znowu licznik

Data: 2009-11-27 00:37:49
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
znowu licznik
Dnia 26.11.2009 00:28 użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał :
Witam, Jak moze niektorzy sie juz zorientowali - obecnie jestem
posiadaczem kilku licznikow rowerowych.Poniewaz w najblizszym czsie
chcialbym potestowac kilka zastanawiam sie, czy jesli zamontuje dwa
czujniki do jednego kola (do dwoch roznych goleni (?)) widelca), to
czy te czujniki nie beda sobie przeszkadzaly?

Będą sobie przeszkadzały. Słyszałem, że jeden czujnik potrafi zakłócać
drugi, a ten drugi ten pierwszy i tak się robi sprzężenie zwrotne i
wszystko się psuje.

Dla ulatwienia - liczniki sa przewodowe. I dlaczego nikt nie
umieszcza czujnikow przy tylnym kole?

Bo to nieekologiczne.

Moze jeden czujnik dac na przod, a drugi na tyl?

Nie, bo rower straci stabilność.

No i czy w przypadku zamocowania czujnika w przednim kole nie ma zaklocen ze strony dynama?

Są zakłócenia, czujnik nawet czasami potrafi świecić.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-11-27 13:48:30
Autor: Piotr Kieracinski
znowu licznik
Mikołaj "Miki" Menke pisze:

Są zakłócenia, czujnik nawet czasami potrafi świecić.

To sobie Titus przy okazji na lampkach zaoszczędzi ;-)
PK

Data: 2009-11-27 14:45:09
Autor: Titus Atomicus
znowu licznik
In article <heohqu$ccu$2@news.lublin.pl>,
 Piotr Kieracinski <pik@nospamforumakad.pl> wrote:

Mikołaj "Miki" Menke pisze:

> Są zakłócenia, czujnik nawet czasami potrafi świecić.

To sobie Titus przy okazji na lampkach zaoszczędzi ;-)

E, jakbys czytal inne watki to bys wiedzial ze juz kupilem B+M.

TA

Data: 2009-11-27 05:51:34
Autor: Michał Wolff
znowu licznik
On 27 Lis, 14:45, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

> To sobie Titus przy okazji na lampkach zaoszczędzi ;-)

E, jakbys czytal inne watki to bys wiedzial ze juz kupilem B+M.

No i patrz - okazało się jednak że na darmo :))
Wniosek na przyszłość - trzeba zakładać zdecydowanie bardziej
dociekliwe wątki!
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

znowu licznik