znowu: co wybrac?

Data: 2014-06-21 14:53:35
Autor: Titus Atomicus
znowu: co wybrac?
Witam,
Znowu pytanie co wybrac.
http://kinoluna.novekino.pl/repertuar.php?data=2014-06-23
Wybor ograniczmy do Locke, Nauka spadania i Teoria wszystkiego.
--
TA

Data: 2014-06-24 04:43:03
Autor: Titus Atomicus
Nauka spadania
Witam,
Nauka spadania - A Long Way Down
http://kinoluna.novekino.pl/film.php?id=3581
Zaczynalo sie nawet niezle, ale potem takie rozmemlane.
Poza tym jakos ten Brosnan w niesensacyjnych mi zupelnie ne pasuje. I jeszcze w kilku scenach mial widoczny make-up.
Z czy ta mloda Imogen Poots musial udawac bardziej infantylna od siebie?
A Toni Collets wciaz pokazywala 3 miny na krzyz, ale chyba wyszla najlepiej. Pewnie sciagneli ja do filmu ze wzgledu na Nicka Hornby. Tez lubie Nicka Hornby. I Londyn. Bylo sporo londynskich widoczkow.
5/10 --
TA

znowu: co wybrac?