znowu bedzie glosno :)

Data: 2010-02-26 11:57:18
Autor: alojzy bibuła
znowu bedzie glosno :)
Data: 2010-02-26 12:05:39
Autor: Hans Kloss
znowu bedzie glosno :)
On 26 Lut, 20:57, alojzy bibuła <bi...@vp.pl> wrote:
http://cogito.salon24.pl/159847,wszystkie-drogi-prowadza-do-wiednia

Hehe,  pół godzinki temu się zastanawiałem czy zalinkowac ale dałem
sobie spokój. Do pełofanatyków to i tak jak grochem o ścianę, reszty
chyba przekonywać nie trzeba.
To ze Polskę opanowała szkodliwa banda złożona z grandziarzy,
sprzedajnych kurew politycznych, aferzystów i złodziei powinno być
oczywiste dla każdego od momentu zdymisjonowania pana Mariusza
Kamińskiego.
J-23

Data: 2010-02-26 12:07:42
Autor: alojzy bibuła
znowu bedzie glosno :)
On 26 Lut, 21:05, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

sprzedajnych kurew politycznych, aferzystów i złodziei powinno być
oczywiste dla każdego od momentu zdymisjonowania pana Mariusza

no ale Kałecki to  sie już chyba połapał o co w tym wszystkim
chodzi?  :)

Data: 2010-02-26 21:17:36
Autor: boukun
znowu bedzie glosno :)

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:97be996f-5eb9-4fee-a8a9-5621755ab716d2g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

"Pana" Mariusza w jarmułce...

boukun

Data: 2010-02-26 23:49:04
Autor: matusm
znowu bedzie glosno :)

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hm9abk$6n7$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jak zwal tak zwal ale nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-02-27 00:18:09
Autor: Hans Kloss
znowu bedzie glosno :)
"Pana" Mariusza w jarmułce...

A niechby sobie był nawet i w turbanie byle pognał z Rzeczpospolitej precz
wszelkie złodziejstwo, skurwysyństwo, pełostwo i boukuństwo, cztery
najdokuczliwsze plagi gnębiące nasz kraj.
J-23 --

Data: 2010-02-27 19:40:54
Autor: boukun
znowu bedzie glosno :)

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hm9oc1$qs0$1inews.gazeta.pl...

[...]

A wtedy Żydzi będą musieli sami na siebie robić... he, he, he...

boukun

Data: 2010-02-27 13:06:41
Autor: Hans Kloss
znowu bedzie glosno :)
On 27 Lut, 19:40, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomościnews:hm9oc1$qs0$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> najdokuczliwsze plagi gnębiące nasz kraj.
> J-23

A wtedy Żydzi będą musieli sami na siebie robić... he, he, he...

Taa, bo złodzieje skurwysyny i pełowcy są tak niezmiernie pracowici że
szok;). A boukuny wiadomo- na zasiłkach i socjalach....
J-23

Data: 2010-02-27 22:55:31
Autor: boukun
znowu bedzie glosno :)

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:7e931d1e-ba9f-4adf-aec5-269ef853ef96m37g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

Taa, bo złodzieje skurwysyny i pełowcy są tak niezmiernie pracowici że
szok;). A boukuny wiadomo- na zasiłkach i socjalach....

To kto kurwa na was pasożydy robi?

boukun

Data: 2010-02-27 15:28:58
Autor: Hans Kloss
znowu bedzie glosno :)
On 27 Lut, 22:55, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

To kto kurwa na was paso ydy robi?

Ty chamie zbuntowany- to nas, Polaków, okradają żeby utrzymywać takich
meneli jak ty......bodajbyś zdechł w męczarniach, pasożytnicza
kanalio. Bezczelność  boukuństwa przechodzi ostatnio w pełolandii
wszelkie granice.
J-23

Data: 2010-02-26 23:44:30
Autor: matusm
znowu bedzie glosno :)

Uzytkownik "alojzy bibula" <bil69@vp.pl> napisal w wiadomosci news:5515d731-b026-42d7-b808-69379c3576f0m37g2000yqf.googlegroups.com...
http://cogito.salon24.pl/159847,wszystkie-drogi-prowadza-do-wiednia

Bardzo dobry tekst,wlasciwie gazetowa analiza ale  chyba nigdy sie nie doczekam wyciagniecia jakis  wnioskow z osiagniec SB w PRL bis bo
Analiza  dotyczy jedynie czubka gory lodowej bez przelozenia na inne okolicznosci ktore sie przekladaly na mafie terenowe.Od poczatkow lat 90 ponoc istnialy Prokuratura i Policja  a jakos nikt oprocz Olewnikow nie pisze o udzialach tych ogranow w sprzyjaniu mafiozom.Dzialaniach i zaniechaniach ,szybkich dyspozycyjnych awansach i eliminacji niepokornych nie  spokrewnionych z SBekami.Skoro kazdy dziennikarz moze ujawnic mafijne powiazania
to tym bardziej profesjonalisci ale nie ma woli bo wszedzie nadal rzadzi,,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac

znowu bedzie glosno :)