[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09

Data: 2009-03-01 16:12:10
Autor: Marcin
[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
Kupiłem z ciekawości ten licznik:

http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090305.p.komputer_rowerowy

Jestem w Danii, tutaj te artykuły weszły dzisiaj, licznik kosztuje w przeliczeniu 20 zł.

Wbrew temu, co można wywnioskować z opisu jest on bezprzewodowy.
Nie mam niestety żadnego roweru pod ręką, żeby przetestować, ale "na sucho" licznik działa (co w tej klasie cenowej nie jest oczywistością :)
Wygląda dość topornie i jest strasznie wielki. Ma faktycznie sporo funkcji, m. in. termometr (nawet dobrze pokazuje). Wyświetlacz podświetlany na niebiesko...
Jak dorwę jakiś rower to zamontuję i zobaczę jak to w praniu wygląda... Za tę cenę można poeksperymentować :)

--
Pozdrawiam!
Marcin

Data: 2009-03-01 10:26:55
Autor: Przemek
On 1 Mar, 16:12, "Marcin" <sq5...@gazeta.pl> wrote:
Kupiłem z ciekawości ten licznik:

Jak dorwę jakiś rower to zamontuję i zobaczę jak to w praniu wygląda... Za
tę cenę można poeksperymentować :)

To jest prawie taki sam licznik, jaki ma Kellys w swojej ofercie.
Posiadam takowy od 2 lat i sprawuje się dobrze. Przeżył już kilka
upadków, podstawka sklejana na kropelkę 5 razy, ale dalej trzyma.
Baterie nie wymieniane od nowości dalej działają dobrze, pomimo jazd
na mrozie. Całkowicie deszczoodporny. A teraz minusy: zdarza się mu
nabijać lewe kilometry kiedy przejeżdżamy przez skrzyżowanie sterowane
indukcją. Komórki mu nie przeszkadzają. Powyżej prędkości ~50km/h
przestaje prawidłowo pokazywać prędkość. Może mam nie docentrowane
koło? W każdym razie nie działa tak jak powinien. Za tą cenę, jak w
Lidlu zdecydowanie warto. Bo za 80zł u Kellysa bym już nie kupił,
tylko dołożył do Sigmy.

pozdr

Data: 2009-03-01 20:50:32
Autor: Marcin
znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
A teraz minusy:

Ja zauważyłem, że po kilku minutach nieaktywności usypia, ale nie budzi się na sygnał z czujnika - czyli po dłuższym postoju trzeba go ręcznie obudzić. Ja o tym często zapominam - więc to jest dla mnie minus :/

--
Pozdrawiam!
Marcin

Data: 2009-03-01 14:49:14
Autor: Przemek
On 1 Mar, 20:50, "Marcin" <sq5...@gazeta.pl> wrote:
> A teraz minusy:

Ja zauważyłem, że po kilku minutach nieaktywności usypia, ale nie budzi się

Ja wyrobiłem sobie nawyk ;). Chyba kupie ten z Lidla, a stary będzie
jako rezerwowy...

[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09