znowu idiotyczne stojaki

Data: 2014-04-02 18:05:33
Autor: Titus Atomicus
znowu idiotyczne stojaki
Witam,
Tym razem pod Urzedem Skarbowym W-wa Mokotow przy ul. Wynalazek (patrz http://picasaweb.google.com/titus.atomicus
Oczywiscie te same 'argumenty' co zawsze:
- ja tez jezdze na rowerze (na pytanie czy do pracy - odpowiedz - nie, skadze, na dzialce)
- tysiace ludzi tu przychodzi i nikomu to nie przeszkadza
- pan jest pierwszy od 3 lat ktoremu to przeszkadza (- na moja uwage, ze zglaszam ten problem co roku - odpowiedz ze byc moze ktos inny wtedy to przyjmowal)
- przeciez takie stojaki sa wszedzie - na moj argument ze wyrwikolki mialy zasosowanie cwierc wieku temu, przed wiejskimi sklepami, odpowiedz ze przeciez ten stojak zostal wybrany i zakupiony 3 lata temu i na pewno ma atest (?) skoro byl w sprzedazy...
-no i ze nie maja pieniedzy na moje fanaberie...
itd
Czulem sie jak na Misiu - milicjant deklamujacy odgornie zebrane argumenty z milicyjnego kapownika 'sprawdzic czy nie ksiadz'.

A w ogole to jestem zdania ze takimi sprawami powinno sie zajac Rowerowe Mazowsze. Wielki mi problem poprosic prawnika, zeby napisal uniwersalne pismo, szablon i wysylac to jesli sa jakies sygnaly.

--
TA

Data: 2014-04-05 14:45:19
Autor: Gotfryd Smolik news
znowu idiotyczne stojaki
On Wed, 2 Apr 2014, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

- przeciez takie stojaki sa wszedzie

  Na to może pomóc wyłącznie paczka zdjęć z dowodem, że nie :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-04-05 15:57:53
Autor: Titus Atomicus
znowu idiotyczne stojaki
In article <Pine.WNT.4.64.1404051444100.4252@quad>,
 Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:

On Wed, 2 Apr 2014, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> - przeciez takie stojaki sa wszedzie

  Na to może pomóc wyłącznie paczka zdjęć z dowodem, że nie :>

Toz mowilem ze z nimi nie da sie normalnie rozmawiac.
Zadzialalby predzej urzedowy mail z Zielonego Mazowsza...
Inaczej zawsze bedzie, ze 'Pan jest jedyny ktoremu to przeszkadza'.
--
TA

Data: 2014-04-05 11:58:13
Autor: Ignac
znowu idiotyczne stojaki
W dniu sobota, 5 kwietnia 2014 15:57:53 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

Toz mowilem ze z nimi nie da sie normalnie rozmawiac.

Mam identyczne odczucia niestety,ale to wynika z tego,
że nie jeżdzą na rowerach i musi,nastąpić mentalna zmiana pokoleniowa,bo tylko autko to wyznacznik dobrobytu. W krk jest jeden wzorcowy parking dla rowerów,w M1.
Wzdłuż całego budynku rozmieszczone "koniowiązy" pod arkadami(przed deszczem) i jeszcze umyślny jeździ w te
i we wte i pilnuje(na rowerze oczywiście),bo pobliski
parking dla aut i budynek długi,no można.

Data: 2014-04-07 11:01:35
Autor: Gotfryd Smolik news
znowu idiotyczne stojaki
On Sat, 5 Apr 2014, Ignac wrote:

W krk jest jeden wzorcowy parking dla rowerów,w M1.

  Ciekawostka, w Zabrzu też. M1 znaczy.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-04-11 20:34:10
Autor: Titus Atomicus
znowu idiotyczne stojaki
Witam,
Tym razem chcialem _pochwalic_ stojaki przy Urzedzie Dzielnicy W-wa Mokotow przy Wisniowej (skrzyzowanie z Rakowiecka).
Poprzednio mieli tylko wyrwikolki w podworki.
A tu prosze - postawili 3 koniowiazy i to od frontu.
--
TA

znowu idiotyczne stojaki