[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09

Data: 2009-03-05 08:52:48
Autor: AL
[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
piecia aka dracorp pisze:
Witam
W lidlu 05.03.09r znów akcesoria rowerowe.
http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090305.index

no i po zakupach :)

juz dawno nie widzialem kolejki przed sklepem przed jego otwarciem :D

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-03-05 22:10:21
Autor: Adrian S.
[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09

Data: 2009-03-06 11:29:57
Autor: Tomasz Minkiewicz
[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
On Thu, 05 Mar 2009 22:10:21 +0100
"Adrian S." <adliszewSPAM@NIEacid.ch.pw.edu.pl> wrote:

AL wrote:

> [...]

Ja w Wawie się koło 11:30 urwałem z pracy. Koszulki i spodenki były w każdej
opcji. Rozmiary faktycznie dziwne - koszulkÄ™ i bluzÄ™ z Nowateksu mam 7/XL,
tutaj koszulka M okazała się być właściwą...

A ja wpadłem ok. 19.00 i jeszcze się załapałem na spodenki i koszulkę.
W rozmiarze M pasujÄ… zdumiewajÄ…co dobrze na takiego kurdupla jak ja
(174 cm). Jedyny problem to gumki przy nogawkach, które są ciut za
ciasne, ale już dawno się przyzwyczaiłem, że praktycznie wszystko jest
szyte na cienkonogich patyczaków.
Koszulki niestety były już tylko czarne (i białe, ale tylko XL),
więc w co bardziej słoneczne dni będzie mi naprawdę cieplutko. ;)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-03-06 12:20:52
Autor: Wojtas
Tomasz Minkiewicz pisze:

Koszulki niestety były już tylko czarne (i białe, ale tylko XL),
więc w co bardziej słoneczne dni będzie mi naprawdę cieplutko. ;)

Mówiąc szczerze to czarne koszulki nie są złe (przynajmniej te z coolmaxu). W słoneczne dni zdecydowanie szybciej schną, przez co nie tracą oddychalności w newralgicznych miejscach. Dodatkowo nie zauważyłem aby ciepło na skórę przekazywały bardziej niż te w innych kolorach.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-06 12:52:51
Autor: Tomasz Minkiewicz
[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
On Fri, 06 Mar 2009 12:20:52 +0100
Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:

Tomasz Minkiewicz pisze:

> [...]

Mówiąc szczerze to czarne koszulki nie są złe (przynajmniej te z coolmaxu). W słoneczne dni zdecydowanie szybciej schną, przez co nie tracą oddychalności w newralgicznych miejscach. Dodatkowo nie zauważyłem aby ciepło na skórę przekazywały bardziej niż te w innych kolorach.

A, tego nie wiedziałem. Zwykle jeżdżę w normalnych t-shirtach
i odczuwam wyraźną różnicę między czarną a jasną, ale skoro mówisz,
że w tym wypadku może to nie przeszkadzać, a wręcz być korzystne,
to jestem tym bardziej zadowolony z zakupu. :)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-03-06 22:34:53
Autor: Adrian S.
[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09
Tomasz Minkiewicz wrote:

Koszulki niestety by³y ju¿ tylko czarne (i bia³e, ale tylko XL),
wiêc w co bardziej s³oneczne dni bêdzie mi naprawdê cieplutko. ;)

 Wiesz, ja te¿ wzi±³em czarn± ale nie wydaje mi siê, ¿eby to tak strasznie
przeszkadza³o w s³oneczne dni. Te koszulki jednak s± dosæ cienkie, s±
raczej jak ma³a siateczka, to nie jest czerñ absolutna tylko raczej ciemny
szary, poza tym sam materia³ jest trochê po³yskliwy. Na pewno podczas jazdy
bêdzie ok, a podczas stania gdzie¶ d³u¿ej i tak lepiej siê zatrzymywaæ w
cieniu.

--
Adrian S. the Lajt Rider

[lidl]znowu akcesoria rowerowe-05.03.09