby na wymiar szyta:)

szaman

Data: 2009-02-26 22:54:33
Autor: Szprota aka Stefandora
Adrian S. wrote:
...::QRT::... wrote:

[...]

Oj, tam. Przymierzałam w sklepie przy koszyku z ciuchami.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-02-26 14:28:39
Autor: fabian
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Mam koszulkę z długim rękawem jakieś 2 lata niecałe i nie mam porównania do innych koszulek kolarskich, to moja jedyna, ale działa tak jak powinna czyli odprowadza pot pozostawiając skórę suchą. Wystarczająco trwała, kiedy pogoda była odpowiednia jeździłem w niej codziennie więc trochę przeszła i to po niej widać, ale nie rozpadła się tylko przy zamku przy szyi widać, że niedługo zamek odejdzie.

Fabian

Data: 2009-02-26 18:51:31
Autor: QRT
fabian wrote:

[...]

Mam ja (coolmax)i ma porównanie do innych. Za tą cenę to bardzo dobra, zarówno materiał jak i szycie. Z jednej, rzeczy co się naciąłem w Lidlu to kurtka rowerowa=masakra=sauna za darmo.

--
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-02-26 21:01:09
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Thu, 26 Feb 2009 18:51:31 +0100, QRT napisał(a):

Mam ja (coolmax)i ma porównanie do innych. Za tą cenę to bardzo dobra,
zarówno materiał jak i szycie. Z jednej, rzeczy co się naciąłem w Lidlu
to kurtka rowerowa=masakra=sauna za darmo.

No ja te kurki przymierzałem i gdyby nie były takie duże to bym wziął. A tak kupiłem biemme którą porwałem po kilku dniach użytkowania. Na szczęście dało się zszyć.

Coolmaxowe ciuchy z lidla są całkiem dobre. Jedynie szwy są słabe ale zawsze można samemu poprawić lub dać komuś kto ma maszynę.
Ja czekam na coolmaxowe skarpety. Jakoś nie widzę sensu kupowania za kilkadziesiąt złotych w sklepach turystycznych. Tak samo walą :) --
piecia aka dracorp

Data: 2009-02-26 22:52:27
Autor: Szprota aka Stefandora
QRT wrote:
Z jednej, rzeczy co się naciąłem w Lidlu to kurtka rowerowa=masakra=sauna za darmo.

Potwierdzam...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-02-26 23:15:35
Autor: Wojtek Paszkowski

"QRT" <qrt@wp.eu> wrote in message news:go6krm$4qm$1news.wp.pl...

Z jednej, rzeczy co się naciąłem w Lidlu to
kurtka rowerowa=masakra=sauna za darmo.

a która? :)

ja miałem (w sumie jeszcze mam, choć dawno nie używana) Ferroti z odpinanymi rękawami, "ogonem" i kapturem - i owszem, sucho pod spodem nie było, ale w niewiele gorszym stopniu niż w bluzie z N2S GoreBW za niemal 10x większą kasę. Za to czułem wyraźną różnicę na plus w oddychaniu między tą kurtką a przeciwdeszczowym impregnowanym ortalionem (mimo że lidlowa kurtałka też znośnie sobie radziła na małym deszczu). I generalnie polecałbym z czystym sercem za tę kasę - choć krój lekko dziwny (generalnie dość szeroka, za to kołnierz ledwo mieścił szyję rozm. 39).

pozr

Data: 2009-02-26 19:49:00
Autor: Raist

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1nefslltlcszo$.dlgpedaluje.ile.moze...
Czy ktoś jeździ w ichnich koszulkach i spodenkach? Jak wrażenia?

mam dlugie spodnie na szelkach z jakims wietrznym stoperem i dają radę drugi sezon :)

Raist

Data: 2009-02-26 21:54:44
Autor: szaman
[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
[...]

spodnie długie - super sprawa, tanie i na razie po około roku intensywnego narzekania nie narzekam.

koszulka, też super

i rękawiczki, ale widzę, że teraz podrozały... :/

szaman

Data: 2009-02-26 21:07:19
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Thu, 26 Feb 2009 21:54:44 +0100, szaman napisał(a):

i rękawiczki, ale widzę, że teraz podrozały... :/
Rękawiczki kupiłem ale trochę słabe, za mało wkładki(niezbyt miękka) i się ślizgają na owijce. Ostatnio były czerwone rękawiczki do prac w ogrodzie za 22zł. Ekstra na rower, już przetestowałem ale przy 0stp. palce kostnieją po ok.1/2h. Na wczesną wiosnę jak znalazł.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-02-27 16:36:14
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
Panie piecia aka dracorp, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:go70a7$bv1$4news.wp.pl> przy ul....

Ostatnio były czerwone rękawiczki do prac w ogrodzie za 22zł. Ekstra na rower, już przetestowałem ale przy 0stp. palce kostnieją po ok.1/2h. Na wczesną wiosnę jak znalazł.

Na rower to ja mam rękawiczki jesienne/wiosenne - za 25 czy 30zł z
Decathlonu. Ideał.

Data: 2009-02-26 21:55:23
Autor: szaman
[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
szaman wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

spodnie długie - super sprawa, tanie i na razie po około roku intensywnego narzekania nie narzekam.

miało być oczywiście: intensywnego użytkowania nie narzekam.

pardon:)

sz

Data: 2009-03-01 16:12:10
Autor: Marcin
[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
Kupiłem z ciekawości ten licznik:

http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090305.p.komputer_rowerowy

Jestem w Danii, tutaj te artykuły weszły dzisiaj, licznik kosztuje w przeliczeniu 20 zł.

Wbrew temu, co można wywnioskować z opisu jest on bezprzewodowy.
Nie mam niestety żadnego roweru pod ręką, żeby przetestować, ale "na sucho" licznik działa (co w tej klasie cenowej nie jest oczywistością :)
Wygląda dość topornie i jest strasznie wielki. Ma faktycznie sporo funkcji, m. in. termometr (nawet dobrze pokazuje). Wyświetlacz podświetlany na niebiesko...
Jak dorwę jakiś rower to zamontuję i zobaczę jak to w praniu wygląda... Za tę cenę można poeksperymentować :)

--
Pozdrawiam!
Marcin

Data: 2009-03-01 10:26:55
Autor: Przemek
On 1 Mar, 16:12, "Marcin" <sq5...@gazeta.pl> wrote:
Kupiłem z ciekawości ten licznik:

Jak dorwę jakiś rower to zamontuję i zobaczę jak to w praniu wygląda... Za
tę cenę można poeksperymentować :)

To jest prawie taki sam licznik, jaki ma Kellys w swojej ofercie.
Posiadam takowy od 2 lat i sprawuje się dobrze. Przeżył już kilka
upadków, podstawka sklejana na kropelkę 5 razy, ale dalej trzyma.
Baterie nie wymieniane od nowości dalej działają dobrze, pomimo jazd
na mrozie. Całkowicie deszczoodporny. A teraz minusy: zdarza się mu
nabijać lewe kilometry kiedy przejeżdżamy przez skrzyżowanie sterowane
indukcją. Komórki mu nie przeszkadzają. Powyżej prędkości ~50km/h
przestaje prawidłowo pokazywać prędkość. Może mam nie docentrowane
koło? W każdym razie nie działa tak jak powinien. Za tą cenę, jak w
Lidlu zdecydowanie warto. Bo za 80zł u Kellysa bym już nie kupił,
tylko dołożył do Sigmy.

pozdr

Data: 2009-03-01 20:50:32
Autor: Marcin
znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
A teraz minusy:

Ja zauważyłem, że po kilku minutach nieaktywności usypia, ale nie budzi się na sygnał z czujnika - czyli po dłuższym postoju trzeba go ręcznie obudzić. Ja o tym często zapominam - więc to jest dla mnie minus :/

--
Pozdrawiam!
Marcin

Data: 2009-03-01 14:49:14
Autor: Przemek
On 1 Mar, 20:50, "Marcin" <sq5...@gazeta.pl> wrote:
> A teraz minusy:

Ja zauważyłem, że po kilku minutach nieaktywności usypia, ale nie budzi się

Ja wyrobiłem sobie nawyk ;). Chyba kupie ten z Lidla, a stary będzie
jako rezerwowy...

Data: 2009-03-05 08:52:48
Autor: AL
piecia aka dracorp pisze:
Witam
W lidlu 05.03.09r znów akcesoria rowerowe.
http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090305.index

no i po zakupach :)

juz dawno nie widzialem kolejki przed sklepem przed jego otwarciem :D

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-03-05 22:10:21
Autor: Adrian S.
[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09

Data: 2009-03-06 11:29:57
Autor: Tomasz Minkiewicz
[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
On Thu, 05 Mar 2009 22:10:21 +0100
"Adrian S." <adliszewSPAM@NIEacid.ch.pw.edu.pl> wrote:

AL wrote:

> [...]

Ja w Wawie się koło 11:30 urwałem z pracy. Koszulki i spodenki były w każdej
opcji. Rozmiary faktycznie dziwne - koszulkę i bluzę z Nowateksu mam 7/XL,
tutaj koszulka M okazała się być właściwą...

A ja wpadłem ok. 19.00 i jeszcze się załapałem na spodenki i koszulkę.
W rozmiarze M pasują zdumiewająco dobrze na takiego kurdupla jak ja
(174 cm). Jedyny problem to gumki przy nogawkach, które są ciut za
ciasne, ale już dawno się przyzwyczaiłem, że praktycznie wszystko jest
szyte na cienkonogich patyczakĂłw.
Koszulki niestety były już tylko czarne (i białe, ale tylko XL),
więc w co bardziej słoneczne dni będzie mi naprawdę cieplutko. ;)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-03-06 12:20:52
Autor: Wojtas
Tomasz Minkiewicz pisze:

Koszulki niestety były już tylko czarne (i białe, ale tylko XL),
więc w co bardziej słoneczne dni będzie mi naprawdę cieplutko. ;)

Mówiąc szczerze to czarne koszulki nie są złe (przynajmniej te z coolmaxu). W słoneczne dni zdecydowanie szybciej schną, przez co nie tracą oddychalności w newralgicznych miejscach. Dodatkowo nie zauważyłem aby ciepło na skórę przekazywały bardziej niż te w innych kolorach.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-06 12:52:51
Autor: Tomasz Minkiewicz
[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
On Fri, 06 Mar 2009 12:20:52 +0100
Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:

Tomasz Minkiewicz pisze:

> [...]

Mówiąc szczerze to czarne koszulki nie są złe (przynajmniej te z coolmaxu). W słoneczne dni zdecydowanie szybciej schną, przez co nie tracą oddychalności w newralgicznych miejscach. Dodatkowo nie zauważyłem aby ciepło na skórę przekazywały bardziej niż te w innych kolorach.

A, tego nie wiedziałem. Zwykle jeżdżę w normalnych t-shirtach
i odczuwam wyraźną różnicę między czarną a jasną, ale skoro mówisz,
że w tym wypadku może to nie przeszkadzać, a wręcz być korzystne,
to jestem tym bardziej zadowolony z zakupu. :)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-03-06 22:34:53
Autor: Adrian S.
Tomasz Minkiewicz wrote:

Koszulki niestety były już tylko czarne (i białe, ale tylko XL),
więc w co bardziej słoneczne dni będzie mi naprawdę cieplutko. ;)

 Wiesz, ja też wziąłem czarną ale nie wydaje mi się, żeby to tak strasznie
przeszkadzało w słoneczne dni. Te koszulki jednak są dosć cienkie, są
raczej jak mała siateczka, to nie jest czerń absolutna tylko raczej ciemny
szary, poza tym sam materiał jest trochę połyskliwy. Na pewno podczas jazdy
będzie ok, a podczas stania gdzieś dłużej i tak lepiej się zatrzymywać w
cieniu.

--
Adrian S. the Lajt Rider

[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09