znowu - co wybrac w Lunie [WAW]?

Data: 2014-05-30 13:52:33
Autor: Titus Atomicus
znowu - co wybrac w Lunie [WAW]?
Witm,
No i znowu spietrzenie :-(
Waham sie pomiedzy 'Droga do zapomnienia', 'Locke', 'Nauka spadania' a 'Ratujac pana Banksa'...
http://kinoluna.novekino.pl/repertuar.php?data=2014-06-02
--
TA

Data: 2014-05-30 16:01:30
Autor: Qrczak
znowu - co wybrac w Lunie [WAW]?
Dnia 2014-05-30 13:52, obywatel Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world uprzejmie donosi:
[...]

Widziałam tylko Pana Banksa, toteż jego mogę polecić. Dobre role Thompson i Hanksa (moim zdaniem bardzo dobrze dobrani do postaci Travers i Disneya). Kilka momentów zabawnych, kilka smutnych.
Film generalnie o tym, że konsekwencje dzieciństwa ponosimy w dorosłym życiu.

Data: 2014-06-03 00:17:32
Autor: Titus Atomicus
znowu - co wybrac w Lunie [WAW]?
In article <53888f37$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>,
 Qrczak <qr@qrnik.pl> wrote:

[...]
Dzieki, zaliczone.
Thompson i Hanks - rewelacyjni (co do Hanksa to przez dluzszy czas zastanawialem sie - skad ja go znam).
 Momentow zabawnych - calkiem sporo, smutnych... no coz wydaje mi sie, ze Colin Farrel byl calkiem nieprzekonywujacy, a przynajmniej zle dobrany.
Film jak dla mnie - wiecej niz dobry.
7+/10, moze nawet 8.

Spoilers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale jak wrocilem do domu to okazalo sie, ze takie przedstawienie tej historii, to w duzej mierze wymysl autorow filmu.
http://www.hypable.com/2014/01/10/saving-mr-banks-mary-poppins-facts/
A co gorsza:
https://en.wikipedia.org/wiki/P._L._Travers
Ta Travers pewnie sie w grobie przewraca.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--
TA

Data: 2014-06-03 01:22:44
Autor: Titus Atomicus
znowu - co wybrac w Lunie [WAW]?

 Qrczak <qr@qrnik.pl> wrote:

> Widziałam tylko Pana Banksa,

I jeszcze to - Sladami Mary Poppins - jakby ktos w Londynie chcial pospacerowac:
http://www.freelancestar.com/2014-01-12/articles/26945/pursue-poppins-in-
london/
--
TA

Data: 2014-05-30 21:25:45
Autor: grzessiek
znowu - co wybrac w Lunie [WAW]?
Żadnego nie widziałem, więc się wypowiem. Najciekawszy wydaje się Locke.

g.