znowu kradzież

Data: 2010-08-18 00:34:53
Autor: info
znowu kradzież
przy pomocy forumowiczów sekty udało sie odzyskac płetwy. może i mi sie poszczęści :)
dziś tj 18.08.2010 w machowie koło tarnobrzega, około godziny 18.30 byłem na nurkowaniu. podczas ubierania został skradziony zegarek nurkowy. zegarek zostawiłem obok samochodu i wszedłem do wody aby maskę zamoczyć (mój błąd). jak wróciłem zegarka nie było. trwało to może kilka minut. stało tam dwie osoby. najprawdopodobniej małżeństwo na rowerach. był to komputer GEO OCEANIC. poznać go można po nie działającym podświetlaniu oraz bardzo porysowanym wyświetlaczu. jest bardzo wytarty od wewnątrz, a pasek po rozciagnięciu ma widoczne slady pęknięć. podaję nr seryjny: P/N 04.8342.29 S/N 005702
podejrzewam że nic z tego nie bedzie ale gdyby komuś sie trafiło przez przypadek to prosiłbym o pomoc. info na mejla albo 608510787

kontakt 608510787 mariusz
ps. jego cecha szczególna to jak włączy sie podświetlanie to w po prawej stronie wyświetlacza widać śladowe ilości tego światła. widać to tylko w ciemności.

Data: 2010-08-18 08:45:16
Autor: malgosia
znowu kradzież
ps. jego cecha szczególna to jak włączy sie podświetlanie to w po prawej

czy ma napis NItras?

jk

Data: 2010-08-18 16:47:27
Autor: info
znowu kradzież
> ps. jego cecha szczególna to jak włączy sie podświetlanie to w po prawej

czy ma napis NItras?

jk
hmmm... niech sobie coś przypomnę...
tak cos było na M, już wiem OCEANIC GEO.
;)
mariusz

Data: 2010-08-20 17:18:00
Autor: malgosia
znowu kradzież
hmmm... niech sobie coś przypomnę...

to szkoda bo mogłabym podac namiar na allegro co sprzedaje kradzine z napisem Nitras

jk

Data: 2010-08-20 21:04:54
Autor: info
znowu kradzież
temat zamkniety.
komputer odnaleziony i oddany. wszystko ok.
dzięki wszytkim za pomoc.
w szczególności chciałbym podziękować nurkom z rzeszowa. znaleźli go pod wodą. tuż przy brzegu.
mariusz

--

znowu kradzież