znowu kaski

Data: 2011-11-24 07:24:14
Autor: Wilk
znowu kaski
On 24 Lis, 16:16, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Kolejna prokaskowa kampania:http://rowertour.pl/?page=artykul&id=1349
BTW gdzies tam w tym Rowertourze powoluja sie na przyklad Australii, ze
niby po wprowadzeniu obowiazku kaskowego ilosc urazow glowy tamze
radykalnie sie zmniejszyla.
TA

Zwyczajnie manipulujesz, albo artykułu w ogóle nie czytałeś. Kwestia
kasków w RowerTourze została akurat przedstawiona w sposób wyważony,
bez jakiejś nachalnej propagandy pro-kaskowej, aż byłem zaskoczony jak
szeroko przedstawiono argumenty przeciwników kasków, autor nikomu
swojego zdania nie narzuca, po prostu prezentuje różne opinie. A ten
internetowy skrót wydania papierowego, który przytoczyłeś - w ogóle
nie dotyczy problemu czy kask używać, a jest to jedynie to zestaw rad
co jest przy wyborze kasku istotne.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-11-24 16:47:22
Autor: Titus Atomicus
znowu kaski
In article <7434ed94-f807-466d-8c91-bb2dd4b4cf51@w3g2000vbw.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]
> radykalnie sie zmniejszyla.

Zwyczajnie manipulujesz, albo artykułu w ogóle nie czytałeś.
Owszem, czytalem.
A od manipulacji, to ty tu jestes specjalista.

[...]

Z naciskiem, ze jednak lepiej jezdzic w kasku.
Albo czegos nie zrozumiales. Albo padles ofiara nienachalnej propagandy.

A ten
internetowy skrót wydania papierowego, który przytoczyłeś - w ogóle
nie dotyczy problemu czy kask używać, a jest to jedynie to zestaw rad
co jest przy wyborze kasku istotne.

Owszem, ale przmycono kilka uwag prokaskowych.
A co, mialem wrzucic skan z wersji papierowej?
TA

Data: 2011-11-24 08:57:45
Autor: Wilk
znowu kaski
On 24 Lis, 16:47, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Owszem, ale przmycono kilka uwag prokaskowych.
A co, mialem wrzucic skan z wersji papierowej?

Bezczelnie kłamiesz!
Napisałeś cytuję "Kolejna prokaskowa kampania"

Każdy kto przeczytał ten artykuł - doskonale wie, że nie ma on NIC
WSPÓLNEGO z jakąkolwiek kampanią. Po prostu przedstawia punkty
widzenia obu stron i pomaga właściwie dobrać kask.

Dokonałeś po prostu chamskiej manipulacji, próbując przy okazji
oczernić to pismo. A tak się akurat składa, że miałem okazję
przeczytać ten artykuł w całości. Widząc tematykę - spodziewałem się
właśnie propagandy, dlatego byłem mile zaskoczony bardzo rzeczowym
podejściem do tematu, widać, że napisał go człowiek znający się na
rzeczy. Nie ma żadnego sensu dyskusja z takim człowiekiem jak Ty,
dlatego po prostu napisałem, że zwyczajnie MANIPULUJESZ. Jak ktoś nie
wierzy - może sobie pismo kupić i przeczytać o czym tak naprawdę jest
artykuł; ja zaprotestowałem tylko przeciwko Twojemu kłamstwu - bo
artykuł z jakąkolwiek propagandą nie ma NIC WSPÓLNEGO, przytacza po
prostu rozmaite wyniki badań i statystyki; te przeciw-kaskowe jak
najbardziej też.

A Ty próbujesz oczerniać pismo - nie podając jakiegokolwiek dowodu, w
artykule który zalinkowałeś nie ma żadnej propagandy pro-kaskowej.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-11-25 00:19:45
Autor: Wojtas
znowu kaski
W dniu 2011-11-24 17:57, Wilk pisze:

Owszem, ale przmycono kilka uwag prokaskowych.
A co, mialem wrzucic skan z wersji papierowej?

Bezczelnie kłamiesz!
Napisałeś cytuję "Kolejna prokaskowa kampania"

ROTFL, przypomina mi się jakaś damsko-męska kłótnia.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-11-25 18:01:23
Autor: Titus Atomicus
znowu kaski
In article <jamjej$k6p$1@inews.gazeta.pl>,
 Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:

> Bezczelnie kłamiesz!
> Napisałeś cytuję "Kolejna prokaskowa kampania"

ROTFL, przypomina mi się jakaś damsko-męska kłótnia.

Aha, a masz moze jakis pomysl, jak powinna wygladac meska klotnia?
Bo chyba cie nie rozumiem.

TA

Data: 2011-11-25 17:47:46
Autor: Titus Atomicus
znowu kaski
In article <7e53bb52-436c-44fe-9926-00157131fc55@s7g2000yqa.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

A Ty próbujesz oczerniać pismo - nie podając jakiegokolwiek dowodu, w
artykule który zalinkowałeś nie ma żadnej propagandy pro-kaskowej.

Specjalnie zostawiam calosc.
Po pierwsze, tylko sie nie zapluj, Wolff.
Po drugie - przeczytalem odnosne artykuly w wersji papierowej Rowertouru i IMHO jest to czesc prokaskowej kampani. Takie jest moje zdanie i koniec.
A ty dopisujesz cos czego nie napisalem. Manipulacja, oczernianie?
Albo jestes skonczonym idiota, albo notorycznym klamca.
Naprawde chcesz, zeby na preclu popularne stalo sie powiedzenie - lgac jak Wilk?

TA

Data: 2011-11-24 22:15:55
Autor: Coaster
znowu kaski
Wilk wrote:
[...]

Artykul zacheca jak flaki z olejem.

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

znowu kaski