znowu licznik

Data: 2009-11-25 15:35:09
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
znowu licznik
On 26 Lis, 00:28, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Jak moze niektorzy sie juz zorientowali - obecnie jestem posiadaczem
kilku licznikow rowerowych.
Poniewaz w najblizszym czsie chcialbym potestowac kilka zastanawiam sie,
czy jesli zamontuje dwa czujniki do jednego kola (do dwoch roznych
goleni (?)) widelca), to czy te czujniki nie beda sobie przeszkadzaly?
Skoro jestes posiadaczem kilku licznikow rowerowych, to taki problem
sprawdzic to przed zalozeniem, np w powietrzu w lapkach?
Nic sie nie zepsuje:)

Dla ulatwienia - liczniki sa przewodowe.
I dlaczego nikt nie umieszcza czujnikow przy tylnym kole? Moze jeden
czujnik dac na przod, a drugi na tyl?
Jak tylko starczy kabelka... i jesli nie masz mocowanych czujek na
gumki (jak w Sigmie). Tylko po co miec taka platanine kabli na ramie?

No i czy w przypadku zamocowania czujnika w przednim kole nie ma
zaklocen ze strony dynama?
:D

Data: 2009-11-26 01:16:16
Autor: Titus Atomicus
znowu licznik
In article <aeb6d2eb-9871-4b1f-a912-97aa203f7b1a@j4g2000yqe.googlegroups.com>,
 Michał 'miok' Rzeźnik <michal.r90@gmail.com> wrote:

> [...]

Skoro jestes posiadaczem kilku licznikow rowerowych, to taki problem
sprawdzic to przed zalozeniem, np w powietrzu w lapkach?

A co da sie sprawdzic w kilka minut?
Myslisz ze roznice moga byc az tak widoczne?

Nic sie nie zepsuje:)

Och, domyslam sie, ze nie.

TA

Data: 2009-11-26 01:36:18
Autor: Titus Atomicus
znowu licznik
> [...]

> czujnik dac na przod, a drugi na tyl?
Jak tylko starczy kabelka... i jesli nie masz mocowanych czujek na
Jak to na gumki?
U mnie jest chyba klej+gumki.
Co zreszta te gumki przeszkadzaja?

TA