znowu kaski

Data: 2011-11-24 16:16:57
Autor: Titus Atomicus
znowu kaski
Witam,
Kolejna prokaskowa kampania:
http://rowertour.pl/?page=artykul&id=1349
BTW gdzies tam w tym Rowertourze powoluja sie na przyklad Australii, ze niby po wprowadzeniu obowiazku kaskowego ilosc urazow glowy tamze radykalnie sie zmniejszyla.
TA

Data: 2011-11-24 07:24:14
Autor: Wilk
znowu kaski
On 24 Lis, 16:16, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Zwyczajnie manipulujesz, albo artykułu w ogóle nie czytałeś. Kwestia
kasków w RowerTourze została akurat przedstawiona w sposób wyważony,
bez jakiejś nachalnej propagandy pro-kaskowej, aż byłem zaskoczony jak
szeroko przedstawiono argumenty przeciwników kasków, autor nikomu
swojego zdania nie narzuca, po prostu prezentuje różne opinie. A ten
internetowy skrót wydania papierowego, który przytoczyłeś - w ogóle
nie dotyczy problemu czy kask używać, a jest to jedynie to zestaw rad
co jest przy wyborze kasku istotne.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-11-24 16:47:22
Autor: Titus Atomicus
znowu kaski
In article <7434ed94-f807-466d-8c91-bb2dd4b4cf51@w3g2000vbw.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]
> radykalnie sie zmniejszyla.

Zwyczajnie manipulujesz, albo artykułu w ogóle nie czytałeś.
Owszem, czytalem.
A od manipulacji, to ty tu jestes specjalista.

[...]

Z naciskiem, ze jednak lepiej jezdzic w kasku.
Albo czegos nie zrozumiales. Albo padles ofiara nienachalnej propagandy.

A ten
internetowy skrót wydania papierowego, który przytoczyłeś - w ogóle
nie dotyczy problemu czy kask używać, a jest to jedynie to zestaw rad
co jest przy wyborze kasku istotne.

Owszem, ale przmycono kilka uwag prokaskowych.
A co, mialem wrzucic skan z wersji papierowej?
TA

Data: 2011-11-24 08:57:45
Autor: Wilk
znowu kaski
On 24 Lis, 16:47, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Owszem, ale przmycono kilka uwag prokaskowych.
A co, mialem wrzucic skan z wersji papierowej?

Bezczelnie kłamiesz!
Napisałeś cytuję "Kolejna prokaskowa kampania"

Każdy kto przeczytał ten artykuł - doskonale wie, że nie ma on NIC
WSPÓLNEGO z jakąkolwiek kampanią. Po prostu przedstawia punkty
widzenia obu stron i pomaga właściwie dobrać kask.

Dokonałeś po prostu chamskiej manipulacji, próbując przy okazji
oczernić to pismo. A tak się akurat składa, że miałem okazję
przeczytać ten artykuł w całości. Widząc tematykę - spodziewałem się
właśnie propagandy, dlatego byłem mile zaskoczony bardzo rzeczowym
podejściem do tematu, widać, że napisał go człowiek znający się na
rzeczy. Nie ma żadnego sensu dyskusja z takim człowiekiem jak Ty,
dlatego po prostu napisałem, że zwyczajnie MANIPULUJESZ. Jak ktoś nie
wierzy - może sobie pismo kupić i przeczytać o czym tak naprawdę jest
artykuł; ja zaprotestowałem tylko przeciwko Twojemu kłamstwu - bo
artykuł z jakąkolwiek propagandą nie ma NIC WSPÓLNEGO, przytacza po
prostu rozmaite wyniki badań i statystyki; te przeciw-kaskowe jak
najbardziej też.

A Ty próbujesz oczerniać pismo - nie podając jakiegokolwiek dowodu, w
artykule który zalinkowałeś nie ma żadnej propagandy pro-kaskowej.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-11-25 00:19:45
Autor: Wojtas
znowu kaski
W dniu 2011-11-24 17:57, Wilk pisze:

Owszem, ale przmycono kilka uwag prokaskowych.
A co, mialem wrzucic skan z wersji papierowej?

Bezczelnie kłamiesz!
Napisałeś cytuję "Kolejna prokaskowa kampania"

ROTFL, przypomina mi się jakaś damsko-męska kłótnia.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-11-25 18:01:23
Autor: Titus Atomicus
znowu kaski
In article <jamjej$k6p$1@inews.gazeta.pl>,
 Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:

> Bezczelnie kłamiesz!
> Napisałeś cytuję "Kolejna prokaskowa kampania"

ROTFL, przypomina mi się jakaś damsko-męska kłótnia.

Aha, a masz moze jakis pomysl, jak powinna wygladac meska klotnia?
Bo chyba cie nie rozumiem.

TA

Data: 2011-11-25 17:47:46
Autor: Titus Atomicus
znowu kaski
In article <7e53bb52-436c-44fe-9926-00157131fc55@s7g2000yqa.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

A Ty próbujesz oczerniać pismo - nie podając jakiegokolwiek dowodu, w
artykule który zalinkowałeś nie ma żadnej propagandy pro-kaskowej.

Specjalnie zostawiam calosc.
Po pierwsze, tylko sie nie zapluj, Wolff.
Po drugie - przeczytalem odnosne artykuly w wersji papierowej Rowertouru i IMHO jest to czesc prokaskowej kampani. Takie jest moje zdanie i koniec.
A ty dopisujesz cos czego nie napisalem. Manipulacja, oczernianie?
Albo jestes skonczonym idiota, albo notorycznym klamca.
Naprawde chcesz, zeby na preclu popularne stalo sie powiedzenie - lgac jak Wilk?

TA

Data: 2011-11-24 22:15:55
Autor: Coaster
znowu kaski
Wilk wrote:
[...]

Artykul zacheca jak flaki z olejem.

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2011-11-24 21:44:27
Autor: Coaster
znowu kaski
[...]

Ale oni przeciez tam chodza do gory nogami. Jak mozna ich traktowac powaznie:
http://www.bikehacks.com/.a/6a0120a7ed5f9d970b013489655114970c-pi
;-)

A kaski irytuja (i slusznie) tamtejsze sroki (magpie) - w tym tescie widac, ze dopiero zdjecie kasku uspokaja te madre ptaki ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=9wHreVKgOT4&feature=player_embedded

http://www.bikehacks.com/bikehacks/2010/11/when-birds-attack-bike-helmet-hacks.html

Data: 2011-11-24 22:15:07
Autor: Coaster
znowu kaski
[...]
Kolejna prokaskowa kampania:
http://rowertour.pl/?page=artykul&id=1349  [...]

A tak na marginesie - zenujaca nieciekawa nuda wieje z tego artykulu... Powinni bardziej sie postarac niz zamieszczac zdjecie pokracznego kalafiora:
http://rowertour.pl/grafika/zdjecia/temat%20numeru_jak%20wybra%C4%87%20kask.jpg
podpisane (LOL):
"Zintegrowane oświetlenie to częste wyposażenie _kasków_dedykowanych_rowerzystom_miejskim._ Kaski te charakteryzują się _mniej_agresywnym_kształtem,_lepiej_ pasującym_do_cywilnych_ubrań_" ROFTL. Pasujace jak piesc do nosa.

Zeby kogos zachecic mogli by pokazac dla odmiany zamiast kalafiora-potworka - cos naprawde ciekawego i ladnego:
http://www.yakkay.com/
http://tinyurl.com/kask-na-poziomie
http://www.bernunlimited.com/Bike
http://nowthatsnifty.blogspot.com/2011/10/21-cool-bike-helmets.html
http://blogs.philadelphiaweekly.com/style/2010/03/08/good-lookin-bike-helmets/

Data: 2011-11-25 00:27:09
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
znowu kaski
Coaster, Thu, 24 Nov 2011 22:15:07 +0100, pl.rec.rowery:
http://www.bernunlimited.com/Bike

Wyglądają jak kaski wspinaczkowe.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-11-25 12:07:09
Autor: Coaster
znowu kaski
On 11/25/11 12:27 AM, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Coaster, Thu, 24 Nov 2011 22:15:07 +0100, pl.rec.rowery:

http://www.bernunlimited.com/Bike

Wyglądają jak kaski wspinaczkowe.

Te w Sèvres? :-P

--
PoZdR
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2011-11-25 09:49:28
Autor: ...::QRT::...
znowu kaski
Dnia Thu, 24 Nov 2011 22:15:07 +0100, Coaster napisał(a):

[...]

czy ładego to kwestia gustu. Dla mnie osobiście nie ma wielkiej różnicy
miedzy sciganckim kaskiem o projekcie inspirowanym twórczoścą  h.r. gigera
a orzechem obszytym włóczką czy kaskiem o kształcie beretu z antenką. Obciach podobny  :D

Data: 2011-11-25 09:59:20
Autor: ikov
znowu kaski

[...]
Te kaski to po prostu ból głowy... ale bez kasku głowa wręcz pęka :)
[tylko moje zdanie, kaski muszą być dobrowolne i bez flejmu na grupie]

Data: 2011-11-25 04:35:48
Autor: Wilk
znowu kaski
On 25 Lis, 09:59, ikov <ik...@t-l-e-n.pl> wrote:

Te kaski to po prostu ból głowy... ale bez kasku głowa wręcz pęka :)
[tylko moje zdanie, kaski muszą być dobrowolne i bez flejmu na grupie]

Z Coasterem i Titusem to nie ma nawet co próbować dyskutować, starsi,
sfrustrowani życiem ludzie już tak mają, że nie cierpią każdej nowości
i wszędzie węszą spiski, które ich mają zmusić do ich używania ;))
Dyskusja nie dotyczy artykułu o wyborze kasku, ale o tym, że facet
sobie uroił, że ów artykuł jest kampanią wpisującą się w nachalne
promowanie kasków
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-11-25 18:04:16
Autor: Titus Atomicus
znowu kaski
In article <9ee4ea57-1261-44eb-b505-1ed74220eb52@b32g2000yqn.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

Dyskusja nie dotyczy artykułu o wyborze kasku, ale o tym, że facet
sobie uroił, że ów artykuł jest kampanią wpisującą się w nachalne
promowanie kasków

Nie, Wolff.
To ty sobie cos znowu uroiles.
Przyznaj sie, to ty jestes autorem tego artykulu? Bo jest nudny jak twoje bikestaty.

TA

Data: 2011-11-25 10:25:15
Autor: Wilk
znowu kaski
On 25 Lis, 18:04, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Nie, Wolff.
To ty sobie cos znowu uroiles.

Lekarz kazał przytakiwać...

Przyznaj sie, to ty jestes autorem tego artykulu? Bo jest nudny jak
twoje bikestaty.

Wszyscy wiedzą, że Cię bardzo drażni duża ilość odwiedzin na moim
bikestatsie i stronie www - więc nie musisz tego kolejny raz
udowadniać.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-11-25 19:34:28
Autor: Titus Atomicus
znowu kaski
In article <0b070d9a-48d3-4686-91b0-7aa2c77ff436@v8g2000yqk.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

On 25 Lis, 18:04, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

> Nie, Wolff.
> To ty sobie cos znowu uroiles.

Lekarz kazał przytakiwać...
Bredzisz, co kazdy moze stwierdzic po przestudiowaniu tego watku.

> [...]

Wszyscy wiedzą, że Cię bardzo drażni duża ilość odwiedzin na moim
bikestatsie i stronie www - więc nie musisz tego kolejny raz

Drazni mnie twoja namolnosc.
I publiczne i ciagle epatowanie choroba.

TA

Data: 2011-11-25 10:37:32
Autor: Wilk
znowu kaski
On 25 Lis, 19:34, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Bredzisz, co kazdy moze stwierdzic po przestudiowaniu tego watku.
Drazni mnie twoja namolnosc.
I publiczne i ciagle epatowanie choroba.

Dobre, dobre - prosimy grupową beczkę śmiechu o jeszcze!
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-11-28 11:46:12
Autor: Titus Atomicus
znowu kaski
In article <6c33b55e-6523-483e-bce5-dcd4f205dfc2@o5g2000yqa.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

> Drazni mnie twoja namolnosc.
> I publiczne i ciagle epatowanie choroba.

Dobre, dobre - prosimy grupową beczkę śmiechu o jeszcze!

Mowisz, masz.
Wciaz zastanawiam sie, czy jestes po prostu nudnym chamem czy ciezko chorym psychicznie czlowiekiem.

TA

Data: 2011-11-26 02:20:50
Autor: Marek
znowu kaski
Wilk:

starsi sfrustrowani życiem ludzie

Mały offtopic: Nadużywasz ostatnio tej "mantry" w personalnych
atakach. Zastanów się może, dlaczego w Twoich postach to tak często
wraca? Czyżbyś chciał zakląć rzeczywistość, młodzieńcze? Parę lat
szybko zleci.
To pytanie retoryczne. Nie chcę dolewać oliwy do flejmu ani zwiększać
offtopu.

Dyskusja nie dotyczy artykułu o wyborze kasku, ale o tym, że facet
sobie uroił, że ów artykuł jest kampanią wpisującą się w nachalne
promowanie kasków

Dzięki za wykładnię, ale to Ty próbujesz jej nadać taki kierunek.
Tytuł wątku zwraca tylko uwagę na artykuł w Rowertourze. Wszak nie
pierwszy raz, a znowu :).
A stwierdzenie, że to element prokaskowej kampanii, pojawia się w
poście i jest interpretacją do której titus... ma prawo. W końcu to
lista dyskusyjna i tu można wyrażać poglądy. To, że titus... żyje w
sieci i klika o byle czym, nie ma tu żadnego znaczenia. Jest temat i
na nim się skupmy.
Moim zdaniem ten artykuł, oprócz informacji, ma też promocyjny
podtekst. Ale w wyważonym, racjonalnym  stopniu. I chyba o to chodzi?
Dziennikarz ma informować, nie manipulować informacją czy
indoktrynować czytelnika, ale w jego zawodzie jest też społeczna
misja. A przynajmniej być powinna.
Faktycznie, kask na ilustracji niezbyt zachęca do szukania innych
form. Ale z przyjemnością obejrzałem kaski z linków Coastera.  Jeden
model wydał mi się nawet dobrym kompromisem między funkcją i formą dla
moich dojazdów na rowerze miejskim do pracy. Może po mieście też
zacznę jeździć w kasku? Zimą i tak coś trzeba założyć na głowę.
Design to potęga :). Producenci kasków szukają sposobów na zwiększenie
sprzedaży i nie ma w tym nic złego. Dopóki nie lobbują u ustawodawców,
by sztucznie zwiększyć rynek.
Na szczęście nie wszyscy rowerzyści to prawdziwi maczo, którzy "wolą
bez", a jeśli już, to tylko w skorupce dla wymiataczy :).

Natomiast twierdzenie że to urojenie, a domniemana kampania wpisuje
się w nachalne promowanie kasków, jest już grubą nadinterpretacją,
której prawdziwy powód jest oczywisty. Wilku, używasz mocnych terminów
(podkręcając ich moc przymiotnikami) i znowu rozkręcasz flejma, w
którym chcesz zabłysnąć (to eufemizm), kopiąc swoją ulubioną ofiarę po
nerach. I znowu robi się na liście emocjonująco... i żenująco.
Titus... to łatwy cel. Ale weźże się może chłopie w garść i wyżyj na
przykład na jakimś kierowcy. Takim co Cię olał i pograł po chamsku, bo
siedzisz na kilku rurkach, a nie w tonie żelastwa. Najlepiej na jakimś
osiłku. Strzel potem słitfocię nad pokotem i pochwal się tym na
liście. Może wtedy będzie to mniej żenujące niż publiczne dręczenie
titusa..., a Ty sobie jakoś ulżysz i poprawisz wizerunek?
Na razie tylko cynicznie wykorzystujesz właściwy Usenetowi brak
formalnej odpowiedzialności za to, co piszesz na liście. Na forach nie
przetrwałbyś długo z takim stylem. Chyba, że mają niekompetentnych
moderatorów.

W kwestii uwag personalnych - EOT. Przepraszam, powinny iść na priva.
Ale tam są mało skuteczne. Choć tu pewnie też, bo brak Ci odrobiny
dystansu do siebie. Lecz mimo to - warto spróbować :).

--
Marek

Data: 2011-11-26 06:41:15
Autor: Wilk
znowu kaski
On 26 Lis, 11:20, Marek <h....@op.pl> wrote:
Wilk:

> starsi sfrustrowani życiem ludzie

Mały offtopic: Nadużywasz ostatnio tej "mantry" w personalnych
atakach. Zastanów się może, dlaczego w Twoich postach to tak często
wraca?

Wraca z oczywistych powodów. Ci dwaj starsi panowie zrzędzą
nieprawdopodobnie, od dawna kwestionują stosowanie niemal każdej
nowości. A to przypadłość ściśle powiązana z wiekiem

To pytanie retoryczne. Nie chcę dolewać oliwy do flejmu ani zwiększać
offtopu.

Zabawny jesteś z takimi tekstami, n-ty raz tak robisz. Dolewasz tej
oliwy i jednocześnie się zarzekasz, że tego nie chcesz robić. Zdecyduj
się więc bo nie można jednocześnie mieć ciastka i to ciastko zjeść.

A stwierdzenie, że to element prokaskowej kampanii, pojawia się w
poście i jest interpretacją do której titus... ma prawo.

Tak samo jak jak ma prawo do uznania, że premier Tusk jest tak
naprawdę przedstawicielem Marsjan w naszym rządzie. A ja mam prawo
skomentować realność takich poglądów - co właśnie zrobiłem. Za cholerę
nie da się tego artykułu wpisać w kampanię pro-kaskową. A przypominam,
że to tylko skrót artykułu, w pełnym wydaniu (które Titus czytał) było
wiele argumentów przeciw-kaskowych. Jest jakaś granica do której można
naginać rzeczywistość, przekraczając którą można się tylko ośmieszyć.

[...]

Nie kolego, Titus rzuca oskarżenie na gazetę (którą w miarę regularnie
czytam) i całkowicie nieprawdziwie insynuuje autorom nierzetelność i
brak kompetencji - dlatego zareagowałem. Dokopywanie temu półgłówkowi
średnio mnie już bawi, jak sam napisałeś cel to jest banalny i wysiłku
intelektualnego taka zabawa nie wymaga żadnego.
Osobiście po prostu podejrzewam (to tylko moje luźne domysły) - że
kolega Titus (który parę razy publikował relacje ze swoich wyjazdów w
pismach rowerowych) - ma na pieńku z tym pismem, które pewnie odmówiło
publikacji którejś z jego relacji - i w ten sposób się odgrywa. Z
czasów gdy z nim korespondowałem - pamiętam te narzekania na niskie
stawki za publikacje artykułów i inne tego typu zrzędzenie.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-11-26 19:45:05
Autor: Titus Atomicus
znowu kaski
In article <9b3dbd0b-40dd-493f-a30e-4c4fe54b8f35@u5g2000vbd.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

nieprawdopodobnie, od dawna kwestionują stosowanie niemal każdej
nowości. A to przypadłość ściśle powiązana z wiekiem

Inni mowia ze z wiekiem sie powaznieje i nabiera dystansu.
Ale tobie to nie grozi.
Albowiem brzydkie cechy charakteru i wrodzony niedorozwoj z wiekiem sie poglebiaja..

> [...]

naprawdę przedstawicielem Marsjan w naszym rządzie. A ja mam prawo
skomentować realność takich poglądów - co właśnie zrobiłem.

Nie. Z mojego okreslenie 'proskaskowa kampania' zrobiles /nachalna propagande i oczernianie gazety.
Moze wroc do swego Monteskiusza.

[...]

Alez Wilku, Przeciez to ty sie wciaz osmieszasz.
Nawet, jak widze, w oczach tych ktorzy kiedys wyrazili dla ciebie swoje poparcie.

> [...]
> nerach. I znowu robi się na liście emocjonująco... i żenująco.
> Titus... to łatwy cel. Ale weźże się może chłopie w garść i wyżyj na

Chcialem tylko sprostowac, ze latwym celem bylem byc moze 2-3 lata temu.
Teraz Wilkowych klakierow mam w KFie (ciebie tez tam zdaje sie wrzucilem) i malo mnie obochodzi ich zdanie. Zajmuje sie tylko interpretacja wizerunku tego czlowieka na preclu.

Nie kolego, Titus rzuca oskarżenie na gazetę (którą w miarę regularnie
czytam) i całkowicie nieprawdziwie insynuuje autorom nierzetelność i
brak kompetencji - dlatego zareagowałem.

Nie, Woff, znowu klamiesz. W tym watku jedynie calkowicie prawdziwie dowodze twojej nierzetelnosci i sklonnosci do insynuacji.

[...]

Alez Wilku, stawki za publikacje w magazynach branzowowych sa rzeczywiscie skandalicznie niskie - to akurat prawda.
Ale poza tym - to co napisales wyzej jest kolejnym przykladem twojej jakze chorobliwej sklonnosci do insynuacji.
Jestes obrzydliwym perfidnym smierdzacym wasatym klamca.
Zmienie zdanie, jesli okazesz na grupie zasiadczenie ze leczysz sie psychiatrycznie. To jest jedyne alternatywne wyjasnienie twojego postepowania.

TA

Data: 2011-11-26 20:02:35
Autor: Titus Atomicus
znowu kaski
Witam,
I jeszcze jedno.
Ta histeryczna reakcja Wilka w obronie Rowertouru moze swiadczyc jednak, ze albo juz teraz jest z nim zwiazany w stopniu wiekszym niz mowi (np. byl konsultantem ktoregos z artykulow), albo powaznie przymierza do wspolpracy z nimi.
Troche im wspolczuje.
:-(
TA

Data: 2011-11-29 04:23:54
Autor: Wilk
znowu kaski
On 26 Lis, 19:45, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Jestes obrzydliwym perfidnym smierdzacym wasatym klamca.

QED.
Choćbym nie wiem jak starał się ośmieszyć Titusa Atomicusa  - z Tobą
nie mam najmniejszych szans!
Zdecydowanie najlepiej robisz to sam.

Mimo, że wielu ludzi (nawet i ja!) w rozmaitych formach puszcza Ci
tratwy ratunkowe, próbując Cię wydobyć z tego zaklętego krętu w którym
dyskutujesz sam ze sobą o swoich rozmaitych fobiach - Ty ciągle wolisz
płynąć sam, twierdząc że rozpaczliwe trzepotanie rękoma to styl godny
mistrza olimpijskiego

Moze wroc do swego Monteskiusza.

A proszę Cię bardzo, parę jego myśli pasuje tu jak znalazł:

"Zraniona miłość może wywołać takie same skutki co nienawiść."
"Im mniej ludzie myślą, tym więcej mówią."
;)))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-11-29 15:11:37
Autor: Titus Atomicus
znowu kaski
In article <5e881b44-11e0-4ea0-af17-edf47b5741e6@s6g2000vbc.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

dyskutujesz sam ze sobą o swoich rozmaitych fobiach - Ty ciągle wolisz
płynąć sam, twierdząc że rozpaczliwe trzepotanie rękoma to styl godny

Wilku jestes zupelnie oderwany od rzeczywistosci.
Zyjesz w jakims wlasnym swiecie.
:-(

> Moze wroc do swego Monteskiusza.

A proszę Cię bardzo, parę jego myśli pasuje tu jak znalazł:

"Zraniona miłość może wywołać takie same skutki co nienawiść."
"Im mniej ludzie myślą, tym więcej mówią."

Wiesz, to sa cytaty obosieczne.
Poza tym myslalem, ze rzeczywiscie czytasz Monteskiusza, a nie zestawy cytatow dla gimnazjalistow.

Z kolei Kartezjusz, ktorego dzielo 'Rozprawa o metodzie' na pewno nie jest ci obce,  napisal tam, ze rozum to rzecz najsprawiedliwiej rozdzielona. Bo kazdy uwaza, ze ma go w dostatecznej ilosci. Wiecej skromnosci, i samokrytyki, Wilku.

Ale do rzeczy - nie odpowiedziales jakie sa twoje zwiazki z Rowertourem.
Chcesz powiedziec, ze nie jestes z Rowertourem w zaden sposob zwiazany (ani tego nie planujesz), a jedyne go czytasz, a jednak czujesz sie z nim tak emocjonalnie zwiazany, ze dostajesz spazmow, tylko dlatego, ze ktos ma o jakims artykule opinie sprzeczna z twoja?

TA

Data: 2011-11-28 11:49:45
Autor: Titus Atomicus
znowu kaski
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

Z Coasterem i Titusem to nie ma nawet co próbować dyskutować, starsi,
sfrustrowani życiem ludzie już tak mają, że nie cierpią każdej nowości
i wszędzie węszą spiski, które ich mają zmusić do ich używania ;))

Dla Wolffa nie ma w gruncie rzeczy znaczenia kto ile ma lat. O przepraszam. Ma znaczenie o ile ten ktos jest strona w dyskusji. Jakbym byl mlodszy od Wolffa,  powiedzialby po prostu ze jestem gowniarzem.
Takie to sa juz wolffowe dresiarskie sposoby dyskutowania. TA

Data: 2011-12-05 10:04:44
Autor: Ryszard Mikke
znowu kaski

/

[...]

Ale przyznaj, ze kapelutek z pierwszego linku fajny jest :D

--
rmikke

Data: 2011-12-05 10:03:28
Autor: Ryszard Mikke
znowu kaski
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
[...]

O ile dobrze pamietam, owszem, zmniejszyla sie. Wraz z iloscia rowerzystow.

--
rmikke

--

znowu kaski